Skocz do zawartości

holdegron

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    RoB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika holdegron

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

23

Reputacja

  1. Spójrz jeszcze na Eskera 8, geometria zbliżona do Eskera 6, tylko full carbon. Dokonałem takiej zmiany w tym sezonie, nie odczułem większych różnic w pozycji (subiektywnie). Eskera 8 2x11 można znaleźć za niecałe 10.000 zł
  2. Wcale nie dobrze. Klamkomanetki mają być sporo dalej, na łuku kierownicy. Górna część kierownicy (od pierwszego gięcia do gięcia klamkomanetek) ma być w poziomie. Osłona klamek ma być przedłużeniem (w jednym poziomie) kierownicy. A dolna część kierownicy wcale nie musie być, i najczęściej nie jest w poziomie. Dużo tych poziomów, ale tak wyszło. Tak to powinno wyglądać.
  3. Dwie zapadki to standard. A Twoja piasta faktycznie wygląda, jakby miała wprasowany bębenek. Daje do myślenia brak wewnątrz osi jakichkolwiek rowków dla klucza. Faktycznie, producent roweru nie podaje żadnych informacji o kołach. A rower przecież nie jakiś market... Ja pierwszy raz widzę coś takiego, może ktoś na forum ma wiedzę w tym temacie.
  4. Hej Przyznaje się jakiś producent do tej piasty ? W rowerach można znaleźć rozwiązania mocno zaskakujące 😉
  5. Kolega ma parcie na forumowe publikacje, co widać po ilości "merytorycznych inaczej" wpisów.
  6. Łożyska HT2 Tokena są zbudowane trochę inaczej niż Shimano - i zapewniam - kręcą się wyraźnie lżej niż kwadrat/octalink. Do tego są dobrze uszczelnione. A serwisowanie HT2 jest bez porównania prostsze niż kwadrat.
  7. Nie wiem jak z innymi produktami Prox - tę nasadkę mam, używam, i nie mam zastrzeżeń. Jest na tyle głęboka, że oś swobodnie się mieści.
  8. Jest nasadka Prox, kosztuje cztery dyszki: https://biostern.abstore.pl/narzedzia-i-klucze-klucz-prox-do-suportu-hollowteh-nasadowy,c98,p979,pl.html Normalne narzędzie ze stali cr-v.
  9. Rzuć jeszcze okiem na Northwave, używam modelu Origin Plus v1 i v2. Sztywność 10, bardzo komfortowa objętość buta. Autorskie "BOA" z metalowymi zapadkami. V1 używam jakieś cztery lata, są w doskonałym stanie. V2 kupiłem niedawno, w sumie to praktycznie to samo co v1.
  10. OK, ja nie kwestionuję faktu różnych szerokości. Natomiast w tym przypadku widać tarczę RT56, która jest przez Shimano przypisana też do zacisku GRX. Jest to tarcza narrow. I jak powtórzę, tarcza była nieużywana, a zacisk nieustawiony. Ale jak widzę, to zawsze znajdzie się ktoś, kto czepi się jakiegoś bzdetu, i będzie bił pianę.
  11. Nie twórzcie teorii spiskowych. Na fotce jest koło wyjęte z nowego roweru, gdzie hamulec nie był nawet ustawiony, a hamował ze dwa razy na placu. Docelowe koła w tym rowerze mają już normalny szlif, na całej powierzchni.
  12. Nie używam przyrządów, tylko mierzę na całej długości. Robię średnio 2500 km rocznie, rower w użyciu od wiosny 2020. Fotki pomiaru, jak widać od lipca 2020 do stycznia 2024 łańcuch wyciągnął się ok 4mm (na całej długości). A tak wyglądała kaseta tuż przed sprzedażą roweru:
  13. Po tych 12000 km, jak wspomniałem, łańcuch miał 0,2%. Rower ma nowego właściciela, więc nie wiem, czy by przyjął nowy łańcuch, ale sądząc po stanie kasety i korby - to na luzie. Zazwyczaj wymieniałem łańcuch przy 0,5-0,6%, i napęd działał bez problemów. Woski chronią napęd, to nie placebo. Ostatnio kupiłem Squirt na Amazonie, i tu przegięcie w drugą stronę - wosk gęsty tak, że ledwo wyłazi z butli. Musiałem rozcieńczać do akceptowalnej konsystencji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...