Skocz do zawartości

GozDD

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    182
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Damian
  • Skąd
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

1 788 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika GozDD

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Witam Sprzedam rower oparty na ramie Giant VT One (VT 1). Ramę kupiłem parę lat temu używaną w nie najpiękniejszym malowaniu. Została przeze mnie rozebrana, poddana szkiełkowaniu i malowaniu proszkowemu na czarny półmat. Oczywiście wszystkie gwinty zostały na czas malowania zabezpieczone. Przy okazji wymieniłem wszystkie łożyska w wahaczu oraz łącznikach zawieszenia. Oba amortyzatory chodzą bez zarzutów, nie mają nawet najmniejszej ryski na powłokach i nie puszczają oleju. Amortyzator przedni posiada sporo możliwości regulacji (4 osobno pompowane komory powietrzne, regulacja tłumienia powrotu jak i kompresji, aż do prawie całkowitej blokady). Cały rower przejechał naprawdę mało kilometrów, nie zdążyłem zużyć na nim choćby jednego kompletu opon czy napędu. Hamulce i tarcze mają może z 300km przebiegu. Rower złożony na następujących podzespołach: Rama: Giant VT One, skok regulowany 127 lub 145mm, długość rury podsiodlowej 520mm, odległość od osi rury sterowej do rury podsiodłowej 590mm. Wychodzi, że to jakieś 20". Na mnie przy wzroście 186cm była ok, ale mogłaby być nawet ciut większa. Amortyzator przód: Marzocchi All Mountain SL 150mm Amortyzator tył: Manitou Swinger 3 way Obręcze kół: Rodi Excalibur DH Piasty: Novatec (przód na dwóch łożyskach maszynowych, tył na czterech, nie pamiętam modeli) Przerzutka przód: Shimano Deore Przerzutka tył: Sram X4 Manetki: Sram X5/SX5 Hamulce: Shimano BR-M7100 z klockami metalicznymi, z radiatorami Tarcze hamulcowe: Cloud Perform pływające 180mm przód, 160mm tył Kierownica: NS Bikes 760mm Mostek: Ghost 50mm Opony: WTB Vigilante 2.3" Korba: Shimano FC-M590 175mm (korba ma tylko dwie zębatki 22 i 32 zęby) Łańcuch i kaseta totalnie nie pamiętam modeli i producentów. Kaseta 11-32 zęby, 9 rzędów. Siodełko: Selle Italia X0, trzyma się kupy, ale jest poobcierane. Cena: Szczerze mówiąc nie mam pojęcia. Myślałem o 4000zł, ale rozważę każdą sensowną ofertę. Chcę go sprzedać, a nie sprzedawać. Oczywiście preferowałbym odbiór osobisty w Częstochowie lub okolicach. Na życzenie mogę podesłać dowolne zdjęcia wszystkich podzespołów.
  2. GozDD

    Nowa zabawka

    Po połamaniu fulla do XC pora na coś konkretniejszego :)
  3. GozDD

    Moje dwa kółka ;)

  4. GozDD

    wallpaper 461259

    Ja chce tam zjechać!
  5. GozDD

    Kokpit

    Właśnie się nad tym zastanawiam. Tylko muszę dorwać jaką dobrą i tanią lakiernie proszkową
  6. GozDD

    Trek

    Pisałem już, że na tym rowerze nie jeździłem - opieram się tylko na tym co o nim udało mi się przeczytać. Pozostaje jeszcze kwestia geometrii. Fakt, takie komponenty zawsze można wymienić, to nie jest problem. Trzeba wyłożyć dodatkową gotówkę, ale tego kto płaci ponad 16 tys. za rower raczej na to stać
  7. GozDD

    Trek

    Czyli płacimy 16,5 tys. zł za nowy trend typu 29er, który nie jest odpowiednio zwrotny w lesie i w którym mamy korbę, kierownicę, mostek, sztycę, siodło, chwyty i opony z roweru trzy razy tańszego. Niby mamy za tą cenę dwa Fox'y, carbonową ramę i napęd X-9, ale czemu reszta komponentów tak od nich odstaje? A pomyśleć co można mieć za tą cenę na "małych" kołach
  8. GozDD

    Trek

    Sugerujesz, że ja nie mogę? Właśnie o te kółka chodzi i Fox'a, a raczej dwa Fox'y Ale najbardziej żałuje, że na Madone nie było mi dane pojeździć, może następnym razem
  9. GozDD

    Trek

    Już nie mów, że tyle za niego zapłaciłeś Ja dzisiaj pojechałem do nich, to nikogo nie było... A rower wygląda świetnie, ciekawe jak mi by się na nim jeździło
  10. Wiedziałem, że ktoś zakwestionuje To było umownie, przy 80cm mamy już po 11 z każdej strony. "Zależy od m.in. ilości zakrętów" - czyli przy względnie prostej drodze można przekraczać 30
  11. Oczywiście zależy od m.in. ilości zakrętów i ukształtowania terenu, ale spokojnie da się 30km/h przekroczyć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...