Cześć
Pokrętło powinieneś raczej mieć, na ostatnim zdjęciu widać że brakuje Ci również oringu, który jednocześnie uszczelnia i blokuje to pokrętło przed zgubieniem
Co do olejowych pierścieni to jest to raczej normalne zjawisko w Magurach zaraz po serwisie (powiadają że lubią się pocić)
Z czasem powinno być tego mniej chociaż jeżeli będzie tak samo to czeka Cię wymiana uszczelek. Mnie kiedyś serwisant uspokoił i powiedział że jeżeli pokazują się pierścienie olejowe to jest smarowanie. Natomiast jeżeli nic się nie pokazuje to oznacza że trzeba robić serwis i dolać oleju.
Czy serwisant mógł wlać dużo oleju ? z tego co wiem to od dołu się wlewa po 2,5 ml oleju i 5 ml do komory to raczej małe wartości
Mnie też to zjawisko zawsze irytowało po serwisie który robię sobie sam (mam Menję) bo po każdej jeździe trzeba ścierać brud z olejem więc ja zrobiłem pewną sztuczkę
uszczelki są trzymane zimeringiem więc je odczepiłem i skróciłem teraz bardziej ściskają uszczelkę i problem obfitych olejowych pierścieni znika po ok. 50-70 km potem zostają już tylko smugi