Skocz do zawartości

Kshysiek

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika Kshysiek

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Być może o to właśnie chodziło... Zanim jeszcze napisałeś udało mi się je zalać "na twardo":D Wciskając olej odkręciłem tak tylko żeby się ledwo sączyło i ciągnąłem jeszcze odpowietrznik w górę, żeby jakoś dodatkowo ten gwint uszczelnić
  2. Wydaje mi się, że z tą membraną to jakaś głupota. Przecież jeśli miała by się uszkodzić od wciskania oleju strzykawką to przy hamowaniu gdzie ciśnienie jest nieporównywalnie większe powinno ją rozrywać na strzępy. Zreszta nie o membranę tu chodzi tylko o nieszczelność na gwincie odpowietrznika. Z przodu takiego problemu nie ma i z tyłu też nie było do wczoraj. Nawet żeby przelać płyn przez układ przy otwartym zaworze klamki jest problem bo olej ucieka odpowietrznikiem zamiast iść przez zacisk i kabel do zbiorniczka w klamce. Od góry nie chce zalewać bo nigdy tak nie robiłem i na wszystkich filmach czy to Avid czy Tektro zalewa się od dołu. Problem jest z odpowietrznikiem. Może ktoś kto miał taki problem z Tektro lub Shimano i mi pomoże:)
  3. No pewnie, zresztą w przednim poszło bez problemu, i w tylnym za pierwszym razem też. Jaką membranę? Poza tym w prawie wszystkich tematach o odpowietrzaniu napisane jest, że aby zwiększyć twardość klamki należy dołożyć oleju. Tak tez zawsze robiłem. Jeżeli zacisnę klamkę to przy otworzeniu odpowietrznika wyleje się olej, nie mówiąc już o dolaniu. A co do oringu to zestaw jest ok tylko olej wycieka przez gwint odpowietrznika zacisku, zamiast iść przez układ.
  4. Witam, w związku z tym, że na forum nie znalazłem nic na ten temat proszę o pomoc: chciałem poprawić siłę prawie nowego, tylnego hamulca Tektro Auriga Pro. Po prostu żeby klamka łapała wyżej. W przednim poszło bez problemu- dodałem oleju. W tylnym nie mogę nabić oleju przez odpowietrznik. Jak wstrzykuję to olej zamiast iść do układu to wyciska się przez gwint odpowietrznika i na zewnątrz. Płyn ucieka do góry, przez odpowietrznik na zewnątrz nawet jak otworzę zbiorniczek w klamce. Czy gwint odpowietrznika powinien być uszczelniony jakimś smarem czy uszczelką, żeby olej nie wyciekał na zacisk? W przednim poszło ok i w tylnym za pierwszym razem też, ale teraz gdy chciałem poprawić i wykonać taką samą operację to nie da rady. Co jest nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.