Skocz do zawartości

mihaurs2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana mihaurs2 w dniu 25 Czerwca 2016

Użytkownicy przyznają mihaurs2 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    michał
  • Skąd
    łomianki

Osiągnięcia użytkownika mihaurs2

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

54

Reputacja

  1. To i mój mega uniwersalny sprzęt. Szosowo gravelowy przełaj;) I jeszcze maszynka dość rzadko spotykane na polskich szosach. Norweski Hardrocx Helium super elektra w jedynym słusznym malowaniu
  2. Jezioro Hańcza. Tamtejszy singiel polecam wszystkim!
  3. Saroni Montis 29er, size S korba sram xo, rurki ritchey alu, hamulce xt, zmieniarki, manetki xtr, kaseta xtr, siodło zoncolan, rock shox sid waga w zależności od napędu i kół: 1/10 i koła BOR XMD 333 z oponami spec renegade fast track - 9,2kg 2/10 i koła ztr crest z oponami xking protection -9,65
  4. Furiosy. Niska, wąska, baaaardzo lekka, szybka. Tlr.
  5. Będę i tak sprzedawał rower na obecnym amorze reba rl. Kompletuję graty do nowego i jedną z ostatnich rzeczy jest właśnie amor...
  6. No tak właśnie myślałem, ten opis ze strony srama faktycznie mylący. Pytanie czy warto dopłacać bo mało jest RLT w sklepach i różnica w cenie jest około 200-400zł (w zależności od sklepu). Teraz jeżdżę na sztywnym widelcu, ale reba rl na QR leży w garażu, przesiadam się na sztywną oś 15mm i chcę właśnie zmienić amor.
  7. Jeszcze niektórzy magicy polecają przed jazdą przekręcić rower do góry nogami na ok 10min, olej spływa wtedy na uszczelki i mamy smarowanie. Dla mnie ma to sens, chyba w RS-1 uszczelki cały czas w oleju chodzą - większe smarowanie lag?
  8. Rower może kupiony, ale temat jest o wersjach reby, więc proszę nie zamykajcie I ja też w temacie, nie chciałem zakładać nowego wątku. Reba RL vs Reba RLT. z opisu na stronie producenta wynika, cyt: reba RL: ADJUSTMENTS External rebound, lockout, low speed compression to lock with internal floodgate reba RLT: ADJUSTMENTS External rebound, lockout, threshold, low speed compression to lock with internal floodgate Wynika więc, że różnica jest w możliwości ustawienia "threshold", tylko że za nic nie rozumiem co to jest. Proszę o łopatologiczne wytłumaczenie, bo stoję na etapie wyboru (chyba że jest to właśnie to ustawienie siły/punktu w celu przełamania kompresji - jednak to chyba ma być tym ostatnim ustawieniem "internal floodgate"). PozdRower
  9. Ja też myślę o tb, wytrzymałość to kwestia szczęścia i asfaltu. Kumpel z teamu startuje w górach i cały ŚLR, pół sezonu przejechal na tej oponie na tyle bez większych problemów (mleko coś tam uszczelnilo), w tym trophy i chellange u Golonki. W sumie pewnie z 3tys km w samych wyścigach.
  10. A tak to byłem ja, hehe. Dystans master przejechany. Akurat Sobków technicznie oceniam na prosty. Nie było żadnych spektakularnych zjazdów czy uskokow po kamulcach:) a na podjazdach daje pewne korzyści w postaci sztywności... Generalnie w planach mam zmianę na sztywną oś z przodu więc ten wideł na wiosnę będzie na sprzedaż.
  11. 2900 kosztuje wersja super light: 990g. Wiadomo że to chińska rama. Plus jest taki że ramę odbierasz u nas w Pl i można ja obejrzeć przed zakupem. Do tego są dwa lata gwarancji. Niby niewiele ale zawsze to dwa lata więcej niż przy ramie z alibaby. I też nie można porównywać najtańszego produktu chińskiego do peritusa. Te lepsze, np flyxii wyjdą w podobnej cenie. I nie piszcie ze przy ramie nie policza cła, bo to bzdura.
  12. Zamówiłem w przedsprzedaży karbonową ramę od Peritusa, będzie na przełomie stycznia i lutego...
  13. To jest taki i to tego gościa:Zobacz ofertę: Widelec karbonowy carbon rower 29" karbon http://allegro.pl/showItem2.php?item=4720624935
×
×
  • Dodaj nową pozycję...