Skocz do zawartości

sznib

Mod Team
  • Liczba zawartości

    10 791
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    245

Ostatnia wygrana sznib w dniu 26 Lutego

Użytkownicy przyznają sznib punkty reputacji!

8 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Przemyśl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika sznib

Emeryt

Emeryt (13/13)

  • Conversation Starter
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Od tygodnia
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

18,6tys.

Reputacja

4

Trafne odpowiedzi

  1. W pierwszym filmiku jaki wcześniej zalinkowałem zdarzenie jest ewidentne, zobacz w 0.53 jaka jest odległość samochodu od krawężnika. Podobnie jak byś zobaczył że ktoś po mieście pruje ponad 100km/h, Nie mówimy o sytuacjach żeby rozstrzygać czy był metr czy 80 cm, albo żeby rozstrzygać czy kierowca jechał 50 czy 60 km/h. Podobnie z parkowaniem; ma być zostawione 1,5m na chodniku i ciężko rozstrzygnąć jednoznacznie czy jet 1,5 czy 1,3, ale jak jakiś bałwan zostawi mniej niż 0,5m to ślepy tylko nie zauważy. Zawsze staram się zachować jak największy odstęp i wyprzedzać bezpiecznie. Głupi nie jestem, zwłaszcza że w przypadku dwóch rowerzystów przy kolizji obaj leżą. Tak poza tym już w pierwszym poście pisałem że nawet jak zwiększą odległość urzędasy to będzie tylko zmiana martwego prawa. Luźno rzuciłem pomysł z patrolami, ale wiadomo że na wprowadzenie nie ma szans, bo i braki kadrowe i ogólnie policja ma wywalone na bezpieczeństwo rowerzystów. Także kolejna bezcelowa dyskusja. W związku z tym zamykam.
  2. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  3. Opisane symptomy to klasyczny "wandering bite point" i podobno w Shimano z Servo Wave to normalne zjawisko. https://www.pinkbike.com/u/Varaxis/blog/im-done-with-shimano-brake-wandering-bite-point.html
  4. Czytanie ze zrozumieniem trudna rzecz. Chodziło o to żeby zjechać w lewo i uniemożliwić wyprzedzenie w momencie, kiedy z naprzeciwka nadjeżdża inny samochód, bo w takiej sytuacji niemożliwe jest przepisowe i bezpieczne wyprzedzenie przez kierowcę. Ale co troll się nie domyśli, to sobie wymyśli, jak widać.
  5. Też tak staram się robić, ale tak pamiętam kiedyś jakiś rowerzysta wysłał na policję nagranie, gdzie własnie zjechał bardziej w lewo żeby uniemożliwić wyprzedzanie, a kierowca gdzieś po chodniku go wyprzedził. No i policja do rowerzysty się przywaliła że nie jechał przy prawej. W tym kraju absurdów wszystko jest możliwe.
  6. 4 np. na pewno metra nie zachował. W ogóle nie powinni wyprzedzać kiedy z naprzeciwka jedzie inny samochód i pchać się na trzeciego, bo w takiej sytuacji nie ma mowy o zachowaniu odpowiedniego odstępu.
  7. Przyrządy pomiarowe to by były potrzebne żeby określić czy był ten metr, czy nie. W przypadku wyprzedzania "na gazetę" nie trzeba żadnych biegłych czy urządzeń, to widać od razu. Wiesz w ogóle co to jest prowokacja? To tworzenie sytuacji, która sprowokuje kogoś do wykonania czynności, której by nie wykonał, gdyby nie stworzona prowokacja. Wiec w jaki sposób policjant w cywilu, wyglądający jak zwykły rowerzysta, miałby cokolwiek sprowokować? Nie wiem, to jakby powiedzieć że nieoznakowany radar jest prowokacją. Bez sensu.
  8. Dlatego od razu pisałem że ta akcja nie ma sensu, bo nawet jakby przeszło to by wciąż był martwy przepis. Braki kadrowe plus traktowanie pieszych i rowerzystów na drogach jak gorszy sort i wiadomo że policja takich akcji nie zrobi. A wyprzedzanie na gazetę wcale tak rzadkie nie jest.
  9. Wystarczyło by (przynajmniej na początek) wyłapywanie najbardziej oczywistych wyprzedzeń "na gazetę". Jak egzekwować? Policyjne patrole na rowerach w cywilu z kamerkami.
  10. Pierwszy link z wyszukiwarki: https://rowerowy.com/sklep/czesci/piasty/piasty-tyl/prod/dartmoor-reel-expert-rear Widać że można kupić ta piastę w wariantach z trzema rożnymi bębenkami. Natomiast kaseta NX PG-1230 wchodzi na klasyczny bębenek HG.
  11. W jakim sensie nie dało się wyregulować przerzutki? Normalnie, jak łańcuch za długi to nie będzie dobrze napięty na najmniejszej zębatce kasety. Jak za krótki nie wejdzie na największą. Reszta przełożeń powinna chodzić bez problemu.
  12. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia:- pkt 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu- podobny temat już istnieje- narusza inne postanowienia i zasady regulaminu forum lub/i polityki prywatności.Zasady pisania na forum: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...