Skocz do zawartości

adriansocho

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana adriansocho w dniu 2 Września 2014

Użytkownicy przyznają adriansocho punkty reputacji!

1 obserwujący

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://www.facebook.com/adriansocho

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adrian
  • Skąd
    W-wa

Ostatnie wizyty

5 844 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika adriansocho

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

60

Reputacja

  1. Taak, ludzie którzy na przykład w Warszawie widzą fatbike'a po raz pierwszy czasami pytają: - A nie dało się szerszych? Na co ja odpowiadam, że właśnie się nie dało, bo rama za mało ma miejsca albo obręcz za wąska:)
  2. Nie wiem jak oni to zrobili, ale koło to które jest po lewej stronie zdjęcia wydaje się większe. A poza tym - nie wiem czy to wizualnie czy nie - suport jest dość wysoko (a może musi tak być ze względu na skok widelca). No i to jest duża rama.
  3. 203 mówisz? U mnie suport na kwadrat i tańsze korby Shimano, Q-factor około 23 cm. Po pierwszych 10 km jazdy już się o tym zapomina. A potem od nowa....
  4. Ja dam zdjęcie swojego Grubcia, żebyście nie myśleli, że coś z nim jest nie tak, ale za parę tygodni rama nabędzie ostateczny kolor i wtedy się pochwalę. A i macie teraz argument, że ludzie w Warszawie nie maja co robić z fatbike'ami i każdą fajną brykę zamienią na środek do przewożenia dzieci....
  5. O właśnie mam coś w temacie. Jeśli ktoś z sobie tylko znanego powodu chce pożyczyć ramę zrób-to-sam, na której można złożyć jako tako toczący się rower typu fatbike, to mogę udostępnić pierwszą wersję Grubcia.
  6. adriansocho

    [rama] Accent Peak29

    Jeśli w przykładowym Accencie Peaku (na koła 26") może jednocześnie wystąpić niewymiarowa główka, otwór sztycy, gwint suportu i chyba jeszcze był jakiś problem z mocowaniem tarczy, to lekko zgięty fakt nikogo nie dziwi.
  7. Mam linka do tego artykułu: http://banachbrothers.pl/index.php/120-obrecz32h-na36h , nawet nie wiedziałem, że ten blog jest aż tak popularny.
  8. O to ciekawe, pomyślałbym, że tych dłuższych szprych będzie musiało być 8. Ale pewnie dałeś tylko po tej stronie, gdzie było mniejsze spłaszczenie koła. Ja kiedyś zrobiłem eksperyment nie mogąc wytrzymać wypowiedzi w temacie radialnego zaplotu z tyłu po jednej stronie. Koło na Alexrimsie ACE18 i piaście klasy Alivio (pod v-. I albo wybrałem lepszą stronę na słoneczko, albo to nie ma znaczenia.
  9. Ale może dobry pomysł, żeby sprawdzić, czy "to jest to"? Brak łożysk chyba oznacza niesamowite poziomy hałasu.
  10. Całkiem ładne mieliście spotkanko i trochę fajnej jazdy się udało zaliczyć Ciekaw jestem, czy wśród kolegów z UK też panuje moda na ładowanie do grubciaków pojedynczego blatu z przodu?
  11. Główna część mojej porady polegała na tym, żeby najpierw zastanawiać się, czy warto to zrobić, a dopiero potem myśleć jak to zrobić. Ja uważam, że tak duża masa huśtająca się od czasu do czasu na boki spowoduje osłabienie widełek ramy. Co to znaczy osłabienie w przypadku karbonu? Ano to, że niektóre z warstw karbonu będą pracować a inne nie, w tych pracujących nastąpi do popękania niektórych włókienek (często tak jest w kompozytach). Nie wszystkich. I kłopoty mogą zacząć występować od razu (podczas wyprawy) albo po jej zakończeniu, na przykład rok później podczas jakiejś bardziej wymagającej wycieczki terenowej. Po prostu producenci ram karbonowych, mając materiał, który da się kształtować tak jak się chce raczej nie będą dawać niewiadomo jakich naddatków grubości, chcąc osiągnąć jak najniższą masę i wierząc w to, że nikt nie będzie do tego zakładał bagażnika.
  12. Nie rozumiem tej części i zapytam bardzo grzecznie, bo nie chcę, żebyś się na mnie obraził - czy nie pomyliłeś przypadkiem wątku, w którym odpowiadasz? Nijak to nie pasuje do tego, o co pytałem.
  13. Widziałem kiedyś koło zaplecione na obręczy 36 i piaście 32 i z racji budżetowego podejścia nie wydaje mi się, żeby właściciel stosował różne długości szprych...
  14. Wożenie 30 kg na bagażniku na ramie karbonowej to bardzo głupi pomysł. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie wrzucenie tego na przyczepkę np. Extrawheel, chociaż nawet wtedy tył ramy będzie trochę dostawał "po kościach". A naprawdę najlepszym pomysłem będzie kupienie na potrzeby tej wycieczki jakiejś ramy aluminiowej lub stalowej. Wydanie 500-800 pln na ramę (którą potem będzie można sprzedać) to lepsze niż przeciążanie tyłu karbonowej ramy, która może potem pęknąć podczas normalnej jazdy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...