Nie wiem co jest podniecającego w tym Corratecu.
Na żywo to zupełnie nie wygląda, jak chiński carbon i jeszcze nie jest w UD.
Właścicielu !
Kup se Pan matchmakery.
Pozdrawiam !
Poszukaj sobie i popatrz jak składa się koła, np. w R2-Bike
A w polskiej bs nie ma lepiej czy gorzej, jest po prostu chuxxxwo .
Nie wspominając już nawet o tak kardynalnych błędach jak długość szprych . . .
Taa, BikeStacja tak się nadaje do składania kół jak Cavendish w xc .
Nie tak jest, jak się składa koła bez kompletnego doświadczenia i odpowiednich narzędzi
PS. A tak wg mógłby ktoś opisać krok po kroku jak się dostać do sprężynki manetki blokady ? Podejrzewam, że ponad połowa ludzi mający sidy,reby ma z tym problem
Po za tym za napęd się weź od podstaw A nie kombinujesz "tuning" 772. 972 + jakieś 2x9 i wtedy
Po za tym tak jak mówiłem, tym bardziej przy twojej wadze w hamulce spokojnie ładuj alu ; )
Haha, jakby to zrobił to u mnie +1 respect
Chris . . . No niby wiadomo, że przewody puro lżejsze od r1. Jednak skąd takie info ? Potwierdzone czymś ?
Napisałem zmiana koloru, a nie prętów
Jak już się bawisz w takie cuda, wianki to warto by pomyśleć nad zmianą koloru prętów u Tune'a, bo pasują jak świni . . . siodło
EDIT: Źle puściłeś przewód do front r1, . . . wewnątrz
Ale spoko jest
Za######iście wygląda . . . Pure xc
Już miałem Ciebie o to wcześniej spytać. Dlaczego poszedłeś w stronę hamulców hamulców FRM, a nie "standardowych" R1, zresztą jak sam mówiłeś frm do niezawodnych nie należą.
Fota stara, w czasie roztopów chyba