Skocz do zawartości

montell81

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 511
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana montell81 w dniu 13 Lipca 2016

Użytkownicy przyznają montell81 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

3 323 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika montell81

  1. W 2016 roku, gdy szukałem karbonowej, chińskiej ramy, to fora internetowe były pełne wpisów, jak to chińskie ramy będą pękać, a szpitale pełne połamanych rowerzystów. Minęło już trichę lat, chiński karbon jest bardzo popularny, jeździ na nim wielu z nas i na szczęście nic z tych przewidywań się nie ziściło. Co ciekawe, to w większości o chińskim karbonie wypowiadają się osoby, które chińskiego karbonu na oczy nie widziały. Jeżdżę na flyxii od 2017r. i do tej pory nic niepokojącego z tą ramą się nie zadziało. Flyxii mogę polecić z czystym sumieniem.
  2. Witam, na sprzedaż mam używany suport/adapter Rotor BB4224 (BB30 to 24mm) Suport pozwalający zamontować korbę z osią 24mm (np. Shimano Hollowtech II) do ramy BB30 (42mm) Wersja stalowa (nie ceramiczna) Stan łożysk bardzo dobry. Nic nie zgrzyea, nie trzeszczy. Toczą się płynnie. Kontakt proszę tylko poprzez OLX https://www.olx.pl/d/oferta/suport-adapter-rotor-bb4224-bb30-to-24mm-CID767-ID11IbyC.html
  3. 180 zł. Warto tyle wydać? Zawsze to ryzyko. Z drugiej strony nowe to ok. 260 zł.
  4. Absolutnie nie neguję tego, że na największych koronkach są większe przekosy. Wrzuciłem filmy z działania przerzutki po to tylko, by ktoś kto ma piastę 142x12 i zastanawia się nad zmianą napędu zobaczył, że da się to wyregulować perfekcyjnie, a w trakcie jazdy jedyne co słychać to szum opon, wiatru i śpiew ptaków.
  5. Dorzucam dwa filmy. Tym razem maszynka hałasuje na asfalcie: https://dai.ly/k6YpsxTgzs6CLbBhQaW https://dai.ly/k4MrnRK8q7SbNvBhQaY
  6. @up jestem podobnego zdania. Rower MTB (a szczególnie 1x12) jest do jazdy stricte terenowej. Jeśli ktoś używa roweru na asfaltach, szutrach czy leśnych ścieżkach to warto by się zastanowił czy nie lepszym wyborem jest gravel czy cross. Jeśli komuś brakuje "zębatki" by asfaltem dojechać do "terenu" to nie oznacza, że 1x12 marketing/zubożenie/ograniczenie roweru.
  7. Kwestia źle dobranej tarczy. Jeśli najbardziej zużywają najmniejsze koronki to należy zmienić tarcze na większą o co najmniej dwa zęby.
  8. Ja też nie oszczędzam smaru. Jak piasta pracuje już za głośno to wtedy usuwam stary i smaruję na nowo. 340 i 240-stki tak traktuję i zero problemów.
  9. Negujesz wszystkie rady, twierdzisz, że wszystko jest ok, po czym twierdzisz, że kupisz nową sprężynę. Po co więc ten złośliwy ton w ostatnim wpisie? Co co meritum, to mam nadzieję, że pomoże. Daj znać, bo może komuś się przydać na przyszłość. W tych rowkach chyba powinien być smar skoro ma się po tych rowkach przesuwać pierścień. Może nie mam ale tak przynajmniej wynika z filmów instruktażowych na youtube.
  10. Skoro wszystko przejrzałeś i jest ok to chyba pozostaje tylko serwis.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...