1400 km - w terenie czy po asfalcie to robi różnice ..
czy Conti zawyża chyba nie bardzo, RK i XK w wersji RS a także zwykłe zwijane wyglądają na znacznie szersze od np Rocket Rona, mam też XK 2,4 i jest naaprawde duży balon , znajdź w galerii wstawiłem tam porównawcze fotki Xkinga i RK
Race King jest wyższa i przez to bardziej komfortowa, z kolei XK daje rade nawet w błocie.
Mam info dla uszczelniających opony Conti w wersji RS - ja do tej pory miałem z tym problemy , strasznie długo nie chciały się uszczelnić. Przeczytałem na jakimś zagranicznym forum ( na naszym nie widziałem takiego wątku) że dobrze jest przed uszczelnianiem zmatowić delikatnie wewnętrzna stronę opony, kto miał Conti w ww wersjach wie o co chodzi - w środku opona ma taka śliska powłokę... , drobnym papierem ściernym ale nie spiłować tylko lekutenko , - uszczelniłem teraz dwie opony Race king 2,2 i Xking 2,2 - może to przypadek, ale od razu zadziałało, po zalaniu mleczkiem leżakowały parę godzin na każdej stronie - od 2 tyg cienienie z opon nie schodzi., także tego.., działa, albo tak miało być ..
Wesołych
pzdr