Skocz do zawartości

Gien

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    W-wa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Gien

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Potwierdzam, EXPL 540 bdb wybór w tej cenie. Aktualnie do kupienia za 3199 i występuje w wersji damskiej (bordowa).
  2. Gien

    [Hayes mx5] problem

    Dotarte M315 z klockami fabrycznymi bez problemu stawia na przednie koło rower z gościem 90 kg.
  3. Gien

    [Wycena] Scott scale 10

    Jak by nie patrzeć, ten rower ma już 10 lat. Konstrukcja z deka archaiczna - 80 mm skoku, napęd 9, kola 26 z obręczami o szerokości 17 mm. Osobiście uważam, że 3,5 tyś to trochę przesadzona kwota. Sądząc po specyfikacji fabrycznej, to z oryginału została chyba tylko rama i amortyzator.
  4. Bez wkładki raczej nie da rady. Chyba że po przysłowiowe bułki. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
  5. Mmm, jeździłbym na tym z Carrefoura
  6. Może doprecyzuję pytanie. Czy dostęp do tej uszczelki jest możliwy bez rozbierania (rozwiercania ?) MC na części pierwsze ?
  7. Jest to do ogarnięcia w miarę niskimi kosztem ?
  8. Właśnie się okazało, że ten SID "w bdb stanie i po serwisie" posiada jeszcze wyciek z okolic pokrętła regulacji floodgate...
  9. Po cichu liczę, że to efekt spłynięcia oleju do komory negatywnej i serwis z użyciem pm600 załatwi sprawę.
  10. Tutaj jest tak samo, można siłą wyciągnąć golenie ale po ich puszczeniu od razu chowają się z powrotem. Akurat w tym przypadku SID pracuje pod lekką osobą więc to skokowe działanie jest mocno odczuwalne, przeszkadza również w poprawnym ustawieniu sagu. Końcowy efekt to albo praktyczny brak czułości albo gigantyczne ugięcie wstępne połączone z niemożliwością wykorzystania pełnego skoku. Generalnie zastanawiam się czy nie zajrzeć do sprężyny powietrznej, bo w chwili obecnej jest (był?) tam olej, natomiast instrukcja serwisowa przewiduje smar...
  11. Panowie, co może być przyczyną utraty 5-6 mm skoku nawet w sytuacji, gdy ciśnienie w komorze negatywnej jest sporo niższe (~20%) niż w pozytywnej (SID 2011/12)? Po spuszczeniu powietrza z komory negatywnej golenie od razu wysuwają się na pełne 100 mm. Dodam również, że amortyzator pracuje tępo, jakby skokowo, ciśnienia raczej niskie w okolicach 80 psi...
  12. W tym roku modelowym, z tego co kojarzę, występował jeszcze problem z pękającymi tłumikami. Generalnie te amorki swego czasu sprzedawano nowe za ok 550 zł.
  13. Gien

    [rower] grand canyon cf

    ???? Przecież te ramy mają identyczną geometrię, różnią się tylko malowaniem... Edit. ....i trochę inna konstrukcja końcówki tylnych widełek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...