Skocz do zawartości

mankut

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Bytom

Osiągnięcia użytkownika mankut

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Ok, chyba nieco przekombinowałem i opisałem nie do końca rozumiejąc działanie Spytałem jeszcze Wormsa, który miał podobny problem i wymienił oringa i też o tym myślałem, bo jakimś cudem olej znalazł się na dole goleni, a tam nie powinien być. Pytałem jeszcze gościa w Twomarku, gdzie kupiłem oringi i potwierdził, podał też inną możliwą przyczynę. Na szczęście po wymianie oringów jest w porządku, póki co Teraz pozostaje wszystko dostroić, sprawdzać czy mi coś gdzieś przypadkiem nie cieknie no i... śmigać
  2. Śledzę wątek od jakiegoś czasu. Moja reba sl 'zgubiła' skok - przy spuszczonym powietrzu miałem do dyspozycji może ok. połowy skoku. Poza tym nie działała blokada. Dziś zmieniłem olej, poskładałem całość i początkowo wszystko było w porządku. Obróciłem amora do góry nogami żeby się wszystko przesmarowało, jeszcze parę razy uginałem ale po każdej kompresji, przy powrocie słychać było jakby syczenie i skok stawał się coraz krótszy. W końcu zrobił mi się sztywny widelec Jest tam jakiś zawór, może olej podczas kompresji przelewa się w dół, ale już nie wraca podczas powrotu? Może ktoś miał podobny problem? Słyszałem też o zapowietrzaniu się tłumika, ale nie wiem czy to może mieć jakiś związek, jakie są objawy i jak z tym walczyć. Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...