Skocz do zawartości

kazujama

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Bydgoszcz

Ostatnie wizyty

990 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika kazujama

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. klapkę trzeba zdjąć i jest śruba co mocuje osłonę do silnika ale żeby zdjąć ją całkowicie musisz odkręcić ramię korby, które odkręca się imbusem ewentualnie ściągaczem do korby.
  2. jak byś miał Shimano to bym Ci pomógł, w przypadku Boscha szukaj poradników na YouTube, jest pełno filmików jak sobie poradzić z tym.
  3. Miałeś już okazję jeździć w tych Salomonach ? Bo przymierzam się też do zakupu tego modelu i zastanawiam się czy takie buty do kostki nie utrudniają pedałowania. A druga sprawa czy przy czyszczeniu z błota trzeba się napracować czy wystarczy przetrzeć mokrą szmatką ?
  4. jak możesz to daj linka do tego modelu co masz i napisz jak rozmiarówka wypada czy XL to faktyczne XL czy są małe ?
  5. @KrisK te Endura Hummvee nie są wodoodporne więc przemakają, a w tych ocieplanych Kalenji to na jakich odległościach jeździłeś ze cię wychładzało ?
  6. Pytanie do tych co mają jakieś doświadczenie w jeździe w zimę. Co założyć pod Spodnie Endury Hummvee w zimę. Dodam że nie mam wpiętego pampersa i zależy mi żeby było ciepło na krótkich odcinkach do pracy i z powrotem. Mogą być rozwiązania budżetowe i "premium"
  7. Wszystko możliwe najlepiej wykręć śrubę i dokładnie obejrzyj oring [emoji6] Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  8. Weź na wzór wymierz i poszukaj w jakimś sklepie z hydrauliką albo na Allegro powinienieś coś dopasować. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  9. Nie o gumowy kapturek, między śrubą a zaciskiem jest oring wg manuala shimano i to prawdopodobnie uszkodzony oring powoduje wyciek. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  10. A nie wystarczy wymienić oring na tej śrubie? Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  11. Nowsza wersja to ta z drugiego zdjęcia ale żeby dowiedzieć się jakie są różnice to wypadało by udać się na stronę producenta i poczytać. Z tego co wiem pokrętło z drugiego zdjęcia występowało zarówno w roczniku 2013 i 2014, różnice jakieś były w budowie, natomiast wizualne te pokrętła były identyczne. Wysłane z Samsung Galaxy S7
  12. Czy ktoś wie dlaczego do Talasa z 2013 producent każe lać 30 ml i 10 ml do goleni a już do Talasa z rocznika 2014 do obu goleni wchodzi po 30 ml ? Wysłane z Galaxy S6
  13. Dziś będę rozbierał amorka więc podzielę się obserwacjami, podejrzewam, że uszkodziłem oring podczas przeciskania go przez gwint. Wysłane z Galaxy S6
  14. Wszystko wg manualna producenta zrobiłem + wg tutorialu na początku tego tematu. Przez pierwsze 200 km wszystko działało ok, dopiero dziś wracając do domu zobaczyłem, że amorek jest dość twardy. Więc w domu spuściłem powietrze i przy próbie ściśnięcia schował się do połowy 120 mm skoku, a potem coś go blokowało, że nawet wieszając się na kierownicy nie mogłem go ani o centymetr ugiąć. Co do blokady to przy nabiciu 120 psi ugina się taka samo do połowy niezależnie czy blokada włączona czy nie. Wysłane z Galaxy S6
×
×
  • Dodaj nową pozycję...