Skocz do zawartości

Lextalionis

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    842
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

4 504 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Lextalionis

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Automat Rzadka
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

147

Reputacja

  1. Córa miała Early Ridera w przeszłości na kołach 14". Jakość tych rowerów to jest absolutny TOP więc na pewno mogę je polecić. Największą zaletą Wooma jest jesgo dobra odsprzedawalność (chociaż naszego Early Ridera sprzedaliśmy po 2h na OLX), ale w tych wersjach Exlporer czytałem opinie, że manetka przerzutek ma duży opór i często dzieciaki mają problem z jej obsługą (to warto sprawdzić przed zakupem).
  2. Zaleta TIREVELO to elastyczna linka, która bardzo pomaga dziecku płynnie ruszyć i tego brakuje w Traxie. Zaleta Traxa to pewniejsze mocowanie i możliwość mocowania 'w dwie strony' albo na rowerze rodzica albo na rowerze dziecka.
  3. Miałem hol TIREVELO i zmieniłem na Traxa ze względu na sposób mocowania do roweru dziecka. Ten TIREVELO ma plastikową łapkę, które różnie się sprawdzała. Zastanawiam się tylko jak takie hole mają się do karbonowej sztycy. Odkąd zmieniłem rower przestałem tego używać. W tym 2riders pokazują montaż nawet na myk myku co mnie trochę zaskoczyło. Używał ktokolwiek takich rozwiązań na karbonowych sztycach?
  4. Dzisiaj paczka od chińczyka. Trochę pierdółek jak zapas kleju do gwintów, otulina do pancerzy (z zapasem na przyszłe pomysły), mała grzechotka i klucz do tarcz centerlock, przyrząd do ustawiania bloków (tego przez pomyłkę zamówiłem 2szt 🤦) i najważniejsze w całej paczce: mostek 100mm do testów pozycji i siodełko Ryet full carbon - zobaczymy jak to się będzie sprawdzać.
  5. No to podsumowując temat pokrętła NW musiałem mieć jakiś lewy egzemplarz bo walczyłem z tym małym dynksem kilka dni na różne sposoby i nie było sposobu żeby przywrócić do życia. Swoją drogą jak tak teraz myślę to chyba jeszcze miałem te buty na gwarancji...
  6. @ernorator te zestawy obejmują tylko żyłkę i pokrętło. 'ząbek' do odblokowywania jest schowany w obudowie i nie ma do niego dostępu. U mnie niestety płukanie, dmuchanie nie dawało żadnego efektu. Nawet w ostateczności WD40 szło i to po prostu przestało pracować. Może wadliwy egzemplarz... Nie wiem, ale zniechęciło mnie to mocno do całej marki.
  7. Mi zapięcie wytrzymało do pierwszej poważniejszej jazdy w błocie. To małe gówienko do odblokowywania żyłki się zablokowało i bez jej przecięcia nie mogłem zdjąć butów. Niestety tego elementu nie da się wymienić 😕
  8. Kurde, lubiłem te buty NW ale po akcji z wycinaniem się z butów przez te ich pokrętła nie kupię ich więcej dopóki będą używać swojego patentu. A szkoda bo moje stopy lubią się z bardzo małym procentem obuwia 😕
  9. To użądzenie ma pełną mapę na ekranie czy prowadzi tylko po śladzie? Nie raz na zdjęciach reklamowych tych chińskich wynalazków pokazana była mapka a jak się człowiek wczytał to okazywało się, że jednak tylko pokazuje kiedy skręcić bez wyświetlania tego na mapie.
  10. Ja mam dwa przemyślenia. Pierwsze, że autor jest mało doświadczony i najrozsądniej (w mojej opinii przynajmniej) byłoby kupić jakiś rower i pojeździć na oponach, z którymi rower przyjdzie. Po czasie stwierdzi czy takie mu pasują, czy potrzebuje więcej komfortu, czy bieżnik bardziej agresywny, czy delikatny... Kupowanie nowego roweru i zmiana komponentów przed pierwszą jazdąbez świadomej wiedzy czego się oczekuje i co chce się robić jest trochę bezsensowna. Drugie jest podobne jak kolegów wyżej. W przeszłości miałem Terrano Dry 38C i wydawało się całkiem fajnie na początku. Na asfaltach jeździła bardzo przyjemnie i w terenie też miałem wrażenie, że jej nie brakuje. Okazało się jednak, że po zmianie na szersze kapcie (najpierw Thundero 45c potem Power Gravel 47c/40c) jest nie tylko o wiele bardziej komfortowo, ale też dużo pewniej w terenie i w rezultacie szybciej. Nawet na asfalcie obecny komplet zachowuje się lepiej od Vittori.
  11. Bliitz - 5904 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 5570 km (mtb, szosa + trenażer) [2103 km outdoor] michalr75 - 2743 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) provayder - 2227km (szosa, MTB) dfq - 1828 km (MTB, gravel, trenażer) Przeciętny- 1800 km (mtb, grv) smw44199 - 1550km (cross) Jacekddd - 1415 km (velomobil - rower poziomy) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 1337 km thorcik - 1268 km (MTB) Zbyszek.k - 1221 km. (trenażer + gravel) revolta 1122 km ( MTB) CoolBreezeOne - 1031 km (MTB) Lextalionis - 853 km (gravel) SpinOff - 839 km (gravel, trenażer) Electronite - 696km (szosa) Sansei6 - 666 km (MTB) JWO - 615 km (MTB) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) spidelli - 440 km (szosa: 312, gravel: 96, MTB: 32, trenażer: 1244 - nie liczę do dystansu) Grochu86-240km(gravel,szosa) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  12. Jak wygląda pompowanie tych dętek przy pomocy CO2? Gdzieś widziałem informację, że to się nie lubi ze wzgędu na niską temperaturę i ten plastik może źle reagować.
  13. Janek z biekshow.cc jeździł na takim Supie używając go jako Road+ i pozytywnie się o nim wypowiadał. Wszystkie te 3 rowery są sensownie poskładane. Z tych X-road ja bym wybrał ten droższy model już patrząc na sam lakier (ale to oczywiście subiektywne) ale też ma najwyższego GRX'a i koła, które są jeszcze odrobinę lżejsze. Co do kokpitu to jest to minus i znacznie utrudnia ewentualną wymianę czy kompletu czy samej kierownicy/mostka - więc jeżeli już w sklepie czułeś się, że nie jest dla Ciebie to pewnie nie warto się tak pchać. Na Eskerze RS nie jeździłem więc się nie wypowiem ale jeżeli masz parcie na przerzutki z prądem to osprzętowo wygląda ok. Jeszcze raz zadaj sobie pytanie czy na pewno chcesz wydać tyle kasy na rower kiedy nie jesteś pewien czy to na pewno jest dla Ciebie.
  14. To musisz sam stwierdzić czego potrzebujesz. Ja mam Terre i Apexa AXS i podoba mi się jak to działa. Testowałem mechanicznego Apexa poprzedniej i obecnej generacji i nowa ma identyczne klamki jak axs (co dla mnie jest mega na plus bo poprzednie mi strasznie nie pasowały). Grupy mechanicznie działają bardzo przyzwoicie ale mi nie podoba się sposób zmiany biegów obsługiwany jedną dźwignią. Pod tym względem mechaniczna grupa GRX pasuje mi dużo bardziej. W obu rowerach masz kable puszczone przez stary więc mając AXS też ułatwiasz sobie serwis. Jeżeli rozważasz TEGO Speedstera to w tej cenie bym się nawet nad Terrą nie zastanawiał.
  15. Czyli zakup z alli a nie z oficjalnej storny. Ja się zastanawiam nad Drive G45 SS. Tam producent podaje wagę 1370±30g. Nie mniej to raczej temat na przyszły sezon i w tej chwili mam zapisane 20 potencjalnych producentów w różnym budżecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.