Skocz do zawartości

pawel1315

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 079
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana pawel1315 w dniu 19 Października 2009

Użytkownicy przyznają pawel1315 punkty reputacji!

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

6 966 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika pawel1315

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

21

Reputacja

  1. Tutaj Andrew zrobił testy uszczelek w płynach, do których nie są przystosowane: http://www.forumrowerowe.org/topic/62844-plyny-hamulcowe-dlaczego-dot-nie-zastapi-oleju-a-olej-dota/ Wszystko powinno być ok. Dobrze, że szybko zareagowałeś.
  2. W tych hamulcach nie ma żadnej linki. Są przewody, które są wypełnione olejem. Aby je skrócić musisz mieć taką oliwkę: oraz zestaw do odpowietrzania. Jest z tym chwila roboty. Jeżeli masz wszystko i lubisz grzebać we własnym sprzęcie to zrobisz sam. Jeżeli nie masz pojęcia to lepiej oddać do serwisu. Zapytaj się na aukcji czy można skrócić przewody na wymiar.
  3. Tarcze i hamulce można mieszać. Warto zawsze zwrócić uwagę na szerokość powierzchni ciernej tarczy i klocków hamulcowych. Tutaj masz podgląd o co chodzi. Tarcza G2CS i HS1 oraz klocki od Juicy. Ja posiadam tarcze HS1 i hamulce SLX (665) i wszystko jest w porządku. Ale patrząc na zdjęcie klocków do 675 nie powinny nachodzić na ramiona:
  4. Dzięki za pomoc Wysłałem wiadomość. Czekam na odzew. Pokażę Wam kolejne kwiatki... Jeżeli ktoś nie widzi na pierwszy rzut oka to jeszcze z zaznaczeniem: Powierzchnia tarczy powinna być gładka. W miejscu gdzie jest skok klamki widać jakieś dziwne przejście (to zaznaczone u góry). Jest to szlif, który zabrał część materiału. Idzie on przez 1/4 tarczy. Na dole jest zaznaczone przejście pomiędzy zeszlifowaną powierzchnią, a powierzchnią gładką. Widać ewidentną wadę tarczy.
  5. Do sprzedawcy będę pisał jutro. Nie mam suwmiarki, a chcę zmierzyć grubość tarczy. Jutro podejdę do serwisu osiedlowego i jak zmierzę to napiszę. Zrobię to do południa, więc odzew powinien być jutro po południu.
  6. Zrób proszę dokładne zdjęcie napisów na tarczy. Potrzebuję, aby pokazać sprzedającemu. Podeślij zdjęcie napisów jak możesz.
  7. Dzisiaj się przejechałem i pierwszy raz się z czymś takim spotykam. Podczas hamowania, raz na obrót tarczy, czuję jakby klamka się lekko zapadła i odbiła. Coś jak ABS w samochodzie. Zastanawiam się czy tarcza nie ma zmiennej grubości... Spotkał się ktoś z czymś takim ??
  8. To czekam na zdjęcia Waszych tarcz. Kupiłem też HS1 180 mm i tak jak napisał Maniak-inny szlif, inne napisy.
  9. Byłem w Harfie. Odpowiedzi udzielił mi młody pracownik, który nie wzbudził mojego zaufania. Spojrzał powierzchownie na tarcze, dotknął palcem napisy i powiedział, że to raczej oryginalna tarcza. Nawet, gdy powiedziałem, że kupiłem na allegro i ta data się powtarza na wielu tarczach, to nie zareagował na to. Ale chociaż z serwisu dostałem oring do recona gratis
  10. Waga tarczy 97g. Ciekawostka. Tarczę kupiłem na tej aukcji: http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-avid-hs1-160mm-nowe-i4029810957.html Zdziwiło mnie, gdy po skończonej aukcji już była kolejna taka sama: http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-avid-hs1-160mm-nowe-i4040599375.html Napisałem do sprzedającego skąd kolejne tarcze. Jego odpowiedź, bo ma 4. Dziwne, że nie wystawił ich za jednym razem. Na pytanie z jakiego źródła są tarcze była krótka odpowiedź: "Legalnego". Z dwóch tarcz na tej auckji sprzedała się jedna. Właśnie zauważyłem kolejną aukcję: http://allegro.pl/tarcza-hamulcowa-avid-hs1-160mm-nowe-i4073262152.html i o dziwo znowu są 2 tarcze. Łącznie wychodzi 5 tarcz (2 z pierwszej aukcji, 1 z drugiej i 2 obecnie). Tarcze pewnie są podróbkami. Dzisiaj albo jutro podjadę do harfy i się zapytam. Zobaczymy co oni na to.
  11. Dzięki za szybką odpowiedź. Zastanawia mnie dlaczego przy tym samym tłumiku i takiej samej średnicy wewnętrznej goleni w Reconie i Sidzie jest inna objętość oleju ?? Chyba, że się w czymś mylę.
  12. Posiadam Recona Gold, do którego przełożyłem tłumik z Sida RLT. I tu pojawia się pytanie. Ile mam wlać oleju ?? Tyle co dla Recona RL (bo w wersji RLT nie występował) czy tyle co w Sidzie RLT ?? Różnica jest spora, bo to prawie 40 ml. Podczas ostatniego serwisu olej był wlewany na "czuja".
  13. O który napis Ci chodziło ?? Bo przeglądam te tarcze i w sumie powtarzają się 2 napisy. Mój (A 08 Jul 11) i ten drugi (A 19 APR 11). Który numer był w katalogu Avida ?? Czyli są to podróbki ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...