Skocz do zawartości

acid1234

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    177
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika acid1234

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

28

Reputacja

  1. Pojeździłem... 😎. Wrażenia po zmianie rewelacyjne. Inny rower😁. Obniżenie i nieznaczne wydłużenie pozycji spowodowało lepsze czucie roweru jakby nabrał zwinności... Poprzednio po samej zmianie podkładek był podobny efekt. Przy skręcaniu obawiałem się gorszej reakcji a chyba jest nawet lepiej. Poprzednio przy wyższej pozycji czułem takie zamulenie pomimo krótszego mostka. Nie jeździłem jeszcze w górach na singlach po zmianie, może na bardzo stromych ostrych nawrotach byłoby ciut gorzej, bo według prawideł wyżej i krócej na zjazdach lepiej się sprawdza. Myślę, że uzyskałem optimum. Dziękuję wszystkim za wsparcie.
  2. Mostek Bontrager Elite 35 60mm+/-13 ZAMÓWIONY Niski dekiel sterów - 5,3mm ZAMÓWIONY Protestuje i zobaczę... Według obliczeń przy zastosowaniu obu elementów pozycja mocno się obniża i trochę wydłuża.
  3. Cześć Czy Pokrywka pasuje do sterów FSA Rower KROSS PURE TRAIL 2018? https://kross.eu/pl/poprzednie-kolekcje/pure-trail-2018-khaki-matowy W specyfikacji jest STERY FSA ORBIT ITA (1.1/8"-1,5") Pytanie czy w sterach mogę zmienić pokrywkę na niższą - jeśli tak to jaką tylko FSA. Może być coś takiego: Pokrywa kapa sterów uszczelniona FSA Cone Spacer HS2051A https://allegro.pl/oferta/pokrywa-kapa-sterow-uszczelniona-fsa-cone-spacer-hs2051a-16148505211?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=17566159677&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiOy1BhDCARIsADGvQnDl7txFbGCM1RykDeZKxItnP_qiUgFvOIzAnjkvrPG_FJ5fZNYcnXIaAjnyEALw_wcB Trochę mam wątpliwości bo w komentarzu mam info:"Pasuje tylko do sterów Orbit 1.5E ZS-1 NO.57E-1. Nie jest uniwersalny. Znacząco obniża wysokość górnej kapy, dobry do szukania bardziej pochylonej pozycji."
  4. Pecio >>> Dziękuję za przykład to rozwiążę moje problemy 😀... Fajnie, że można to dokupić. W temacie sterów to jednak potrafię tylko ewentualnie wymienić na takie same 😎.
  5. Krypto.Szosowiec >>> Faktycznie chodzi o Trail 😁. Chciałem wiedzieć, czy ktoś w tego typu rowerze stosuje mostek na minus bo w rowerach XC wiem, że można kombinować. Pewnie niewielkie odstępstwo może być ale to raczej rower bardziej "zjazdowy" i stosowanie długich mostków = 70mm jest dyskusyjne... Dziękuję za programik i przemyślę też czy faktycznie potrzebuje wydłużać pozycję. Chciałbym jednak obniżyć nieco czy wymiana sterów, bo ta nakładka jest jak solidna podkładka... Tak to wygląda...
  6. Rower to Kross Pure Trial kąt główki 67 stopni. Obecny mostek 55mm - 0 stopni(Średnica kierownicy 35mm). Chcę obniżyć i chyba wydłużyć pozycje kierownicy. Czy mostek na minus - 8 lub - 13 stopni - 70mm ma sens? Jaki wznos zastosować: 1. Mostek Contact SL XC 35 Wznios: +/- 8 stopni 2. Mostek Bontrager Elite 35 - Wznios: +/- 13 stopni - nie za dużo na minus.
  7. AHAJA Męczyłem się cały wieczór z tą tylną i poległem. Stosowałam Ludwika i już nie miałem siły pompować... 🙈. Znalazłem dwa rozwiązania: 1. Wciągnięcie łyżką od wentyla po jednej stronie opony na rant i z drugiej strony w odwrotnym kierunku. Film na YouTube... Oczywiście do pewnego momentu później opór jest za duży. I bardzo to pomaga przy pompowaniu. 2. Kupiłem booster schwalbe - bo miałem już dość😵‍💫😁. Właśnie osądziłem obie opony i trzymają jak na razie ... Pytanie o zaworek presta jak mocno go wkręcić od poczucia oporu. Kluczem plastikowym 1 obrót?
  8. Wojcio, Ahaja Taśmy wyglądają ok. Zaworki wykręcone. Opony założone. Jedną już na sucho napompowałem i trzyma ciśnienie od wczoraj. Została jeszcze tylna coś nie mogę dać rady na sucho pompką przy wykręconym zaworku. Nie chcą boki opony dolegać - zdejmę i założę jeszcze raz.
  9. Dziękuję Ahaja za konkretną odpowiedź.
  10. Witajcie Mam już koła w systemie bezdętkowym od 2 roku i nie mam z nimi absolutnie żadnych problemów. Planuję zmienić opony i "zamleczyć" ponownie. Jako, że nigdzie nie znalazłem odpowiedzi to pytam. 1. Czy przy zmianie opon w systemie bezdętkowym po 2 roku muszę zmieniać taśmę i wentyle? 2. Czy przechodząc na dętkę musze zmienić taśmę na opaskę w obręczy?
  11. CoolBreezeOne >>> jeszcze nie demontowałem opon. Będę uważał...
  12. "Wystarczy przeczyścić światło wentyla + maszynkę." KNKS>>> Co to jest maszynka ? Wentyl zostawiasz w obręczy i czyścisz wykręcając ten wkład(bo wyjmując cały można uszkodzić taśmę w obręczy )?
  13. Cześć, Jako laik w temacie mam już koła "zamleczone" drugi sezon i wszystko jest ok. Nie zaglądam do nich, ale mleko Stans już pewnie po takim czasie pozasychało w większości. Chcę zmienić opony na nowe(też na mleku) i zamontować na obecne koła. 1. Czy muszę zrywać starą taśmę i od nowa oklejać obręcz przy każdej zmianie np. po sezonie? Jaka jest trwałość takiego oklejenia obręczy i czy jeśli nic się nie dzieje to musze to zmieniać co jakiś czas? 2. Co z wentylem czy można go użyć ponownie np. po ponownym oklejeniu?
  14. Panowie i Panie Rock shock Rudy Ultimate zainstalowany. Dzisiaj odebrałem rower z zamontowanym Amorem. Niestety nie mogę go wypróbować 🥹, od początku tygodnia mam problem z mięśniem lub ściegiem, także testy najwcześniej za tydzień. Rower waży około 11.20kg. Waga z pedałami, pompą i koszykiem oraz dzwonkiem , który lekki nie jest😂. Pozycja podniosła się o 5mm uwzględniając dwie podkładki pod mostkiem(fabryczna konfiguracja). Teraz podkładek brak. Zobaczymy w praniu, ale już mi się podoba 😁. Dziękuję wszystkim za opinię i porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...