Skocz do zawartości

KTMrider

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Skąd
    Bielsko - Biała

Osiągnięcia użytkownika KTMrider

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Muszę przyznać że prezentuje się godnie...
  2. wow... a myślałem, że to ja mam dużą ramę....(57cm - patrz garaż.)
  3. Domyślam się że to domowa robota... jak zabezpieczyłeś dętkę przez przebiciem???
  4. jakie LX???? przecież to zwykła deorka....
  5. KTMrider

    [obręczę] Mavic X517

    a są dostępne... wadziłem je niedawno w KORAL'u (Bielsko - Biała, mają swoją stronkę) za przystępną cenę 85zł/szt
  6. Witam Serdecznie! Po przeczytaniu całego tematu nie natrafiłem na użytkownika który waży około 95 kg tak jak ja Jest może ktoś taki? jeśli tak to na jakich ustawieniach jeździcie (ciśnienia + tłumienie odbicia) Mam Rebę sl 2008, jest to pierwszy mój porządny amortyzator, przejechałem na niej jakieś 150km bawiąc się nieco z ciśnieniami, jest lepiej ale dalej nie jestem usatysfakcjonowany ( po oglądnięciu kilku filmików na youtube.com - jak pewnie wielu na tym forum) . Może ktoś mi poradzi od jakich ciśnień mam zacząć regulacje, co zwiększać, co zmniejszać i o jaką wartość ciśnień... bardzo zależało by mi na duuużej czułości amortyzatora. A drugie moje pytanie to: Czy znacznie wypłynie na jakość działania/awaryjność zmiana skoku na 115mm (podobno fabrycznie ustawioną mam na 100mm). Jestem duży: 190cm 95kg i mam "dużą" SZTYWNĄ ramę - KTM 57 czyli około 22,5". W serwisie powiedziano mi że nie powinienem ustawiać na 115mm ponieważ prawie każda rama sztywna do xc jest przystosowana do 100mm ale czy te 15mm tak wiele zmienia? mając na uwadze wielkość ramy oraz fakt że przy skoku ustawionym na 100mm praktycznie zostaje mi jakieś 80-90mm Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...