Skocz do zawartości

adas651

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    477
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Wawa

Ostatnie wizyty

2 578 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika adas651

Znachor

Znachor (6/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

39

Reputacja

  1. Cześć, Będę budował koła na Piastach z kół Mavic Crossride. Jestem na etapie doboru szprych, obręcze już mam. mam wątpliwość jak zmierzyć kołnierz piasty PCD po stronie nąpędowej , resztę wymiarów mierze tak jak dla zwykłej piasty Większość kalkulatorów, które znalazłem prosi o PCD według schematu popularnych piast StraightPull, moja jest nieco inna -Kołnierz jest nie symetryczny(pięć "zestawów otworów na szprychy SP") Może ktoś pomoże, w którym miejscu dokonać pomiaru PCD? Oraz w którym offsetu? mam nadzieje że jasno opisałem, z góry dziękuje
  2. Pytanie też jaka to przerzutka, bo sporo ma wyjmowane śruby mocujące. w haku jest gwintM10 nawet jak zerwany, lepsza śruba 10mm niż 8mm z podkładkami. Lepiej daj śrube zamkową, mniej rzeźby
  3. adas651

    [Koło tylne] szosa

    sprawdź czy opona się dobrze ułożyła na obręczy,
  4. może ten: https://allegro.pl/oferta/lezyne-2in1-klucz-do-suportow-i-kaset-12632705256?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_uzsd_sport_rowery-akc_pla_pmax_sc&ev_campaign_id=17958852426&gclid=EAIaIQobChMIv7z3w7G-_QIV0wWiAx3eywhvEAQYBSABEgI2RPD_BwE
  5. pewnie blokuje sie na pierścieniu rozporowym, widać go na zdjęciu ( to szersze pierwsze od góry z otworem) spróbuj ten pierscień ścisnąć włóż z powrotem do lagi i dopiero szarpnij w dół całość
  6. Chodziło mi raczej o smar przemysłowy alternatywny dla oficjalnych rowerowych.
  7. Cześć, Bardzo przydatny temat. Może zna ktoś alternatywny smar do bębenków piast(z okrągłą sprężynką), na tą chwile używam Shimano freehub grease, ale już mi sie kończy. Szukam czegoś równie mało lepkiego.
  8. Cześć, mamy tu kilka opcji: Jeśli ta sztyca to rockshox reverb to można dokupić samą rurkę z średnicy 30.9 jako część zamienną.Wymiana jej Wiaże się z serwisem takiej sztycy. Możliwe, że sztyce kartridzowe też da rade, ale to już może być nie do kupienia tak łatwo. Jest jeszcze opcja 'powiększenia' otworu w ramie. zależy czy rama ma dużo materiału który można by zdjąć o 0,7mm(może mniej)(niektóre sztyce mają 31,2mm mimo że są oznaczone 31,6mm) na średnicy czy jest to wykonalne, To już by była usługa custom, nie każdy to robi, pytanie czy warto. Niektóre ramy mają grube ścianki i nie będzie problemu, inne cieniowane i nie ma co marzyć.
  9. Tyle już o serwisach zerowych sie mówi/pisze.. Fox to nie reba, tu trzeba przestrzegać interwałów serwisowych i czesto czyścić i smarować. w Autoryzowanym serwisie foxa podstęplują karte gwarancyjną na amortyzator. najgorsze, że przy kupnie nowego roweru z foxem sprzedający o tym nie informuje. Jak rysy na lagach to na reklamację może uznają, ale prawdopodobne że nie bo właśnie nie przestrzegane interwały. Co co powstania przetarć to może bylo za mało smaru, był serwis zerowy? Fabrycznie w nowych foxach zdarza się zupełny brak smaru, lub co kot napłakał., lub lekko przesmarowane same uszczelki (takie kropki smaru) Żeby wytrzec anode to musiało na sucho pracować.
  10. mam inną teorie: uszczelki już pościerane, ale były zaklejone syfem - olej rozpuścił go i 'papka' zaczęła się uwalniać.
  11. Continental GP 4season - świetna przyczepność na mokrym
  12. o właśnie o te gumowe walce od tyłu mi chodzi, bo jest tam miejsce na coś i nie wiem czy to niebieskie(na shafcie aluminiowa anodowana czesc z oringiem i backupringiem) powinno sie zaprzec o te walce? Czy dotykać do korka? Czy te walce mają tam luzem latać? nie ma co tam przytrzymać mam jeden cienki, ale jest troch poszarpany i jeden grubszy nowy z servickitu od innego reverba (chyba a1).
  13. Sztyca Reverb Stealth B1 Czy w głowicy jest jakaś uszczelka od drugiej strony z tego zdjęcia? Problem polega na tym, że sztyca zapowietrza sie po kilku ugięciach, dodatkowo rob się podciśnienie i nie moge spuścić całego ciśnienia przed rozkręcaniem. Poł roku temu mialem z tą sztycą wypadek po którym sie zapadła i uszkodziła się uszczelka w korku(tym ze zdjęcia) oraz ala'seger trzymający ją. olej ze sztycy wlał mi sie do suportu. seger i uszczelki udało mi sie dokupić(niebiesko-zielona i czarna szersza z kołnierzem ), ale nie pamietam czy wyjmowałem wszystkie czy tylko te 2 co wymienilem W zestawie servicekit były też uszczelki i podkładki do innych Reverbów Jak mam założone tylko te 2 uszczlelki reverb po zalaniu i napompowaniu działa ale po kilku ugieciach sie zapowietrza. Założony nowy serwis kit z wszystkimi oringami i Nowe IFP.
  14. Cześć Czy ktoś używał r.s.p. No Stick Slip? opisywany jako dodatek do oleju amortyzatora zmniejszający tarcie, Daje to coś? Poprawia? To olej smarujący nie zmniejsza tarcia?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...