Hamulce w wersji Trail już na rowerze, pogoda utrudniła niestety pierwsze testy :/ No ale wszystko sobie „pomacałem" i zbadałem. Więc tak jak napisał @akkwisk różnica polega na braku Servo-Wave i śruby regulacyjnej. Klamka w obu modelach jest karbonowa i to tyle jeśli chodzi o górę, natomiast sam zacisk w Trail ma odrobinę inny kształt i jest rozbieralny, no i standardowo w Trail dostajemy klocki metaliczne z radiatorem. Nie mam pojęcia czy takowe klocki do Race pasują.
@durnykot ależ jak najbardziej zgadzam się, po prostu wiele lat męczenia zrobiło swoje. Co najzabawniejsze problem tyczy się tylko przedniej klamki, mój przyjaciel też używa tych hamulców i ma dokładnie te same problemy. Ja wymieniałem korpus bo obejma pękła, bez żadnej przyczyny, po prostu zmęczenie materiału i u mnie i u mojego przyjaciela. kolejny raz wymieniam już tłoczek z uszczelką w przedniej klamce bo po prostu sobie cieknie Przecierające się karbonowe klamki to standard. Te hamulce nie psują się od stania, jednak zużycie następuje dość szybko bo są to hamulce, których produkcję zakończono 10 lat temu a nadal modulacją, wagą i siłą hamowania mogą rywalizować z dzisiejszymi topowymi modelami. Gdzieś musi być ich słaba strona. btw. Wcale nie planuję ich wyrzucać, po serwisie trafią do roweru mojej kobiety, pod jej 53kg i dość spokojnym stylu jazdy będą miały godną emeryturę Co do nowych Magur mocno zastanawiałem się nad MT 8 Raceline, ale cena w okolicach 3 tys zł za cały zestaw to trochę sporo, zwłaszcza że dość okazyjnie kupiłem XTRa.