@@ugupu,
ale z takim podejściem jak jest obecnie, to ja będę szczęśliwy, kiedy znikną z rynku. Chcą mieć większe grono klientów, to niech dbają o tych, których już mają, a nie spuszczają go na drzewo, kiedy już położy na ladzie pieniądze. Oczywicie nie tyczy się to wszystkich dystrybutorów i są chlubne wyjątki, ale głowni gracze na naszym rynku kreują właśnie taki obrazek.
Poczytaj sobie wątek sklepowy i zobacz, jakie praktyki są na porządku dziennym - jest kilka sklepów w PL, gdzie kupuję z przyjemnością, ale i kilka, w których nie kupię już nic. I to tylko z powodu obsługi mnie, jako klienta.
Co do realizacji gwarancji przez dystrybutora, to jest to ich zwykłe lenistwo - gdyby im chciało się zająć problemem klienta, to uderzyliby do producenta lub dystrybutora na EU i pewnie dałoby się to załatwić, przy odrobinie dobrej woli. Ale trzeba chcieć, a to przecież nie nasz klient. I niestety. pewnie już nim nigdy nie zostanie, właśnie przez taką postawę.