kiedyś kupiłem cztery Rocket Rony. wagi 465, 512, 519, 537 gramów...
ale to schwalbe. Continentale czy Maxxisy które kupowałem parami ważyły podobnie i prawie zgadzało się to z tym co producent podaje w katalogu.
http://www.bikershop.pl/Produkty/Zacisk-Piasty-Jd_061/5848/136345#.WJrSGJl95dg
te mają więcej gwintu niż Dartmoor. bywają dostępne w sklepach które współpracują z Bikershopem. tylko przy zakupie trzeba się upewnić co do długości. tylne bywają 130 i 135mm
posiadam bliźniaczą ( ?? ) konstrukcję podpisaną Boplight i jak dla mnie poza wysoką wagą ( ok 120 gramów komplet z fajką i śrubami do montażu ) są ok. kiedyś w głównym rowerze używane z tyłu również w większych górkach ( z przodu tarcza ). z klamką SRAM 9.0 i koralikami Alligatora dawały rade. waże ok 62kg. aktualnie w treningowce na przodzie. z tyłu Tektro MT50.
u siebie normalnie mogę je dokręcić.
komuś kto szuka lekkich Vek polecam raczej Tektro MT50. sporo tańsze ( nie wiem czy sprzedawca się nie pomylił bo kupiłem je w cenie MT15 ). wagowo ( i jedne i drugie modyfikowałem choć w Boplighcie zmieniłem tylko szufladki i trzpienie z nakrętkami ) wypadaja podobnie. działanie przy takich samych klockach takie samo.
XTR jak ktoś chce to czemu nie dla mnie największą jego zaletą było to że klocki od razu dotykały obręczy na dużej powierzchni. nie używam tych półkolistych podkładek regulacyjnych i poza XTRem klocki wymagały pewnego czasu na dotarcie się.
też na początku miałem pewne trudności. z czasem wyrobiłbyś sobie mocniejszy chwyt i było by ok
może nie RF ale jest dźwigienka;p
http://light-bike.com/forum/viewtopic.php?t=13110&highlight=paul
lekkie. napisz co to za pancerze. w XTCku M koraliki Alligatora+linki ważyły mi 60 gramów. tyle że z Grip-shiftami pancerze wychodzą odrobinę krótsze niż w manetkach z dźwigienkami...
czyżby Niro??
warto dopisać
podobno zębatki w kasetach SRAMa 8 i 9 biegów mają taką samą grubość. w dziewiątkach są węższe dystanse. w takim wypadku możesz szukać zębatki 30t z kasety PG850.
manetki coś ciężkie Ci wyszły, moje 3x8 to 113g. choć moje to ten starszy model. tu w korpusie od 7.0, obecnie wróciłem do jaśniejszego korpusu Attacka
jak oceniasz oponki??
w jakim terenie ich używasz??
źle się zrozumieliśmy. roweru do jeżdżenia używam do jeżdżenia na co dzień a tego po bułki tylko do mało obciążających zadań.czyli np. jazdy po bułki. te najlżejsze
a na poważnie. miałem kiedyś blat Stronglighta taki stary jeszcze w złotym kolorze i był trwały. Stronglighta Comp znam tylko z dotyku ale wydają się być solidne.
trudno tak naprawdę porównać trwałość zębatek. używane w dobrych warunkach w zadbanym napędzie będą działać i działać ale przeciorane kilka razy w błocie w krótkim czasie mogą mieć dość.
dobre że odpuściłeś sobie Lasco bo to nie metal to plastelina
co do trwałego zamiennika trudno mi coś doradzić. w rowerze do jeżdżenia mam stalówke Alivio czy coś takiego. jest trwała.
w rowerze po bułki mam TA Specialites i też wydaje się być trwała
zeszły sezon używałem http://smud-carbon.eu/koszyczek.html i nadal będę używał
ew jakieś chińczyki:
Full Carbon Mountain Bike Road Bottle Water Cage - 001 | eBay
3K Full Carbon Fiber Road MTB Bike bicycle Water Bottle Cage - CA026 | eBay