Skocz do zawartości

wildix

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    164
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Waldek
  • Skąd
    nowy sącz

Ostatnie wizyty

2 842 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika wildix

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Nie mam pod ręką zdjęcia ale chodzi o to, żeby powierzchnia styku mostka ze sterówką była jak największa.
  2. Do karbonowej sterówki potrzeba specjalnego (niekoniecznie karbonowego) mostka kierownicy, który jej nie uszkodzi. Kupujesz używkę, nie wiesz czy poprzedni właściciel nie zmieniał mostka, nie wiesz czy sam nie będziesz zmieniał ;-). Manetki srama mają inną filozofię zmiany biegu. Jak naciskasz dźwigienkę lekko to luzujesz linkę o jeden klik, jak naciskasz mocniej to naciągasz o jeden klik (Red to topowa grupa i być może naciąga o dwa kliki). Nie każdemu to pasuje, choć w grubych rękawiczkach to sram może być wygodniejszy.
  3. Co do rozmiaru to zastanów się na jakiej wysokości względem siodełka masz kierownicę (i odległości też). SRAM Red to topowa grupa i tanio nie będzie, ale ten canondale akurat ma kasetę ultegry. Bardziej bym się obawiał ergonomii, sramowski leap-tap nie każdemu odpowiada. W eksploatacji najtańszy będzie ten vento bo x10 (ale logistycznie lepiej mieć taki sam napęd jak w już użytkowanym rowerze, zamawiasz łańcuchy na zapas albo koło przełożysz w razie ,,W'' i śmigasz). A poza tym uwagę bym zwrócił na zewnętrzne prowadzenie linek, aluminiową sterówkę, popularny standard suportu i ,,normalną'' sztycę (w karbonowych ramach często są jakieś autorskie patenty).
  4. W pkt.3 chyba chodziło ci o RetroDirect, i na rysunku źle to rozrysowałeś.
  5. Obróć kierownicę na mostku . Dolny chwyt będzie wyżej, niczego nie trzeba odwijać tylko czy zdążysz to przetestować przed zimą? Jeśli jednak będziesz chciał przestawić klamki to kierownice i tak obróć.
  6. Padało całe dwa dni z przerwą na suszenie + wczoraj była burza, to nawet ściółka jest mokra.
  7. A niby jak? Przecież nowsze Ultegry są już 11spd. Sama lewa klamka powinna działać. Poszukaj na alle-olixie, ludziom zwykle psuje się prawa klamka, więc lewą 6700 (albo analogiczną 105) da się upolować (no chyba, że od dawna szukałeś pretekstu do upgreadu ).
  8. Tu się nie kasuje luzów tylko wymienia łożyska. Ten ,,konus'' najpewniej się zapiekł na stalowej ośce. Zdejmij kasetę, powinien tam być podobny konus.
  9. taaa.... i dlatego chcesz zjechać secretem do Skrudziny Jak zamknąć ostatnią trasę: z cz.Klasztoru jest ścieżka rowerowa do Leśnicy (przynajmniej na mapach.cz) a z przeł. Leśnickiej żółtym szlakiem do granicy z Polską.
  10. wildix

    [sklep] szosowe.pl

    Jak się kupuje motocykl w takich pieniądzach to się jedzie na drugi koniec polski na oględziny, więc w czym masz problem?
  11. W najgorszym razie wykręcisz pedał z tą reperaturką . Ale jeśli serwis zrobił to zgodnie ze sztuką, wszystko czego potrzebujesz to odpowiedni klucz i wiedza, który pedał się w którą stronę wykręca.
  12. wildix

    [Szosa] Hamulce szczękowe

    W tych nowszych zaciskach shimano klamka wyciąga trochę więcej linki, coś jak canti vs v-brake ale ta różnica nie jest tak dramatyczna. Na przednie koło powinno się to dać ustawić, ale ja tego nie praktykowałem . p.s. Tektro 312 i te Miche to też dual-pivot tyle, że asymetryczny.
  13. Jeśli rama jest aluminiowa to ten hak pęknie podczas prostowania (albo po pierwszym lepszym puknięciu), a jeśli stalowa: to kup nową ramę alu (z wymiennym hakiem). Inne opcje to: single speed, Alfine-8 albo ostre koło.
  14. Rama 19", wzrost 160cm ? Co to za rama (nie za duża?), jak cały rower wygląda? Co do pytania: wymiana kół na mniejsze zmniejszy prześwit (na chłopski rozum: obniży rower) i łatwiej będzie zahaczyć pedałami o glebę. A obniżenie roweru ,tylko ,z przodu'' tylko pogorszy sprawę.
  15. Zdaje się, że powiększyli średnicę racheta żeby mieć łatwiejszy dostęp do łożyska (2:15), plus łożysko jest teraz bardziej na prawo więc ma trochę lżej (oraz rachet piasty stał się jednocześnie gniazdem tegoż łożyska). Ale może coś źle zrozumiałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...