Skocz do zawartości

arekhs

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    94
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika arekhs

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. arekhs

    [Uszczelki] Fox Vanilla RC

    mam taki zestaw, napisz pw
  2. napisz jaki dokładnie masz model revelationa
  3. Float RC: Damper charge 500 PSI Nitrogen Oil: 10wt. (ISO 32) 6.0 X 1.25” IFP settings 1.850” 6.5” X 1.5” IFP settings 2.060” 6.37” X 1.5” IFP settings 2.060” (Trunion) Cannondale 6.55” X 1.5” IFP settings 2.060” ( strut ) 7.875” X 2” IFP settings 2.500” 7.925” X 2” IFP settings 2.500” ( strut )
  4. super deluxe
  5. tak 00.4018.783.002
  6. w kolejności w jakiej zakłada się na tłoczysko: podkładka stożkowa C, płaską częścią do oczka dampera 10x.3 wszystkie podkładki 16,18,20,22 główny tłok A 2szt podkładki 15 4szt 14 3szt 8x .2 1szt 15 zawór zwrotny B wcięciami od strony podkładki 15 pozostałe ósemki nakrętka
  7. jaki rocznik i zaworowanie dampera?
  8. lagi 32 czy 35?
  9. 31 tydzień 2021r
  10. arekhs

    [zmiana skoku] dpx2

    pokaż zdjęcie tej tulejki
  11. w Zebie z offsetem 38mm tak własnie jest na rowerze wygląda jakby ktoś założył górne lagi na odwrót https://formicki-bike.pl/pl/p/Rower-Norco-Shore-2-PurplePink-/25644#galleryName=productGallery,imageNumber=1
  12. t - skok dampera st - srednica tloczyska si - srednica ifp skok ifp = t / (si/st)2 znając skok ifp sprawdzasz na jaką maksymalną głębokość możesz go wsunąć, na jakiej minimalnej głębokości wystąpi kolizja z tłokiem/zaworowaniem przy dobiciu i to daje ci jakiś zakres w jakim możesz go ustawić ale najlepiej ustawić wg zaleceń producenta dla ctd bv: https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=77 dla rp23 będzie inne
  13. https://allegro.pl/oferta/7187888778
  14. Przecież Fox nadal składa amortyzatory na suchych kurzówkach, w serwisówkach też nie każą dawać smaru. Obstawiam że gregorio robi tak samo
  15. Prawdopodobnie powietrze uchodzi na łączeniu shaftu z gwintem. To jest fabrycznie zagniecione i jedyna opcja to wymiana sprężyny na nową.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...