Skocz do zawartości

sebab24

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Seba

Osiągnięcia użytkownika sebab24

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. To daj znać jak kupisz i zamontujesz, jak się zmieszczą to też będę szukał podobnych
  2. Też szukam czegoś podobnego bo montaż niezależnych rogów wiąże się z przesunięciem fabrycznych grippów, obawiam się tylko czy te rogi nie będą za krótkie? Kill84- jak będziesz montował te rogi, wymienisz grippy czy będziesz je przesuwał, czy może odcinał kawałek?
  3. Jestem po pierwszej jeździe Evado, przejechałem 55 km ze średnią prędkością 24 km/h. Trasa 80% asfalt, 20% ubite drogi polne- na MTB nie jeździłem tak szybko, pobiłem nawet własny rekord na 50 km. Wrażenia z jazdy bardzo dobre, rower bardzo szybki, nie trzeba się mocno namęczyć na podjazdach, na zjazdach rewelacja- to jeśli chodzi o asfalt bo na drogach polnych jest trochę gorzej, czasami trzeba zwalniać bo ma się wrażenie, że rower traci przyczepność (zwłaszcza gdy są małe kamyczki), tutaj wygrywa rower MTB. Podczas jazdy nic nie puka, nie stuka, napęd chodzi płynnie cichutko.Przerzutki działają bardzo lekko i precyzyjnie, tak samo hamulce. Amortyzator działa super, w porównaniu do starego Kellysa to rewelacja, razem z amortyzowanym siodełkiem daje wysoki komfort jazdy. Miałem trochę problemów z odpowiednim ustawieniem położenia manetek hamulców i przerzutek ale do tego powoli dojdę. Muszę też znaleźć optymalne ustawienie siodełka. Trzeba przyznać, że siodełko jest dobre bo wcale nie boli nie d... Rączki na kierownicy wydają się być niewygodne ale być może się przyzwyczaję. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem tego roweru to polecam.
  4. Ja do tej pory miałem Kellysa i przez 5 lat nigdy nic się nie zepsuło więc nie mam doświadczenia z serwisami gwarancyjnymi, mam nadzieję, że Kross też będzie równie bezawaryjny. Jeśli chodzi o śrubki w klamkach to w moim przypadku nie musiałem ich ruszać, musiałem natomiast zmienić położenie manetki blokady skoku amora (tak jak pisałem wyżej) ponieważ nie można było zablokować bo przeszkadzała manetka od przerzutki. Miałem też pewien problem z przednim kołem, być może wynika to z mojej niewiedzy bo w Kellysie wyglądało to inaczej. Mianowice do montażu koła dołączona była ośka i dwie sprężynki, niestety w instrukcji nie pokazano czy sprężynki mają być obie z jednej strony koła, czy każda po innej stronie, no i w jakim położeniu (bo sprężynki te były szersze z jednej strony i węższe z drugiej). Zamontowałem to jakoś intuicyjnie, nie wiem czy dobrze. Póki co zostawiam fabryczne, to całkiem niezłe opony
  5. Oby się tylko nie zepsuł, wysyłka roweru kurierem też nie jest tania Inne modle gdzieś tam się pojawiały, rozmiarówka niby to samo tylko nie wiedziałem czy geometria ramy będzie taka sama. Ogólnie z rozmiarem ramy chyba trafiłem dobrze, bardziej zależało mi żeby zobaczyć jak ten rowerek wygląda na żywo- przed zakupem. A jak u Ciebie wyglądała sprawa regulacji, dostałeś rower przygotowany odpowiednio? Wszystko działa jak należy? Czy masz jakieś zastrzeżenia? Ja jeszcze nie miałem okazji wypróbować a dziś pogoda też raczej na to nie pozwoli Pozdro
  6. Przegląd za 450 zł ...masakra. Czytałem kartę gwarancyjną i widziałem zapis, że trzeba dokonać przeglądu w przeciągu miesiąca od zakupu w autoryzowanym serwisie Krossa- listy serwisów na Pomorzu nie znalazłem. Jeśli taki przegląd ma kosztować 450 zł to podziękuję..za tyle to dojadę do Krakowa samochodem (w razie czego) albo wyślę rower kurierem Trzeba mieć nadzieję, że to na tyle dobry sprzęt, że się nie zepsuje, w końcu to całkiem porządna maszyna i nie tania.
  7. Ja też własnie w Goride kupiłem, nie miałem okazji wcześniej przymierzyć bo nie znalazłem takiego nigdzie w Trójmieście. Nie chcę narzekać na sklep bo w sumie jeszcze nie wypróbowałem roweru, nie wiem czy jest dobrze wyregulowany, a manetka od blokady amora mogła sie przesunąc w transporcie. W rozmowie telefonicznej w sklepie obiecali mi, że rower będzie w pełni przygotowany do jazdy- tylko poskładać siodełko, pedały, koło i kierownicę. Jak tylko wypróbuję to napiszę relację. A Twój był odpowiednio wyregulowany i przygotowany?
  8. No właśnie wkurza mnie to, że mało wszystko być przygotowane, wyregulowane a tu takie niespodzianki. Dla kogoś kto średnio zna się na mechanice rowerowej to zawsze utrudnienie, tym bardziej że dotychczas jeździłem na starszym rowerze, którego budowa była zupełnie inna. W jakich sklepach kupowaliście evado? Kupował ktoś przez internet?
  9. Dzięki za pomoc, popuściłem manetkę od blokady przesunąłem w dół - teraz może osiągnąć pełen zasięg więc klika i blokuje.
  10. Manetka przerzutek blokuje dalsze przesunięcie czarnej manetki blokady amora, może gdyby mogła pójść dalej to byłby ten klik i blokada? Jestem zły bo rower miał być przygotowany a tu widać będę musiał sam kombinować
  11. Witam Mam pytanie do posiadaczy evado 7.0. Właśnie kilka dni temu zakupiłem ten rower przez internet, miał przyjść do mnie przygotowany do jazdy jednak po złożeniu go mam pewne problemy. Może moje pytanie wyda się błahe dla osób znających się na składaniu rowerów, ja jednak takiego doświadczenia nie mam. Chodzi o blokadę amorka, gdy wciskam czarną manetkę z blokadą to wraca ona do poprzedniego położenia- wygląda to tak że gdybym chciał zablokować amorka, to musiałbym cały czas trzymać wciśniętą manetkę bo inaczej wróci ona do góry i amor nie pozostanie zablokowany. Według mnie powinno to działać tak, że po wciśnięciu czarnej manetki pozostaje ona w położeniu - wciśniętym i wtedy amor jest zablokowany, a gdy chcę odblokować to wciskam niebieską manetkę i wtedy czarna wraca do pierwotnego położenia tym samym odblokowując amor. Czy ja robię coś źle, czy może dostałem uszkodzony sprzęt?
  12. Jak wrażenia z jazdy w porownaniu do rowerów MTB na kołach 26?
  13. Witam Obecnie jeżdżę na rowerze MTB - rozmiar ramy 19,5 - jest to dla mnie rama idealna, chciałbym jednak zakupć rower crosowy do szybszej jazdy po szosach (kross evado 7.0) -dostępna jest rama tylko 19 albo 21. Sprzedawca zaproponował mi 19 ale jakoś nie jestem do końca przekonany, tym bardziej, że skok amora w moim MTB ma 100 a tam jest 60- więc rama będzie dużo niższa niż w moim obecym rowerze. Ten rower ma służyć do długich wycieczek po szosach- około 100 km, chciałbym dobrać taką ramę żeby się nie męczyć i jechać w miarę komfortowo ale jednoczesnie szybko. Dodam tylko, że dostępne w sieci wykrsy doboru ram są dla mnie słabe ponieważ według nich w MTB powinienem jeździć na 17- Gdy wsiadam na 17 swojej dziewczyny to rower wydaje mi się za mały i męczę się na nim. Mam 174 wzrostu i 78 waga. Może ktoś jest w stanie wyjaśnic też jaki ma wpływ wielkość skoku amortyzatora przy doborze ramy. Z góry dzięki za wszelkie porady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...