Skocz do zawartości

bts

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    807
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana bts w dniu 1 Grudnia 2018

Użytkownicy przyznają bts punkty reputacji!

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartek
  • Skąd
    Kielce/Kraków

Ostatnie wizyty

3 396 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika bts

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

306

Reputacja

  1. To jak 50g więcej, to jednak nie żałuję zabawy z mikroszlifierką Jak na razie pręciki wytrzymały ze 3 wymiany kasety bez większych uszczerbków.
  2. Nie rozumiem tego. Chcą świadczyć lepszą usługę za większe pieniądze. Jest ten ukochany wolny rynek w końcu, także śmiało możesz zmienić aplikację albo stworzyć swoją (bez wątpienia lepszą i niższym kosztem – w końcu wyglądasz na eksperta). Kto tu na kogo pluje? Zresztą otwarcie piszą, że potrzebują kasy. Wcale mnie to nie dziwi, bo utrzymanie samej infrastruktury obsługującej przetwarzanie GPXów i hostowanie zdjęć to musi być wymierny koszt, nie mówiąc o zatrudnieniu programistów.
  3. Abstrahując od głównego wątku: piszemy "rzeczy", nie "żeczy" A zamiast Stravy ewidentnie trzeba jakiegoś kolarskiego blockchainu, który zapewniłby rozproszony rejestr transakcji-treningów, wynagradzający kopaczy w bitcoino-kudoskach. Jeszcze tylko wzorowo by było, gdyby każdy rower swoim kluczem prywatnym poświadczał, że nie jest elektrykiem. W końcu by się przeluźniło z kolegi Jacka M. (ENDURO SZKOŁA MTB BAZAREK) na krakowskich segmentach.
  4. Szkoda że nie ma jakiejś subskrypcji sprofilowanej na ubogie kraje Europy Środkowo-wschodniej. 33 PLN / miesiąc to zwyczajnie za dużo jak na opłatę za jedną z wielu apek używanych na telefonie, nie sądzę żeby wiele osób było gotowych tyle zapłacić. Gdyby to było w granicach 50 zł rocznie to bym przemyślał, myślę że wtedy paradoksalnie mogłyby im wzrosnąć zyski.
  5. Trafiłem właśnie na coś takiego – może Cię zainteresuje: https://github.com/poutnikl/Brouter-profiles/blob/master/BikeProfiles/Trekking-SmallRoads.brf Cytując: "Trekking profile more preferring small paved roads and tracks"
  6. Dokładnych odpowiedzi nie znam, ale mogę pospekulować odnośnie 1) Brouter udostępnia też opcję prowadzenia trasy dla samochodu i unikania autostrad oraz dróg nieutwardzonych, próbowałeś z tym? W ustawieniach Broutera w Locusie trzeba kliknąć, żeby pokazywał zaawansowane opcje, wtedy jest dostęp do większej ilości ustawień: Jeśli to nie zadziała, możesz pokombinować na http://brouter.de/brouter-web/ z własnoręczną edycją configa. Kiedyś tak ustawiałem config pod siebie i może nie jest to najprostsze, ale da się zrobić – głównie chodzi o to, żeby nadać wysokie koszty tym kategoriom dróg których chcesz unikać. Taki config musiałbyś potem sobie jakoś wgrać na Locusa, pewnie trzeba by poszukać gdzie on w tej chwili trzyma brouterowe configi.
  7. Za późno już na edycję, to wstawię ponownie. Tylko niech ktoś nie zaplusuje dwa razy.
  8. To prawda, widelec nowiutki. Co masz na myśli przez zaniedbanie widelca? Niedostatecznie częsty serwis sprężyny powietrznej? Czy trzeba na coś szczególnie zwrócić uwagę przy serwisie?
  9. Co tu się stało? To tak jeździ? Ogółem wygląda na jakiś składak z dziwnych części – hamulce "aviva"? może ktoś zna, ja nie; rama "cone" – też nie wiem o co chodzi, chyba o firmę "kona"? Poza tym koła 26 cali to już standard przestarzały w każdym segmencie. Za 2 tysiące to na pewno nie jest dobry wybór.
  10. Prawdą jest to co mówisz. Ale zarazem Reba to drugi od góry model Rock Shoxa do XC, także można mieć pewne oczekiwania.
  11. Testowałem Markhora (ważąc 70 kg) i chodził znakomicie. Czuły na małe nierówności, ale i jakoś progresywny w sam raz – dało się go ustawić tak, żeby zarazem "wybierał liście" i nie zapadał się do dna na większych przeszkodach. Nawet nie kombinowałem za dużo z ustawieniami żeby go doprowadzić do przyzwoitego działania, czego nie mogę powiedzieć o Rebie.
  12. Waży tyle pewnie za sprawą IsoSpeeda. Trek względnie lekkie ramy alu umie robić – aluminiowa rama nieprodukowanego już Superfly ważyła 1 640 g. A czy warto dokładać 400 g na rzecz rzekomo lepszego tłumienia, to już zupełnie inna dyskusja.
  13. No to jest dziwna sprawa, bo trekowe customer service tak mi odpowiedziało na pytanie o wagę ramy Roscoe 2019: W sumie nie wiem co oni tam zmienili, żeby to uzasadniało taki wzrost masy. Ale 1,93 kg to sensowna wartość, zwłaszcza w porównaniu z Primalem który waży ~400 g więcej. Chociaż do ścigania oczywiście lepiej byłoby celować w ~1600 g albo mniej.
  14. Ile wedle Twoich informacji waży rama Roscoe?
  15. bts

    [Hamulce] Mt500 czy m6000?

    No przecież tam nawet stoi jak byk, że M365 ma 21 mm. Ale pozostałe faktycznie mają 22.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...