Skocz do zawartości

grissley

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    296
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kątownia

Ostatnie wizyty

1 304 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika grissley

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. 48-22=26T Jak wrzucisz 24T to teoretycznie przerzutka tego już nie obsłuży. Ale gdybyś to testował i chodziłoby jednak bez problemu to daj znać - też bym chętnie taką zmianę zrobił.
  2. Panowie - kompatybilność napędów x9 i x10. Konkretnie - 10x z tyłu, a z przodu korba dedykowana do 3x9. Internety twierdzą, że pracuje to bez problemu, ale jaka będzie lepsza przerzutka: dedykowana do x9, czy taka do x10? Ta do x10 ma węższy wózek.. No i jeśli uważacie, że przerzutka do x9 sprawdzi się lepiej, to pytanie dodatkowe - przednie przerzutki Acera, Altus, TY - czy one czymkolwiek istotnym się różnią?
  3. Linka w tej chwili wychodzi z donej rurki. Jeśli mocowanie linki w RD-T6000 jest pionowo do góry, to te kółko i tak miało by sens... Ten drugi rower trzymam u rodziców - on ma kółko Avida na przerzutce Deore XT RD-M771. To chyba nie był Shadow - o ile pamiętam, w sprzedaży były wtedy równolegle dwie wersje. Choć może coś kręcę, bo to już dawna historia.
  4. Dokładnie o to mi chodziło! Dziękuję. Póki co do Alivio RD-T4000, a docelowo Deore RD-T6000. Czemu w Shadow to bez sensu - linka jest inaczej mocowana? Nie pamiętam już - na jednym rowerze mam te Alivio, na drugim starsze XT, ale już Shadow. Nie mam w pobliżu tego XT, ale tam też siedzi ten Avid i o ile pamiętam to nie było bez sensu...? W SRAMAch chyba jest to częste, jest też elementem XTR RD-M951 np
  5. Nadmiar gotówki Jeśli wiesz co to i jak to znaleźć - podrzuć link pliss
  6. To slime to się wlewa dopiero po przebiciu? Dętki Michelina znalazłem za połowę tej ceny z linka, ale Slime jakoś bardziej mi się podoba - nie widziałem tego wcześniej.
  7. Szukam elementu który nie wiem jak się nazywa - może ktoś kojarzy? Chodzi o kółko, które umieszcze się między przerzutką a pancerzem, żeby złagodzić łuk/wygięcie pancerza na ostatnim odcinku. Wygląda to mniej więcejtak: Ale element ze zdjęcia zmienia ciąg linki (żeby pożenić elementy szosowe z MTB), a ja chcę bez tego ficzera. Podpowiedzcie po jakim haśle szukać, albo może jakiś link do konkretnego modelu...?
  8. To jest rower zimowo-terenowy. W zimie zakładam na niego kolcowane opony Schwalbe Winter, które nie są o ile wiem bezdętkowe. Więc najprościej byłoby mi jednak znaleźć jakiś patent do dętki.
  9. Mam Continentale Terrra Trail w rozmiarze 700c45C na dętkach. Jeżdżę na 3 Barach, asfalt, szutry, leśne ścieżki - wszystkiego po trochu. Niestety, nie jest to zbyt odporna na przebicia i zastanawiam się, jak to wzmocnić. Są wkładki Armor, ważą ćwierć kilograma i ludzie piszą, że opory toczenia robią się po ich montażu koszmarne. Te odpuszczam. Potem są "linery", czyli paski wkładane między dętkę a oponę. Waga 30g, ten pomysł jakoś do mnie najbardziej na razie przemawia: Co mnie niepokoi to to, że przecież nie da się tego idealnie po środku upchnąć, a po drugie, zawsze jest przerwa na łączeniach (bo to się docina samemu na "mniej więcej", czyli dwa końce nie sa połączone w środku). Opinii na necie dość mało, głównie teoretyzowanie osób które nie używały. No i jeszcze podobno są jakieś odporniejsze na przebicia dętki, tutaj na razie trochę jak z Yeti - nie mogę znaleźć konkretów w sprzedaży. Są jakieś Schwalbe Air Plus, ale to raczej pod kątem rzadszego pompowania jest pomyślane, a nie pod kątem przebić. Ktoś może któregoś z patentów używał, jakieś polecenia czegoś co faktycznie ma sens?
  10. Ja już grubo ponad 10 lat nie widziałem wianków - myślałem, że to taki dinozaur jak ramię korby na klin Ale fakt, inne rowery były lepsze - a ten miał być tani, "na zimę", żeby nie było szkoda targać go po soli, śniegu czy deszczu. O - i o to mi chodziło. Dziękuję!
  11. Co do zasady to ja wiem o co chodzi, ale kojarzę, że ten patent ze sterami z zewnętrznym dolnym łożyskiem nie zawsze da się zastosować. No i nie wiem jak się upewnić, że tutaj się da. (ciekawostka - fabrycznie to w tej główce ramy wianki w towocie są... )
  12. Czy ktoś kojarzy ten rower i może mi podpowiedzieć, czy tam się da wymienić stery pod rurę taperowaną? W specyfikacji nie ma słowa o tym, jakie stery teraz tam siedzą, a kształt główki ramy jest jakiś dziwny (jakby na schowanie kabli, ale kaman, to jest rower za niecałe dwa tysie)... Rower crossowy ROMET ORKAN 4 M 2023 ciemnoniebiesko-niebieski 18 | Romet.pl
  13. Czyli trzeba celować w tego? https://www.bike-discount.de/en/rockshox-sid-sl-ultimate-race-day-3p-100-29-tapered-boost "NEW Charger™ Race Day 2 Damper"
  14. Kupujesz dobrego Crossa, jeśli chcesz często jeździć w teren to zakładasz do niego najgrubsze opony jakie tam wchodzą (pewnie 2.0, może 2.2 - warto sprawdzić przed zakupem), amora traktujesz tak jak napisałem i już. Ja na czymś takim robiłem zarówno wypady 170km głównie po asfalcie, jak i krwawą pętlę dookoła Warszawy. Na oponach 1.75 (Schwalbe Hurricane), z Suntour NCXem z przodu.
  15. Jak to rozpoznawać? Tych SIDów jest całe stado, mi akurat po głowie chodził m.in ten: RockShox SID SL Ultimate Race Day 29" DebonAir 100 Boost Remote 29" Suspension Fork | Bike-Discount (bo najlżejszy). To też badziewie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...