Skocz do zawartości

Pitof

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Pitof w dniu 10 Kwietnia 2011

Użytkownicy przyznają Pitof punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

6 758 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Pitof

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

208

Reputacja

  1. No to jeśli to w ogóle musi być Esker to czy ktoś Ci każe kupować go w cenie katalogowej? Sklepów z rowerami tej marki jest multum. Do tej pory kupiłem kilka rowerów, różnych marek, każdy z rabatem. To nie jest drogi rower, ale myślę, że te 10% gdzieś byś wyrwał. Przynajmniej spróbował bym sobie poszukać dobrej oferty. Jak dla mnie to jest bardziej kwestia tego kiedy będzie realnie dostępny i na kiedy Ty potrzebujesz nowy rower. W mailu z informacją o opóźnieniu dostawy też miałeś wyraźną informację, że zapłacisz więcej? Czy tylko na stronie była zmiana? Chodzi mi o to jak Decathlon podchodzi w kwestii ceny do już złożonych zamówień. Tak czy owak szkoda, że anulowałeś.
  2. Esker 2.0 2023 wprawdzie zdrożał o 300 zł i będzie kosztował katalogowo 4799, ale dostanie karbonowy widelec i sztywne osie. Tak więc kupno tegorocznego modelu, nie ma sensu.
  3. A' propos ram Krossa... Ciekawe czy to ich wytwór czy katalog. Zdjęcie z FB sklepu Roweromania, zrobione podczas prezentacji nowej kolekcji dla dealerów.
  4. KSikorski, jak już trochę pojeździsz to daj znać jak się te hybrydowe hamulce sprawują.
  5. Jak chcesz mniej pracującą sztycę, ale nadal trochę poprawiającą komfort to polecam: https://www.canyon.com/pl-pl/gear/bike-parts/contact-points/posts-and-clamps/canyon-s13-vcls-cf-seatpost/9100564.html?dwvar_9100564_pv_farbe=BK%2FGY&dwvar_9100564_pv_laenge_sattelstuetze=345 mm&dwvar_9100564_pv_werkstoff=CARBON
  6. Jak dla mnie to może się pojawiać nawet jedna dziennie. Część dzieciństwa spędziłem jeszcze w czasach, gdy jak chciałeś kupić rower to do wyboru był Romet lub gówniany Romet. Tak więc wolę mieć wybór niż go nie mieć. A to czy dana firma ma coś ciekawego do zaoferowania, co ma szansę na sukces, to już jej zmartwienie, a nie nasze.
  7. Pojawiła nam się w Warszawie nowa marka - Bitter Bikes, która ma w ofercie gravela, model Zero: materiał prasowy z magazynu ETNH: https://etnh.magazynbike.pl/premiera-warszawskiej-marki-gravelowej-b-i-t-t-e-r/ strona producenta: https://www.bitterbikes.com/ Stoi za tym zespół, który wcześniej współpracował z NS Bikes i Rondo.
  8. Cane Creek eeSilk - nie mam własnych doświadczeń, bo to zupełna nowość. Podrzucam jednak, jako bezpośrednią konkurencję dla Redshift. Wyróżnia go dźwignia blokady: https://canecreek.com/eesilk-stem-details/ Niestety on również nie będzie cenową okazją
  9. Jasne. To powinno być punktem wyjścia i dlatego wspomniałem o wyraźnej potrzebie.
  10. Nie wiem czy znajdzie się obecnie ogarnięty fitness z fabryczną oponą 28 mm. Dla mnie osobiście 32 mm to takie optimum na asfalt, jeśli się nie ścigamy. 40 mm to już konkretny grubas. Nie zakładałbym go bez wyraźnej potrzeby.
  11. Unibike Flash może być polecany w swoim przedziale cenowym, ale to nie zmienia faktu, że jest po prostu ciężki. Czyli potrzebujesz roweru głównie z myślą o jeździe po asfalcie? Jeśli tak to ja bym poszedł w stronę tego ,,bardziej szosowego'' roweru (typu fitness) i dał sobie spokój z crossem. Koła 28 cali z węższymi oponami i lekki, sztywny widelec, zamiast ciężkiego, kiepskiego amortyzatora, zrobią różnicę. Będzie lżej i przyjemniej.
  12. Pitof

    [rama] pęknięta?

    Jeśli ten kurz jest czarny/grafitowy to najprawdopodobniej jest to pył ze strzępiącego się włókna węglowego.
  13. Merida na swojej stronie twierdzi, że w tym rowerze jest SR Suntour NEX, czyli ten sam amortyzator co w Scott: https://www.merida-bikes.com/pl-pl/bike/3054/crossway-100
  14. Tu masz ofertę od naszych zachodnich sąsiadów. Jest dostępna jedna sztuka w rozmiarze XL: https://www.fahrrad-xxl.de/giant-fastroad-advanced-1-m000020330 Jeśli Ci zależy to można zapytać czy wyślą go w pudełku do twojego autoryzowanego dilera Gianta. Twój sklep go złoży i wyda jako gotowy do jazdy. Ewentualnie odbiór w jednym z ich sklepów, jeśli W Niemczech też bywasz: https://www.fahrrad-xxl.de/filiale/ Jak się nie chcesz w to bawić to chyba pozostaje czekać na lepsze czasy. Ewentualnie kupić coś aluminiowego i trochę odchudzić inwestując w lepsze koła.
  15. Te ramy mają stosunkowo niskie rury podsiodłowe + karbonowa sztyca D-Fuse fajnie działa. Dzięki temu nie tłucze na nich zbytnio w czasie jazdy po gorszym asfalcie. Rama pomieści też trochę szersze opony. Sam kiedyś brałem ten rower pod uwagę. Pozostaje jeszcze Trek, który na 2022 wprowadził karbonowe modele FX w wersji gravelowej, ale tam też tanio nie będzie. No i napęd tylko 1xXX https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-crossowe/rowery-fitness/fx/c/B421/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...