Skocz do zawartości

Pitof

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 735
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Pitof w dniu 10 Kwietnia 2011

Użytkownicy przyznają Pitof punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

6 689 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Pitof

Wschodząca gwiazda

Wschodząca gwiazda (8/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

208

Reputacja

  1. No to jeśli to w ogóle musi być Esker to czy ktoś Ci każe kupować go w cenie katalogowej? Sklepów z rowerami tej marki jest multum. Do tej pory kupiłem kilka rowerów, różnych marek, każdy z rabatem. To nie jest drogi rower, ale myślę, że te 10% gdzieś byś wyrwał. Przynajmniej spróbował bym sobie poszukać dobrej oferty. Jak dla mnie to jest bardziej kwestia tego kiedy będzie realnie dostępny i na kiedy Ty potrzebujesz nowy rower. W mailu z informacją o opóźnieniu dostawy też miałeś wyraźną informację, że zapłacisz więcej? Czy tylko na stronie była zmiana? Chodzi mi o to jak Decathlon podchodzi w kwestii ceny do już złożonych zamówień. Tak czy owak szkoda, że anulowałeś.
  2. Esker 2.0 2023 wprawdzie zdrożał o 300 zł i będzie kosztował katalogowo 4799, ale dostanie karbonowy widelec i sztywne osie. Tak więc kupno tegorocznego modelu, nie ma sensu.
  3. A' propos ram Krossa... Ciekawe czy to ich wytwór czy katalog. Zdjęcie z FB sklepu Roweromania, zrobione podczas prezentacji nowej kolekcji dla dealerów.
  4. KSikorski, jak już trochę pojeździsz to daj znać jak się te hybrydowe hamulce sprawują.
  5. Dartmoor Candy Pro - wygodne, przyczepne i trwałe platformy o niskim profilu. Sam używam od kilku sezonów i jestem zadowolony.
  6. Jak chcesz mniej pracującą sztycę, ale nadal trochę poprawiającą komfort to polecam: https://www.canyon.com/pl-pl/gear/bike-parts/contact-points/posts-and-clamps/canyon-s13-vcls-cf-seatpost/9100564.html?dwvar_9100564_pv_farbe=BK%2FGY&dwvar_9100564_pv_laenge_sattelstuetze=345 mm&dwvar_9100564_pv_werkstoff=CARBON
  7. No szkoda, bo to byłaby jedna z tych rzadkich okazji do zapoznania się z rowerem na spokojnie. M.in. w Katowicach masz sklep, który należy do takiej patronackiej sieci Meridy: https://www.bikeatelier.pl/content/15-katowice Z opisu wynika, że mają jakiegoś testowego elektryka M_Bike. Może pojawią się też testowe GRV 400?
  8. Ten rower w porównaniu do Rometa czy M-bike nie jest jakąś wyjątkową okazją cenową, ale jest na tyle sensownie wyceniony, że warto go uwzględnić. Szczególnie z ceną z pre-orderu. To nad czym się zastanawiam to te hamulce, które w dłuższym okresie czasu są trochę niewiadomą. No i jak jesteś spoza W-wy to dochodzi jeszcze kwestia ewentualnej naprawy gwarancyjnej. Póki co to rower trzeba chyba wysyłać do nich. Tylko osprzęt to jedno, a jest jeszcze kwestia geometrii. Romet Aspre to gravel, któremu jest bliżej do tradycyjnej ramy szosowej. Dobry wybór dla kogoś kto szuka gravela, który będzie mu robił w dużej mierze za taką pseudo szosę na kiepskie asfalty i da możliwość zjechania z nich. Natomiast Bitter to gravel z ramą projektowaną z myślą o polepszeniu prowadzenia w lekkim terenie. Do tego ma napęd 1x, który dla wielu może być zaletą. Gravel to niezwykle pojemne wyrażenie, a te rowery różnią się trochę charakterem. Warto to uwzględnić. Co do Cube'a to generalnie fitness z prostą kierownicą, w podobnym budżecie, najczęściej wypada lepiej. Cenę w rowerach z barankiem windują głównie bardzo drogie hydrauliczne klamkomanetki. To jest właśnie powód dla którego w Bitter masz hamulce hybrydowe.
  9. Jak dla mnie to może się pojawiać nawet jedna dziennie. Część dzieciństwa spędziłem jeszcze w czasach, gdy jak chciałeś kupić rower to do wyboru był Romet lub gówniany Romet. Tak więc wolę mieć wybór niż go nie mieć. A to czy dana firma ma coś ciekawego do zaoferowania, co ma szansę na sukces, to już jej zmartwienie, a nie nasze.
  10. Jeśli podczas wizyty w W-wie dasz rade wygospodarować trochę czasu na dłuższą jazdę testową, to ja bym skorzystał z tej okazji: https://www.bitterbikes.com/testride Jeśli się uda umówić termin to będziesz miał prawdziwy darmowy test, a nie jakąś popierdółkę typu jazda w kółko pod sklepem. Sam Bitter Zero to gravel z progresywną geometrią, czyli dostaniesz rower z dłuższą górną rurą, ale krótkim mostkiem oraz wypłaszczonym kątem główki ramy. Rower ma też sporą bazę kół, ale krótki tylny trójkąt. Geometria rodem z nowoczesnego roweru mtb. Będziesz mógł się na spokojnie zaznajomić z tym całym barankiem, ale w rowerze, który będzie stabilny w prowadzeniu.
  11. Pojawiła nam się w Warszawie nowa marka - Bitter Bikes, która ma w ofercie gravela, model Zero: materiał prasowy z magazynu ETNH: https://etnh.magazynbike.pl/premiera-warszawskiej-marki-gravelowej-b-i-t-t-e-r/ strona producenta: https://www.bitterbikes.com/ Stoi za tym zespół, który wcześniej współpracował z NS Bikes i Rondo.
  12. Jest prawie taka sama, ale nie w 100%.
  13. Na tej aukcji jest zamieszczona tabelka z geometrią. Są w niej nawet rozmiary XS i XL, które w ogóle nie występują na stronie producenta. https://allegro.pl/oferta/rower-gravel-28-merida-m-bike-grv-400-s-47cm-silex-12264119123
  14. Merida ma w Polsce montownię rowerów, chyba w Tarnowskich Górach. I tam właśnie te rowery są składane. M_Bike to jest marka własna należąca do Merida Polska.
  15. Cane Creek eeSilk - nie mam własnych doświadczeń, bo to zupełna nowość. Podrzucam jednak, jako bezpośrednią konkurencję dla Redshift. Wyróżnia go dźwignia blokady: https://canecreek.com/eesilk-stem-details/ Niestety on również nie będzie cenową okazją
×
×
  • Dodaj nową pozycję...