Skocz do zawartości

severian

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    820
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Skąd
    Ruda Śląska

Ostatnie wizyty

4 655 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika severian

Znachor

Znachor (6/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

48

Reputacja

  1. Wszystkie zagraniczne ,prawilne sklepy mają płatność kartą i paypal .Tylko fejkowe strony właśnie tego nie mają bo możesz zrobić chargeback .Mnie w ogóle dziwi ,że ktoś na to się nabiera.Te "polskie" sklepy mają nawet błędy jak z translatora .
  2. Pytam z ciekawości -co robisz z tak traktowanymi rowerami gdy już kupisz nowy ?Odkładasz do garażu na zasłużoną emeryturę ? Powiem ci,że w dobie tutoriali na yt olewanie takiego podstawowego serwisu silnika jest co najmniej niezrozumiałe . Masz mentalność banana ,któremu zabawki funduje tata.
  3. Na fejsbuku jest grupa elektryczna .Tam szybciej ktoś ci doradzi .Dla mnie to nie ma sensu bo prędzej czy później wywali ci błąd i wspomaganie się wyłączy .Bosch aktywnie walczy z takimi tuningami. PS: Hajka nie poleci 300 km.Też ma blokadę.Ale na 299
  4. Spd zawsze mi trzeszczało .Czyszczenie i kapka gęstego oleju w zatrzask pomagało na jakiś czas .Co ciekawe teraz w gravelu mam Look'a i po 1500 km nic nie trzeszczy .A mam te same stare buty sprzed lat gdy jeździłem mtb .Wtedy trzeszczało .
  5. Kierownicę zostawiłem .Taka szerokość ma jednak swoje zalety .Szkoda,że dotarło to do mnie już po zamówieniu nowej węższej :] Po 1500 km mój entuzjazm trochę opadł .To znaczy rower sam w sobie nadal jest bardzo dobry ale mam zastrzeżenia co do jakości i zdaje się także rozwiązań konstrukcyjnych .Po pierwsze ten ich patent z d-fuse .Śrubka, która dociska sztycę uparcie się luzuje i siodełko potrafi zjechać w dół .Przed każdą jazdą muszę to dokręcać .W Defy ,które także posiadam nie mam z tym żadnych problemów.Druga sprawa to piasta tylnego koła.Złapała luz i koło trzeszczy podczas jazdy .Poszło to na gwarancję i pewnie zostanie zapleciona nowa piasta.Zapewne będzie to ten sam szajs .Co ciekawe w szosówce miałem identyczny problem plus strzelający bębenek.Bębenek wymienili w ramach gwarancji ale jak koło złapało luz ,którego nijak nie dało się skasować olałem sprawę i kupiłem nowe fulcrumy.No taka sytuacja .
  6. Coś tam jest pokombinowane .najmniejsze rozmiary tego roweru były na małych kołach 26 cali.Większe na 27,5 .Nie było czegoś takiego,że w tym rowerze siedziały różne koła.
  7. Ewidentnie kłopoty autora tematu nie mają nic wspólnego z rowerem poza tym,że akurat miał na nim atak paniki .Mam nadzieję,że poszedł z tym do lekarza bo porady randomów z internetu to słaba opcja.
  8. Przetestowałem kilka rowerów na mahle x35/x20 i jak najbardziej ma sens nawet gdy mieszkasz w płaskiej jak stół Holandii .Po prostu sam musisz się zastanowić jakiego roweru potrzebujesz .Małe szanse,że tutaj ktoś pozytywnie wypowie się o tego typu pojazdach.Ja uważam ,że elektryczny allrounder czy gravel to jest super pomysł.Najlepiej jeździło mi się na topowym bmc za 40k pln z x20 i gdyby mnie było stać to brałbym.Ale sprawiedliwie muszę przyznać,że analogowa wersja tego samego roweru była tak samo bardzo dobra.na twoim miejscu szukałbym Topstone'a w zagranicznych sklepach .Na przykład niedawno Włosi mieli takie rowery za nieco ponad 10k w najpopularniejszym rozmiarze M .A u nas po 15 k Topstone ma normalną gravelową geometrię w przeciwieństwie do meridy ,która jest albo za mała albo za duża .
  9. U mnie tak wyszło zmierzone suwmiarką.Chyba się nudziłem czy coś Koła to fulcrum db 5 wersja na 2023 rok.Te starsze db5 mają węższą obręcz.
  10. Zrobiłem na gp 5k 28c z dętką ok 8 tys po górnośląskich dziurawych i rozkopanych asfaltach ,chodnikach i ścieżkach.Pierwsze 4k miodzio .Zero kapci i lekkie noszenie było bardzo satysfakcjonujące .Na drugie 4k zamieniłem opony miejscami i łapałem kapcie średnio co 500 km Pech albo to oponka właśnie na cztery tysiące km.Co do pirelli też się zastanawiałem nad tą oponą ale słyszałem,że są dość delikatne więc dałem spokój .Obecnie dla świętego spokoju na tył dałem kartofla od goodyear'a .Gp 5k to już opona pod szerokie obręcze .Na 20mm miała dokładnie 28 mm szerokości .
  11. To ja też wymienię na węższą.Zastanawiam się tylko czy na taką samą czy prostą od szosy.Jakoś ta flara mnie nie przekonuje.A tak w ogóle to rama w tym revolcie to mistrzostwo. Dawno nie jeździłem na alu i jestem pod wrażeniem jakości wykonania.
  12. Mam revolta 0 w rozmiarze M .Nie znam się na gravelach ale kierownica 440 mm to chyba lekka przesada . Wymieniał ktoś kierownicę na węższą ?
  13. Dzięki za pomoc.Ostatecznie wybrałem Revolta 0 bo elektrycznych silexów na ten rok i tak nie ma .
  14. Zapomniałem dopisać,że chodzi o silexa elektrycznego.
  15. Rzeczywiście coś z tą geometrią w sileksach jest nie tak Obecnie mam defy M i jest to najwygodniejsza rama jaką miałem .Nawet w dolnym chwycie mogę wytrzymać te 10 minut.Merida sugeruje mi M .Canyon S (grail CF ).Mam 178 wzrostu i 82 w nodze. Defy M TT 545 HT150 Stack 558 Reach 380 (mostek 100 + 15 mm podkładek ) Merida M TT 555 HT 175 Stack 597 Reach 397 (mostek 80 ? ) Merida S TT 540 HT 160 Stack 581 Reach 384 Canyon S TT 552 HT 118 Stack 556 Reach 397 (mostek 70 + 22,5 podkładek ) Na dobrą sprawę jeśli chodzi o meridę to powinienem brać S .Mam wrażenie że na M czułbym się jakbym jeździł na słoniu .Canyon z kolei to taka wyścigówka.Co o tym sądzicie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...