Skocz do zawartości

Kymakol

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kamil
  • Skąd
    Olsztyn

Osiągnięcia użytkownika Kymakol

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. To raz A dwa, że przyjmuje, że skoro obecny mój Trance X ma 120mm i mi wystarcza, no może te jeszcze 10mm ewentualnie bym dorzucił, to przy 29" doliczam 20mm za same większe koła i przy amorach 100-110 wychodzi na to samo.
  2. Ale po co się rozdrabniać A z resztą do szosy jeszcze nie dojrzałem, bo jak na razie kojarzy mi się siwym wąsem i kręceniem kilometrów po podmiejskich asfaltach - inaczej żadnych emocji, które daje kolarstwo górskie Natomiast poczytałem trochę o Epicu i nawet zaczął mnie przekonywać, mimo że ciągle wolałbym Stumpjumpera i Geniusa zamiast Sparka...ale jego podałem jako jednego z kandytatów ze wzgledu na limit cenowy i fakt, że karbonowe Geniusy zaczynają się coś blizej 15 tysia. Wolałbym po prostu poduszkowca na zjazdach, jeżeli nawet nie miałbym wykorzystwać jego całego skoku, a waga nie specjalnie się dla mnie liczy.
  3. Witamy zatem ponownie Jeździłem na fullach 26" GT, Meridy, Scotta (tyle, że Geniusie), a obecnie śmigam jeszcze na Giancie Trance X. Jakbym miał porównywać to Merida odpada na wstępie - zraziłem się mocno do tej marki i nawet obecne zmiany mnie nie przekonają. GT był fajny, ale te stare modele, a tych nowych, reanimowanych, mimo że na tym samym patencie, nie jestem juz tak pewien. Scott - jak już wspomniałem manetka TwinLoc miód malina, ale karbon był właśnie jakiś dziwny. Po włączeniu pełnej blokady i mocnym wdępnieciu na pedały dziwne rezonował, odbijał, oddawał? Żona ma Sparka Contesse i jest bardzo zadowolona:) No i obecny Giant - Maestro cudo, dużo frajdy i zabawy, być może kiedyś będe żałował tej zmiany. Tylko, że przy nowych to zawsze ból co do ceny a proponowanego wyposażenia, pomijając własnie zawiechę. Wiem, wiem, że rama jest najważniejsza, ale żeby coś jeszcze dali lub zeszli o kilka tysi. Z racji zamieszkania jeżdzę dużo po płaskim, ale w roku jest kilka wypadów w nasze góry i zazwyczaj jeden, no może czasami dwa rocznie solidne, konkretne, ponad tygodniowe wypady zagraniczne w wyższe góry. Na kilometry nie przeliczam i nie zbieram żadnych statystyk. Obecnie najbliżej mi do Scotta, bo lubie obejrzeć, pomacac i mieć dobry serwis blisko, a dwa pozostałe są jak na razie wirtualne.
  4. O jaaa...mieć, czyli spróbować czegoś czego się nie miało i mieć np. swoje zdanie na ten temat; mieć żeby być w miarę na bieżąco z nowinkami technologicznymi; mieć, bo są marzenia za którymi człowiek podąża i chce je realizowac...itp. itd. Skupmy się na meritum a nie na łapaniu za słówka, zwłaszcza, że taaakaa półka cenowa dla każdego jest inna...
  5. Ze Speców wolałbym Stumpiego, gdzie Expert Carbon jest najbliżej mojego ideału, ale wtedy nie mieszczę się w budżecie. Camber w ogóle mnie nie przekonuje, a Epic kojarzy się ciągle bardziej z maratonami niż luzacką jazdą bez ogolonej łydy. A karbon to nie taki wielki mus, że karbon i tylko karbon, bo taki Canyon potrafi być lżejszy od Scotta. Z drugiej strony trzeba się rozwijać i próbować czegoś nowego, a takiego jeszcze nie miałem:)
  6. No własnie poczytałem, posprawdzałem i dlatego mniej więcej ograniczyłem wybór, mimo że połowa postów była niestety do odrzutu jako mało merytoryczna a czysto gdybająco-filozoficzna:) Po przejeżdzeniu i przetestowaniu kilku fulli wyleczyłem się już z zapewnień wszystkich producentów, że na pewno nie buja i nasz system jest naj. Przyjąłem opcję, że full i tak będzie bujał, ale przydałaby się pełna blokada z manetką, bo nie chce mi się ciągle majdrować wajchą dampera w czasie jazdy i pamiętać o odblokowaniu przy zjazdach. TwinLoc jest fajny, choć karbonowa rama Scotta była jakoś mało sztywna i miałem uczucie jakby był jakiś gumowaty. A tu się już mocno nie zgodzę...to nawet chyba lepszy wynalazek niz sama idea 29rów:) Podobnie jak z damperem nie trzeba co chwile złazić z roweru, żeby obniżyć przed zjazdem, a potem znów podnośić, co mocno wybija z rytmu. Na 26" często by mi się przydała to co tu mówić przy takiej kobyle jak 29 Dlatego też umieściłem ją na ostatnim miejscu z wymaganych, bo uważam to za zbędny bajer, ale jak już dają to może być Ogólnie potwierdzam, że składanie odpada także z innych powód niż ww. wymienione, choćby tak prozaicznych jak szkoda czasu i życia, ale ciągle głownie z braku wiedzy i poczucia pewności Dzięki też za Pivota - nie znałem
  7. Gdybym miał zaufanego i fachowego człowieka, który by mi w tym pomógł to jeszcze...ale tak jestem zdany już na kompletne rowery i swoje jako takie doświadczenie
  8. Cześć, Jestem na etapie poszukiwania i wyboru pierwszego 29era, spełniającego poniższe wymagania, żeby już na początek nie był niekończącą sie skarbonką Kolejność nieprzypadkowa: - ścieżkowy, cena: do 13,000 zł, - damper z manetką, - karbonowa rama, - regulowana sztyca, - dobre koła, - wewnętrzne prowadzenie kabli, - widelec z manetką. Mam na oku. Kolejnośc przypadkowa: http://www.scott-spo...ke-spark-930-s/ http://www.canyon.co...ike.html?b=3037 http://www.mondraker...TOR-RR-29er/320 (przeraża mnie tylko ta ilość kabli na kokpicie) Proszę o wasze inne sugestie, bo przejrzałem już większośc znanych mi marek i troche ciężko spełnić te wszystkie warunki na raz:) A jeżeli nie, to który z tych trzech zaproponowanych i dlaczego? Dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.