Skąd pomysł by zakładać 2.0 na tył ? Pisałeś, że opory toczenia na asfalcie (nota bene w praktyce na 2.2 toczy się tylko mikroskopijnie trudniej tak, że bez pomiaru mocy nie zauważyłabym różnicy) nie mają dla Ciebie znaczenia,a w terenie jak pewnie się domyślasz 2.0 ma nawet większe w większości przypadków? Użytkuję parą supersonic 2.2 bezdętkowo. Co prawda inne priorytety bo liczy się dla mnie głównie trakcja na suchym i luźnym podłożu oraz powierzchniowo mokrym a niezawodność i ścieranie na szarym końcu ale w błocie to przednia poddaje się dużo szybciej i to ją bym wymieniła na naprawdę błotniste trasy w pierwszej kolejności. Trakcja na zakrętach jest w mojej ocenie fantastyczna.
Nie mniej ciekawy post tylko, nie wiadomo czy różnica wynika z mieszanki gumy(w tubeless jest zwykła), rozmiaru, ciśnienia czy osobistych oczekiwań.(Ciśnienie podajesz w psi czy barach?)