Skocz do zawartości

Bikorexia

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Bikorexia

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Ćwicz więcej gdyż w przeciwnym wypadku w moim wieku będziesz musiał odchudzić go o jakieś 9kg aby podnieść rowerek
  2. Co Cię tak wygło ? )
  3. <br />To jest moj pierwszy Rohloff w zyciu ,Josie Dew ,ktora zrobila swiat na rowerze kilka razy ,w jednej ze swoich ksiazek zaznaczyla ze juz nigdy nie wrocila by do klasycznych przerzutek.<br />To zainspirowalo mnie do zakupu ,na poczatku mialem kupic tylko przerzutke Rohloff do mojego Bianchi ale w koncu kupilem caly rower<br />Jesli chodzi o moje ,doswiadczenie to Rohloff jest wspanialy ,ja wrecz chce zmieniac biegi co chwile ,na pewno wiesz ze nie musisz krecic pedalalmi zeby zmieniac biegi ,przekladnia pozwala mi robic takie same strome podejscia jak moj gorski Bianchi (zroibony na touring )<br />Jesli kiedykolwiek zdecydyjesz sie na zmiane nie sadze ze bys byl odmiennego zdania <br />Poz Jacek S<br /><br /><br /><br /> Rohloff to niewątpliwie wspaniały wynalazek ale "sakwiarstwo" i XC to zupełnie inne światy. Miałam okazję przejechać się z tym kołem, było okrutnie ciężkie ale na równym terenie wrażenia były jeszcze nienajgorsze i zmiana biegów (a przede wszystkim czyszczenie po jeździe) wynosiły całe przedsięwzięcie "na plus". Nie ma jednak racji bytu (jak dla mnie) w jeździe w terenie. Czuje się tą wagę na podjazdach i przeszkadza poważnie w korzeniastych zjazdach podczas jazdy na stojąco. Możliwe, że tu leży przyszłość MTB ale musi schudnąć conajmniej 600-700gramów i ponad 800 aby interesowały się nią team-y.
  4. Skąd pomysł by zakładać 2.0 na tył ? Pisałeś, że opory toczenia na asfalcie (nota bene w praktyce na 2.2 toczy się tylko mikroskopijnie trudniej tak, że bez pomiaru mocy nie zauważyłabym różnicy) nie mają dla Ciebie znaczenia,a w terenie jak pewnie się domyślasz 2.0 ma nawet większe w większości przypadków? Użytkuję parą supersonic 2.2 bezdętkowo. Co prawda inne priorytety bo liczy się dla mnie głównie trakcja na suchym i luźnym podłożu oraz powierzchniowo mokrym a niezawodność i ścieranie na szarym końcu ale w błocie to przednia poddaje się dużo szybciej i to ją bym wymieniła na naprawdę błotniste trasy w pierwszej kolejności. Trakcja na zakrętach jest w mojej ocenie fantastyczna. Nie mniej ciekawy post tylko, nie wiadomo czy różnica wynika z mieszanki gumy(w tubeless jest zwykła), rozmiaru, ciśnienia czy osobistych oczekiwań.(Ciśnienie podajesz w psi czy barach?)
  5. Dzięki, trochę poczytałam o zmianach w zawieszeniu.ciekawe jak to odbiło się na masie Rama z damperem i "czujnikiem" waży poand 2kg wraz ze sterami i hakiem czy bez ? Do wersji s-works też można zamontować normalny, porządny amor i korbę bez przejściówek ?
  6. Mogę wiedzieć jakie zmiany (jeśli w ogóle)zaszły na rok '10 względem poprzednika w ramach epic s-works ?
  7. Bardzo sympatycznie prezentująca się rama. Jeśli to masa kompletnego roweru to byłby to chyba pierwszy przypadek zawyżania przez producenta Ten model waży deklarowane 9.1 bez pedałów(?)
  8. Nie mogę sobie odmówić pytania o gripy. Widzę, że masz zainstalowaną dumę japońsk(iej/o-amerykańskiej) myśli technicznej - manetki od Nobu. Ciąży na nich powszechna opinia niedziałąjących, jak Ci się udaje z nimi porozumieć ? Czy naprawdę są tak złe w porównaniu z nietuningowanymi ?
  9. Lookas: najpierw pozbyłeś się trenażera ;-) teraz przyszedł czas na rower - wszyscy zaczynają się martwić o Twoją kondycję ;-) Mam nadzieję, że rowerek trafi do kogoś komu również się tak przysłuży to rozstanie będzie odrobinę bardziej znośne. Ecia: Musimy się kiedyś umówić do Kampinosu to poproszę Cię o recenzję zawuażlnie lżejszych niż Mavic'i kół, ciekawi mnie (w stopniu znacznym)Twoja opinia bo z tego co czytałam wynika, że czujesz każdy gram w rowerze, a pode mną się taki sprzęt marnuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...