Skocz do zawartości

pogromca0szos

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Konin

Osiągnięcia użytkownika pogromca0szos

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Pewnie do 50g, zależy czy damy śruby ti do tarcz itd. Gdyby zmieniać dosłownie wszystko (śruba na której obraca się tylnia przerzutka, nakretka kasety itd) zysk może i wyniósłby koło 100g, ale cena takiego zestawu wyniosłaby z 300zł. Same alu +ti do mostka to ok. 30-40zł za alu (+30zł do korby) i zależności od ilości śrub w mostku +- 10zł za każdą śrubę ti. Alu będę zakładał, ale ti nie mam zamiaru, gra nie warta świeczki. Alu też nie chcę zejść na wadze, ale chcę upiększyć bika ;p
  2. Rower na niej był kupiony w USA, ja odkupiłem od niego samą ramę. A co?
  3. Jak na razie doszła Kaseta XTR, oraz Manitou Scareb zamiast mojego marzoka. Dalej poleci siodło, może na wakacje koła ? Kto wie...
  4. Sami zobaczycie
  5. Uchylę rąbka tajemnicy: Kross przeszedł lekką metamorfozę. Michał obiecał, że za kilka dni wstawi fotki Może nieco przytył, ale wygląda i jeździ o niebo lepiej
  6. Mam jeszcze możliwość sprowadzania kasku z UK, Monza stoi tam blisko połowę taniej nie licząc kosztów wysyłki. Nie noszę okularów korekcyjnych i przyciemniane szkła nie są dla mnie problemem.
  7. Jeżdżę w typowym xc. Myślę, że górny pułap to jakieś 250zł, zależy ile jeszcze udało by mi się wyciągnąć od rodziców, ale większość i tak raczej ze swoich będę dawał. http://allegro.pl/item342730588__nowe_kask...odel_2007_.html - podoba mi się kształt skorupy, no i cena, o ile nie podbiją http://allegro.pl/item345286017_kask_giro_...008_310pln.html - boski, ale cena piekielna ;p http://allegro.pl/item345105725_kask_szoso..._krajek_pl.html http://allegro.pl/item342129414_kask_rower...lka_gratis.html Te 2 pierwsze chyba najbardziej mi się podobają. Kaski Met'a dla mnie wszystkie wyglądają tak samo A jak wygląda sprawa daszka ? Lepiej z czy bez ?
  8. Mam może nietypowe pytanie, ale bardzo mnie nurtujące : Czy między kaskiem za 100zł, a tym za 200zł jest tak duża różnica żeby za ten drugi płacić 2 razy więcej? Niby logiczne, że im droższy tym lepszy, ale w jakim przedziale cenowym znajdę optimum cena/jakość ? Dodam, że chcę kupić pierwszy kask w mojej karierze (pierwszy rowerowy, motocyklowy już posiadam ) I mnogość oferty mnie przeraża, kompletnie nie wiem na co patrzeć. Byłbym wdzięczny co do namiarów na jakie marki zwracać uwagę i co jest najważniejsze w kasku.
  9. Tak, 27,2mm. Rowerek mi się bardzo podoba, chcę jeszcze dać czerwone śruby do korby i manetek, rogów etc. No i siodło, jakąś deseczkę, ale raczej w klasycznym, czarnym kolorze. Przy zmianie kół też chcę dać czerwone nyple.
  10. Zakupiłem upragnione opony. Teraz rozpiska wygląda następująco (proszę moderatora o aktualizację pierwszego postu): Oto lista części wraz z masą poszczególnych podzespołów: Bar Ends: Kalloy - 115g Bottle Cage: Author - 59g Brake (Front): Juicy Carbon - 297g Brake (Rear): Juicy Carbon - 318g Cables: Clarks + BBB - 80g Cassette: Shimano Deore - 362g ---> Shimano XT Chain: Shimano Deore - 278g ---> Shimano XTR Crankset: Shimano LX 08' - 908g Derailleur (Front): Shimano LX - 171g Derailleur (Rear): Shimano XT Shadow SGS - 225g Fork: Marzocchi Mx Pro - 2150g ---> Reba Race/Team Frame: Diamondback Vertec SL Team - 1428g Grips: No Name - 50g Handlebar: Truvativ Team 31,8 - 152g Headset: Pro - 120g Pedals: Shimano M540 - 358g Rotors: Avid 160/160 - 250g Seat: Author Ergo-Gel - 500g ---> ??? Seatpost: BBB 400mm - 268g Seatpost clamp: Pro - 22g Skewers: a2z cr-mo - 108g Shifters: Shimano LX - 253g Stem: Truvativ Team - 148g Tire (Front): Schwalbe Racing Ralph - 480g Tire (Rear): Schwalbe Racing Ralph - 477g Tubes: Kenda Light - 229 Wheel Front: Kibix WMX + Dt Champion + Author - 903g Wheel Rear: Dt 4,1D + Dt Comp + Xero - 1067g Całość : 11776g W planach mam również czerwone śruby, no i zaciski będą inne niż na foto. Następne do odstrzału siodło Będę polował na jakiegoś slr'a w przystępnej cenie. Oto jeszcze najnowsze fotki, rowerek nieco brudny, ale kolarstwo górskie nie jest raczej czystą dyscypliną
  11. Gripów, rogów, zacisków jak na razie nie chcę wymieniać, bo to da grosze. Opony i siodło to mój priorytet. Co do siodła nie szukam jakiejś mega deski, spodenki z wkładką mam, aczkolwiek jeszcze w nich nie jeździłem. Gumy ze stajni schwalbe wydają się ciekawe. Kolega śmiga na NN 1,8 i są fajne. O RR 08' też są niezłe opinie. Może ktoś coś doradzi ? Kasy mi jeszcze trochę zostało i myślę, że do końca tego sezonu wszystko będzie zrobione.
  12. Juicy carbon to jedyne hydrauliki na jakich jeździłem. Znajomi mówią że można porównać z XTR Może kolega gerus się wypowie, on będzie miał porównanie, a jeździł kilka razy na moim biku i zna te hamulce. Przy masie ciała 65kg jednym palcem mogę spokojnie operować klamkami, aczkolwiek na 2 palce mi jakoś wygodniej, przyzwyczaiłem się tak. Siła jak dla mnie zdecydowanie wystarczająca, modulacja - rewelacja, po prostu boska
  13. Bar Ends: Kalloy - 115g Brake (Front): Juicy Carbon - 297g Brake (Rear): Juicy Carbon - 318g Cables: Clarks + BBB - 80g Cassette: Shimano XTR - 238g Chain: Shimano Deore - 278g ---> Shimano XTR Crankset: Shimano LX 08' - 908g Derailleur (Front): Shimano LX - 171g Derailleur (Rear): Shimano XT Shadow SGS - 225g Fork: Manitou Skareb Elite - 1500g Frame: Diamondback Vertec SL Team - 1428g Grips: No Name - 50g Handlebar: Truvativ Team 31,8 - 152g Headset: Pro - 120g Pedals: Shimano M540 - 358g Rotors: Avid 160/160 - 250g Seat: Author Ergo-Gel - 500g ---> ??? Seatpost: BBB 400mm - 268g Seatpost clamp: Pro - 22g Skewers: a2z cr-mo - 108g Shifters: Shimano LX - 253g Stem: Truvativ Team - 148g Tire (Front): Schwalbe Racing Ralph - 480g Tire (Rear): Schwalbe Racing Ralph - 477g Tubes: Kenda Light - 229 Wheel Front: Kibix WMX + Dt Champion + Author - 903g Wheel Rear: Dt 4,1D + Dt Comp + Xero - 1067g Całość : 10943g dodatki Bottle Cage: Author - 59g Całość : 11002g
  14. Brałbym A2 wraz z Dartem. Rower dość popularny, sprawdzony. Fajna, dość lekka rama stanowi dobrą bazę do tuningu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...