Ktoś wie jakie opory w Wattach ma Karma 2.0 kevlar?
Chciałbym wymienić swoje Karmy 2.0 na opony troszkę szersze i lepiej trzymające w terenie. Przy tym nie mogą być wolniejsze od Karm na asfalcie .
Chciałbym też podnieść nieco komfort jazdy, Karmy 2.0 nie są zbyt komfortowe.
Na razie myślę nad:
Conti Race King 2.2 Supersonic - podobno gorsze w terenie od Karm 2.0, ale za to dużo szybsze na asfalcie, chyba sobie daruje, ze względu na słabe trzymanie w terenie
Conti Mountain King 2.2 - bardzo wąskie jak na 2.2 cala, minimalnie szersze od Karm 2.0, prawdopodobnie trochę lepsze w terenie, ale ciekawe jak na asfalcie ?
Shwalbe Racing Ralph 2.25 EVO - widziałem je na żywo i są sporo szersze niż Karmy 2.0, komfort powinien wzrosnąć, ale podobno ślizgają się na luźnych lub mokrych nawierzchniach
Shwalbe Nobby Nic 2,25 EVO - podobno super trzymanie, komfort wzrósłby, ale obawiam się trochę o opory na asfalcie
Maxxis Crossmark 2.1 Exception - je też porównywałem wizualnie na żywo i są troszkę szersze od Karm, komfort może minimalnie by wzrósł, ale nie wydaje mi się, by były lepsze w terenie od Karm 2.0
Kenda Karma 2.2 - odpada ze względu na bardzo duże opory toczenia
Już długo szukam nowych opon i nie mogę się zdecydować, może ktoś miał podobny problem i podzieli się swoimi wrażeniami ?
Wydaje mi się, że dobrym setem byłby Nobby Nic 2.25 EVO na przód i Racing Ralph 2.25 EVO na tył. Powinna był lepsza przyczepność i większy komfort. Obawiam się tylko, że rower zwolni na asfalcie w stosunku do Karm 2.0.
Jeżdżę na fullu, podczas gdy większość moich znajomych ma hardtaile i nie mogę sobie pozwolić na to, żeby mi odjeżdżali na asfalcie .
Muszę zachować szybkość na asfalcie i móc pozwolić sobie na więcej w terenie, gdzie full zaczyna mieć przewagę nad hardtailem. Taki jest mój przebiegły plan .