Skocz do zawartości

eloo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    946
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana eloo w dniu 1 Marca 2011

Użytkownicy przyznają eloo punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Skąd
    wwa

Ostatnie wizyty

4 987 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika eloo

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

81

Reputacja

  1. https://trailhead.rockshox.com/en/product/search/serial
  2. Levele miały kilka wzorów haków, na szybko jeden z nich w nieco lepszej wersji https://sklep.k2rowery.pl/hak-ramy-d416-cnc-pilo-do-ram-corratec-kross-p-3833.html jeśli to nie ten to tu masz wszystkie wzory https://pilo.co.il/derailleur-hangers-new.html
  3. Używam velo 65 i sprawdzają się świetnie nawet w terenie. Jedynie możesz mieć mały problem z zamocowaniem drutu przedniego błotnika do widelca bo nie ma mocowań. U mnie sprawdzają się trytytki. Ewentualnie wybrać veloflexx 65 z gotowymi mocowaniami
  4. eloo

    [sztyca] karbonowa

    Używałem tego oevkina kilka miesięcy i nie polecam. Pomimo dokręcenia sporo powyżej zalecanego momentu, stosowania past zwiększających tarcie i klejów jarzmo się obraca. Poza tym słabo pracowała na nierównościach. Koniec końców tak mocno musiałem dokręcić jarzmo że sztyca pękła. Na wiosnę kupiłem tego Tossek'a i do tej pory jeździ bez problemów. Natomiast polecam taką: https://pl.aliexpress.com/item/4001140609859.html?spm=a2g0o.productlist.main.109.da8d4345UOkUx6&algo_pvid=45ee58fa-cfc8-48d9-b4fb-65cdb4c7c76b&algo_exp_id=45ee58fa-cfc8-48d9-b4fb-65cdb4c7c76b-54&pdp_npi=4%40dis!PLN!151.00!132.99!!!36.04!31.74!%40211b815c17332548152985373e35d1!10000014842068530!sea!PL!822210335!X&curPageLogUid=ZghQfMi7vvvF&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A Wytrzymała 5 lat w mtb a lekko nie miała
  5. W te przelotki wciska się plastikowe redukcje. Zobaczy czy nie zostały na starych pancerzach https://junbike.pl/pancerze-przerzutki/przelotka-uchwyt-do-pancerza-redukcja-5mm.html
  6. Używałem spigena gearlocka klika lat w rowerze mtb i mimo skoków i wywrotek bardzo dobrze się sprawował, natomiast w rowerze szosowym od wiosny połamałem 3sztuki od samych wstrząsów i wibracji. Kupiłem niedawno sp connect tylko wersje light plastikową i wrażenia średnie. Nie ma mechanicznej blokady przed wypięciem jak w gearlocku i quadlocku. Po prostu przekręcasz telefon o 90st i już. Sam zatrzask ma małą średnicę podparcia przez co na wybojach telefon telefon bardziej się buja na boki.
  7. najlepiej wrzuć zdjęcie jak to wygląda. Jeśli nie ma zaworka, to czy śrubka ma na środku mały przelotowy otworek i czy pod nią pod nią był gumowy korek? Jeśli tak to do napompowania będziesz potrzebował specjalnej igły
  8. nie wiem czy we wszystkich rocznikach i wersjach jest tak samo ale za adapter do pompowania ipf może posłużyć zaworek komory pozytywnej. Ja pompowałem 400psi Śrubka m4 sugeruje że chcesz pompować komorę olejową. Ipf pompujesz od dołu dampera. Budową jest bardzo podobny do rs monarcha. Głębokość ipf i ogólnie jak zrobić serwis możesz się wzorować na instrukcji rs
  9. eloo

    [Rower] Cube Reaction C:62 Race

    Nawet na stronie cube ten model na zdjęciach ma takie malowanie. Mniej się rzuca w oczy ale karbon miejscami prześwituje, może kwestia oświetlenia itp. Jeśli Ci się kolor nie podoba to kup tą sztukę którą oglądałeś w innym sklepie.
  10. eloo

    [Rower] Cube Reaction C:62 Race

    ten efekt przebijającego karbonu jest zamierzony i Cube maluje tak znacznie droższe rowery. Mi się akurat podoba jedynie do wykończenia przy główce można się przyczepić
  11. https://velo.pl/akcesoria/blotniki/sks-germany/veloflexx-65 na rowerze nawet nieźle wyglądają i łatwo można je zdemontować
  12. za szczelność odpowiadają uszczelki i jak się przeszlifuje tłoczek delikatnie drobnym papierem tylko tyle żeby bez oporów chodził w goleni to będzie działać
  13. Kupiłem tydzień temu hardpacki i po 300km jestem trochę zawiedziony. Wcześniej jeździłem na doublefighterach. Hardpack jest znacznie lżejszy a toczy się wyraźnie ciężej zwłaszcza na asfalcie. Ma też mniejszą szerokość pomimo tego że obie to 2.0 cala. Zastanawiam się czy speedking z mieszanką blackchili będzie stawiał mniejsze opory na asfalcie
  14. Jeśli bez uszczelek nadal tłok wchodzi z oporem to pewnie spuchł. Może ktoś użył niewłaściwego smaru lub oleju. W hamulcach srama był podobny problem. Ja bym spróbował przetoczyć tłok, ewentualnie delikatnie przeszlifować. Zazwyczaj składam na srambuter + kilka ml floata
  15. https://pl.aliexpress.com/item/1005005484478417.html?spm=a2g0o.productlist.main.7.59b17e54BOyiol&algo_pvid=392b948b-cb14-4eaa-8f4d-87796a0a8073&algo_exp_id=392b948b-cb14-4eaa-8f4d-87796a0a8073-3&pdp_npi=4%40dis!PLN!43.38!45.10!!!76.52!79.55!%40211b81b117052782798305726e88a0!12000033266996448!sea!PL!822210335!&curPageLogUid=wrGivbnXKaY2&utparam-url=scene%3Asearch|query_from%3A sprawdzone, działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...