Skocz do zawartości

Rafał87

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    791
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    ...

Ostatnie wizyty

5 734 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Rafał87

  1. uvex i-vo
  2. Raczej oryginałów nie kupisz chyba że ktoś Ci sprzeda z uszkodzonej przerzutki. Prościej i szybciej dobierzesz w sklepie metalowym ze śrubami, gwint M4 długości 15mm i 20mm zamiast 18mm bo 18 raczej ciężko będzie.
  3. Rozebrać wahacz i zobaczyć czy samo łożysko w sobie nie ma luzu, czy w gnieździe siedzi i nie wypada. Przyczyny mogą być różne.
  4. Jest git, wysmaruj tylko dolne łożysko smarem żeby trochę zabezpieczyć przed wodą wylatującą spod koła
  5. A siły dokręcenia nie masz podanej na tych nakrętkach? widać tam jakieś białe napisy więc pewnie jest tam podane. Jak nie to trzeba szukać jakiś instrukcji u producenta. Warto też rozebrać wyczyścić i dać delikatnie smaru, jeśli to tam skrzypi to smar powinien wyciszyć.
  6. Niby nie powinno się mieszać producentów ale często to działa. Promax to tania chińszczyzna gdzie teraz wymienisz zacisk a za jakiś czas może się okazać że padnie klamka. Ja bym wymienił całość i nie bawił się w półśrodki. Jak masz przewód na zewnątrz to może uda Ci się kupić z połączonym już zaciskiem do klamki i tylko sobie podmienisz całość pomijając koszty serwisu.
  7. https://kross.pl/earth-3-0-zielony-czarny-srebrny-polysk tu masz też ciekawą promkę, co prawda nie każdy rozmiar ale może stacjonarnie u nich rozmiar znajdziesz.
  8. Co do manetek to niestety już tak jest, M8000 działa ciężko, M7000 działa lekko, przyjemnie. Tylko ja więcej jak 2 przełożenia (na większe zębatki) nie wbije w M7000, brakuje mi kciuka. W M8000 nie pamiętam czy ten skok dźwigni był krótszy i czy więcej byłem w stanie wbić biegów ale sprawdzę to. XT M770 które jeszcze mam z przerzutką xt m772 też lekko i przyjemnie pracują.
  9. Z eskera 6 to byś musiał szukać z ubiegłego roku bo obecne mają już napęd 2x12.
  10. Na filmie masz tylko wrzucenie szprych a co z wycentrowaniem i odpowiednim naciągiem szprych? Zleć to w serwisie albo kup całe koło bo pojęcia nie masz o tym więc to nie może się udać.
  11. No cóż, stopka opony powinna przylegać do taśmy tak aby było szczelne i nawet jak to łączenie by miało prześwit w milimetrach to nie powinno tam uciekać. Druga kwestia taka że jak to mleczko nie jest w stanie uszczelnić się na tym łączeniu obręczy to wątpliwe czy ono cokolwiek uszczelni.
  12. Nie masz zielonego pojęcia o tym a chcesz wymienić piastę. No to musisz kupić piastę 141mm qr boost, bębenek hg, rozpleść stare koło, pomierzyć obręcz i nową piastę, wyliczyć długość szprych, kupić odpowiedniej długości szprychy, zapleść, wycentrować. Lepiej kupić nowe koło tylko tu jeszcze pytanie jakiego dźwięku oczekujemy? może lepiej kupić sobie głośnik blutooth i puszczać sobie dźwięk jakiejś piasty z youtuba podczas jazdy. Sorry ale trochę to śmieszne z Twojej strony.
  13. Jak twierdzicie że na reklamacje to by trzeba reklamować 99% obręczy na rynku. Przerabiałem obręcze które nie były tubeless a na łączeniu było widać prześwit drugiej strony i się uszczelniło i nic nie cieknie, dobra taśma i dobrze położona. Obręcz odtłuszczona wcześniej i musi trzymać. Jak cieknie to przez to że gdzieś opona do taśmy dobrze nie przylega.
  14. @michalr75 Jakim cudem na kmc x11 robisz 8-9k przebiegów w mtb? Enduro i jazda do góry wyciągiem? na 3 sztuki żaden mi nie przekroczył 2k, już po 1,5k nadają się na śmietnik. Jeden był fabryczny z rowerem więc wykluczam brak oryginalności.
  15. Łańcuch oryginał? Może źle wyregulowana przerzutka (za bardzo do wewnątrz) i łańcuch haczy większą zębatkę. Zobacz czy jak ustawisz przerzutkę bardziej do zewnątrz czy efekt będzie się powtarzał. Jeśli nie masz spinki a łańcuch skuty na pin to zobacz czy pin nie jest zakuty za daleko i czy od wewnątrz nie wystaje za bardzo, też wtedy może haczyć a widziałem takie przypadki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...