Skocz do zawartości

Rafał87

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    707
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Rafał
  • Skąd
    ...

Ostatnie wizyty

5 630 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Rafał87

  1. Tylko zanim zamówisz/kupisz suport to musisz znać parametry obecnego. Bo są różne długości osi, szerokość mufy suportowej no i dwa rodzaje gwintów mufy.
  2. Żadna to egzotyka, w tamtych czasach właśnie z dobrych tarczówek mechanicznych były hayesy i avidy.
  3. @Turysta05Ty chyba nie jeździłeś na dobrych hamulcach szczękowych. Dobre Vki np. avid single digit i do tego dobre klocki na mokre warunki i to lepiej hamuje niż nie jedne hydrauliki nie mówiąc już o tarczach mechanicznych. Tylko czy jeszcze są do dostania dobre vki. Jak do zimówki to lepiej wziąć hydrauliczne, w mechanicznych tarczówkach woda lubi się dostawać do pancerza i tam przymarznąć. Obecnie klamki z zaciskami hydrauliczne od shimano można wyrwac za 150zł za komplet, mechaniki wiele taniej nie wyjdą. Jak hydraulika odpada to bym postawił na dobre V-ki z dobrymi klockami.
  4. Rower tani na dojazdach do pracy szybko zajedziesz. Elektryki jeżdżące codziennie do pracy te na shimano i bafangach (z innymi markami brak doswiadczenia) też niestety długo nie wytrzymują. Jeśli jednak chcesz się zdecydować to tańszy w eksploatacji i późniejszych kosztach napraw będzie ten z silnikiem w kole. Centralny silnik znacznie szybciej będzie zużywał łańcuch i kasetę co w codziennej eksploatacji ma znaczenie i jego ewentualna wymiana jak padnie też będzie droższa od silnika w kole.
  5. Czasem nie czyściłeś łańcucha jakimiś sprejami? albo smarowałeś specyfikami w spreju? Często to jest przyczyną że smary/brud dostanie się na tarczę a później na klocki. Jak klocki zatłuszczone to już nic z nimi nie zrobisz, żywiczne raczej nie do odratowania. Na szczęście to tanie klocki. Jak zdecydujesz się na wymianę to najpierw dobrze tarcze odtłuść. Jeszcze możesz posprawdzać dokręcenie tarczy i zacisku do ramy jak nie sprawdzałeś, może któraś śruba luźna.
  6. Nie wiem jak to w jest bosch rozwiązane ale w shimano ładuje się wyświetlacz przez kable diagnostyczne. Jak nie ma pod wyświetlaczem jakiejś otwieranej klapki z baterią to pewnie też ma wbudowany akumulatorek. Nie masz innego włącznika gdzieś na baterii albo ramie? Shimanowskie przy rozładowanym wyświetlaczu nie włączą się z wyświetlacza ale włączają się z przycisku w ramie/baterii.
  7. Zobacz na wymiary wewnętrzne myjki tak żeby kasety 52T spokojnie weszły.
  8. Według mnie kiepski pomysł, w mtb i gravelu mam jednorzędowe napędy i o ile w mtb mi to nie przeszkadza w rekreacyjnej jeździe to gravelem jeżdżąc po szosie brakuje mi ciaśniej zestopniowanej kasety a jeżdżę tym w centrum PL. Do szosy 1x to nieporozumienie.
  9. Zapomnij że znajdziesz pasujący bębenek. Poszukaj nowego koła albo zleć wymiane piasty.
  10. Dartmoor'owi to bliżej do roweru trail niż xc.
  11. Pytanie jakich butów szukasz, xc300 to buty typowo sportowe, sztywne, nienadające się do chodzenia. Jeśli takich szukasz to będą spoko, coś bardziej rekreacyjnego to np shimano MT7.
  12. W 2.0 generacji 2 są dętki schwalbe.
  13. Redukcje wątpię że są. "Pancerzyk" będzie ciężko zdjąć jak jest fabrycznie zagniatany. Czy Sram ma różne przewody tego nie wiem, shimano ma, ale jeśli w obu tych hamulcach masz różne średnice przyłącza na gwincie to możliwe że nie siądzie. Mierzyłeś w ogóle średnice przewodów na zewnątrz?
  14. 1000zł, Nie lepiej kupić nowy rower?
  15. Jak przewody mają te same średnice wewnątrz i na zewnątrz i masz końcówki do zarobienia przewodu to tnij jeśli te 2cm Ci nie braknie bo często przewodu jest na styk.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...