Skocz do zawartości

michalj

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    737
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

2 565 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika michalj

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. Zawsze można przedłużyć wycieczkę do Helu i wrócić pociągiem.
  2. Witam, Poszukuję chętnych na wycieczkę śladem Zielonej 7 z Warszawy do Gdańska. Termin: lipiec/sierpień (3-4 dni) Noclegi: namioty i schronisko Dystans: ok. 400km (100% asfalt bocznymi drogami) Powrót: pociągiem Trasę przejechałem już dwukrotnie, nie jest wymagająca, a i po drodze jest kilka ciekawych miejsc do zobaczenia. Jestem elastyczny co do dystansów i terminu. Zapraszam
  3. Niestety nie chcę wyrabiać wizy do Rosji dlatego planowałem ją ominąć. W zeszłym roku faktycznie tylko towarowe promy pływały, ale chyba 2 czy 3 lata temu były pasażerskie, nie wiem jak w tym roku.
  4. W zeszłym roku planowałem wyprawę Suwałki-Helsinki jadąc możliwie najbliżej morza, ale niestety w związku z brakiem chętnych zrezygnowałem. W razie czego w tym roku jestem zainteresowany. Planowałem start w Suwałkach (dojazd pociągiem), a powrót z Helsinek do Gdańska promem (jeśli w tym roku pływa), lub z Tallina autokarem.
  5. No to fajnie jakbyś przedstawił swoje cele wyprawy. Myślę, że jestem zainteresowany. Co do granicy to w połowie stycznia przekraczałem autokarem granicę Hu-Sk i nie było kontroli, ale za to na granicy Sk-Pl była (BTW całe szczęście jej pilnują) Ale niezależnie od sytuacji to nie będzie problemem, chyba że sam jesteś imigrantem
  6. Hamulec jest nowy? Jeśli tak to po co rozbierać? Jeśli nie to dobrze by mieć jakiś zestaw naprawczy.
  7. Spróbuj przyblokować pracujący tłoczek (docisnąć do zacisku) i delikatnie nacisnąć klamkę tak aby "rozruszać" zablokowany.
  8. Nalewałem ostrożnie strzykawką przez rurkę bezpośrednio do goleni dolnej, więc zbyt dużo oleju nie powinno się znaleźć w trzpieniu. Nie mam teraz zamontowanego różowego regulatora bo obserwuję wycieki i ewidentnie cieknie ze środka trzpienia.
  9. Tydzień temu robiłem serwis Reby z 2012. Do dnia dzisiejszego obserwuję lekkie wyciekanie oleju przez śrubę regulatora powrotu. Wszystkie uszczelki wymieniałem rok temu, teraz tylko wyczyściłem wszystko i wymieniłem oleje/smary. Co może być przyczyną pocenia się amortyzatora przez śrubę regulacji powrotu? Wydaje mi się, że rok temu też było podobnie, ale nie aż tak długo.
  10. michalj

    [tłumik] róznice TK i MC

    Ja piszę o Dart 2 z okolicy 2007r.
  11. michalj

    [tłumik] róznice TK i MC

    W TK pokrętło tłumienia powrotu nie kręci się tak jak w MC. TK ma znacznie mniejszy kąt obrotu, prawdopodobnie 90 st, a MC ładnych kilka obrotów.
  12. Ale w okolicy 2008 r. instrukcja do Darta 2 zalecała zalanie obu dolnych lag olejem. W przypadku lewej lagi nie mam pojęcia jaki to miało sens, bo przecież lewa laga była przelotowa. Praktycznie nie dało się wlać tego oleju "od dołu" bo był odbojnik ściśle naciągnięty na trzpień, ja rozwiązałem to tak, że nalałem "od góry". W ogóle ta instrukcja miała sporo błędów.
  13. Nie ucieka powietrze i uszczelka też nie wyskakuje Nie rozumiem jakie ma znaczenie dla uszczelki na dolnym tłoku czy ma 150psi tylko w negatywnej czy też w obu, bo akurat tłok w negatywnej (dolny) nie ma nic do ciśnienia w pozytywnej (oprócz większego skoku trzpienia). Najważniejsze, że działa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...