Skocz do zawartości

Qazimodo-Miś

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Qazimodo-Miś

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zadzwoń do dystrybutora to Ci powie skąd oni maja na Allegro te amorki w takiej cenie Co do koloru to zawsze były 2 do wyboru. Ja brałem szary bo bardziej mi będzie odpowiadał do ramy jaką zamierzam kupić.
  2. Krwista czerwień, nic a nic z różowych kolorów choć byś nie wiem jak patrzył i jak światło ustawiał. Co do manetki to powiem tak, ona była w zestawie (karton) ale odrębnie zapakowana tak jak gdyby dołożona. Niemniej regulacja ETA na amorku wymaga tej manetki bo inaczej źle by to wyglądało i pozostał by pusty otwót. Tak więc zestaw jest ok. Tak, to jedyna manetka i dokładnie taka jak ma producent i dustrybutor na swej stronie. Zdjęcia zobacz sam lub daj email to wyślę bo tu się coś nie ładują
  3. postaram się dodać dziś foto. Manetka była w zestawie. Działała super, ale rozwaliłem linkę i musiałem zmienić w manetce, co nieco i teraz działa ale nie płynnie, nie odbija i ogólnie padlina. Niemniej działa a to dla mnie najwazniejsze. Manetka oryginalna, mozna ją kupić ale z tego co pamiętam liczą sobie 300zł. Konstrukcja prosta jak działanie cepa więc zastanaiam sie czy samemu nowej nie zrobić Kolory nakrętki zaworu i regulacji ETA są identyczne oba. I z pewnościa ktoś przekręcił w sklepie, jeśli jest tak u ciebie.
  4. Mój XC600 ma 100 skoku. Te ciśnienie 30psi w zupełności mi wystarcza. Bawiłem się trochę i starałem się dobrać najbardziej komfortowe. Nie buja i nie ma strachu - to chyba właśnie ta magia bombowców Nakrętki są koloru jaskrawo czerwonego - metaliczny lakier. Z czarnymi lagami i resztą w kolorze szarości prezentują się naprawdę efektownie (jak dla mnie w całości jest zbyt efektowny)
  5. Witam! Dopiero teraz trafiłem na ten temat więc ciekawym opowiadam: Mam XC600 od 3 m-cy, zaliczyłem już na nim wszystkie możliwe rodzaje nawierzchni (no prawie Moje wrażenia: Ważę 95kg. Wsadziłem znacznie mniejsze ciśnienie od zalecanego przez producenta bo 30psi. W poprawnej konfig amor był za twardy. Teraz nie wiem co to znaczy mała przeszkoda na drodze, Możecie wierzyć lub nie ale jak zamknę oczy ( ) i jadę po kostce brukowej to tego nie wyczuwam - jak bym jechał po nowiutkim asfalcie. Wybiera dziurki i tłumi nierówności jak trza. Wcześniej miałem Duro D 130 skoku, ale bombowiec to zupełnie inny przedział jakości. Ja też zastanawiałem się nad REBĄ i testowałem u kumpla na biku. Na dwa dni przed kupnem REBY inny kolo kupił XC600 Retro i przyjechał się pochwalić. Tak więc mogę się wypowiedzieć o 2. Jak widać zdecydowałem się na XC600 z ETA w manetce. (pomimo mojej wagi). Miałem problemy z montażem manetki bo rozwaliłem linkę (nie do kupienia !!!) Musiałem samemu kombinować i zmieniać troszkę "flaki"od manetki ETA. Śmieszne to bo nawet oficjalny dystrb nie posiada takich linek, a żaden autoryzowany serwis w 3mieście też nie umiał mi pomóc. Do tego opowiadali takie bzdury że się płakać chce - kto im daje autoryzację i na jakich zasadach to nie wiem. No ale do tematu. Amor jest SUPER, oczywiście są lepsze ale w moim przekonaniu w cenie do 1600zł (jak na razie ) nic lepszego nie kupicie. Używam hamulców Vbrake XT i wg mnie w zupełności (o ile nie fruwasz na rowerze) do wszystkiego wystarczą. A i prezentuja się przy tym amorku efektownie. Mój Amor jest koloru szarego (military grey) mogłem brać czarny - ale ten naprawdę powala szarością (to już jak komu się podoba oczywiście) Przejechanych mam na amorku 2670km (do dziś) żadnych problemów jak dotąd. PS jeżdżę dość agresywnie i nie boję się skakać, pomimo mojej wagi. Używam ramy BIRIA PRO ..... to może ma znaczenie dlatego że jej główka wymusza na amorku trochę większy kąt. Pozdrawiam Decydować się i śmigać !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...