Skocz do zawartości

BbartekK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    394
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rzeszów

Osiągnięcia użytkownika BbartekK

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. BbartekK

    [rower] Trek Superfly

    a ważył ktoś z Was ramę modeli carbonowych, tych nie SL (9.6, 9.7, 9.8)?
  2. BbartekK

    [ szosa ] Kącik szosowy

    macie jakieś ciekawe propozycje na ciekawe miejscówki w Alpach wraz z planem weekendowym? myślałem o gardzie, bormio, salzburgu, ale wszędzie tam prognozy na przyszły weekend deszczwe, a właśnie wtedy chciałbym się wybrać...
  3. wszyscy zachwyceni mogą się zgłaszać do mnie, bo rower jest na sprzedaż ostatnio przeszedł nieco zmian, bo testowałem napęd 1x10, więc trafiła manetka XT i tylna przerzutka XT Shadow + GS, kaseta XX 11-36, ESI Grips racers edge (białe). Nabywca dostanie oba blaty 39 i 26 Sram XX, mogę też dokupić lewą manetkę XT do kompletu, czy dokonać innych zmian w obecnej specyfikacji roweru, łącznie np. ze zmianą ramy na wskazaną inną, bo tą, jeśli nie będzie na nią chętnych zostawiłbym sobie jako alternatywę na przyszłość. Rozstaję się z nim, bo nie wiadomo, czy w przyszłym sezonie mi się przyda rower MTB, a jeśli tak, to chciałbym spróbować FS Zainteresowani mogą jeździć, testować i kupować w Rzeszowie, więcej info na PW
  4. Nie da się przewodu puścić wewnątrz, można natomiast spróbować puścić rurki z systemów typu nokon, wydaje mi się, że powinno wejśćbez problemów. Hamulce mi wystarczają, nie widzę większej różnicy w skuteczności w porównaniu do Hope Floating Saw. Rower znów się zmieni w najbliższym czasie - tylna opona już poszła w strzępy, testuję też mostek 75mm -17*. Ogólnie dopóki nie jest bardzo stromo w dół jest fajnie, później zaczynają się problemy ze sterownością i ból pleców...
  5. powód był bardzo prosty, wewnętrzne prowadzenie nie działa tak idealnie, jak można by tego wymagać. W porównaniu do puszczenia linki w pełnym pancerzu stawia znacznie większy opór, czasem wręcz uniemożliwiający wykorzystanie twardszych przełożeń.
  6. BbartekK

    [rama] Accent Peak29

    ja bym raczej celował w skrócenie mostka - może jesteś tak wyciągnięty, że nie masz pola do manewru rękami juz?
  7. BbartekK

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    Sol, przechodzisz przez tą samą ścieżkę co ja ^^ od XT, przez XTRa, potem właśnie na e13 miałem ochotę, a skończyło się na RF. Chociaż najważniejszym powodem była dostępność 180-tki od ręki, a nie tylko w katalogu, jak w przypadku pozostałych wymienionych
  8. BbartekK

    [korba] optymalna 2x10 dla 29er

    ja mam Race Face Turbine, która jest bardzo fajnym rozwiązaniem - nietuzinkowym, a przy tym sztywnym, w rozsądnej cenie, w kilku wariantach kolorystycznych, długości ramion, rozstawu otworów pod śruby (2x 120/80, 2x 104/64, 3x 104/64). Warto ją kupić nawet dla samego suportu, który bije te wszystkie shimano, sramy, accenty i inne ogólnie dostępne, a do których mam porównanie na głowę - wydaje się niezniszczalny, przeżył już naprawdę bardzo wiele, i jakoś się tym nie przejął
  9. dzięki zgucior - to mój chińczyk z Chin kupiony okazyjnie za kilka misek ryżu tu poczytasz więcej: http://www.forumrowerowe.org/topic/130520-9306g-fm056-czarny-29er-by-bbartekk/
  10. u nas pewnie tylko po kimś, chyba że ktoś przytulił jakoś więcej sztuk ze wschodu. No dystrybutora to to nie ma
  11. Zdaje się, że o zburzeniu Wielkiej, to były tylko plotki co do samych kół, ideałem byłyby takie, wyglądające jak Eastony EA90XC z niebieskim zamiast czerwonego, lub jakieś fajny kółka złożone na obręczach Envy, ale pierwsze mimo iż w zasięgu budżetowym, nie są moim zdaniem warte większych pieniędzy, drugie zaś, zdecydowanie poza zasięgiem... Bez naklejek wyglądał trochę za smutno, coś musi być na kołach Biała sztyca też moim zdaniem nie pasowałaby tu zbytnio, czarna (Thomso Elite) była bardzo ok, tylko wagowo mnie nie przekonywała myślę, że pojawi się takie samo aerozine, tylko w innym kolorze, kiedy tylko będę miał do nich dostęp. Rozważę też zmianę amortyzatora na DT XMM, szczególnie w przypadku, kiedy znajdzie się jakiś chętny na moją sztukę. Nie podoba mi się tylko w DT ilość czerwonych akcentów dzięki za miłe słowa
  12. wiem o tym, ale chciałem trochę wagi zbić, myślałem, że lepiej będzie się komponować, choćby z korbą. W najbliższym czasie pewnie wróci czerń w tym miejscu
  13. To ja się pochwalę swoimi zmianami, przede wszystkim zmienionymi naklejkami na obręczach
  14. No to będzie mały update waga w ogólnym rachunku nie uległa zmianie, mimo, że kilka klamotów poszło w międzyczasie w niepamięć. Co chwilę zmieniają się opony, rower stoi aktualnie na stosunkowo lekkim komplecie Geax Barro Race i Rocket Ron. Po Ralphie chwilę jeździłem na Ikonie, ale okazał się jakiś felerny. Wspominałem o połamanym siodle. Jego miejsce zajął Ritchey WCS Carbon Streem. 145g. Nie jest może najlżejsze, ale za to wygodne. Zmieniłem tarcze hamulcowe, na Dartmoory Nano, niebieskie bo miałem nadzieję, że będą bardziej niebieskie I tak zostało. W "niebieskim" temacie, zrobiłem sobie niebieskie naklejki na obręcze. Musiałem ich zrobić dość, sporo, więc jeśli ktoś by chciał, to jeszcze trochę mi zostało, kilka kompletów kół jeszcze się z tego oklei jak się zbierze kilka osób, to mogę też załatwić inne kolory. Kilka dni temu postanowiłem zmienić sztycę Thomsona na coś innego. Padło na Aerozine. Ma jeszcze dłuższe podparcie prętów niż Thomson, co mnie bardzo ucieszyło. Wagowo też 39g lżej niż on. Jak na sztycę za te pieniądze naprawdę dobry wybór. I tytanowe śruby w komplecie Tylko to srebro jednak nie do końca mi się podoba. Pewnie skończy się na tym, że za jakiś czas kupię taką samą, tylko czarną. teraz jeszcze kilka zdjęć: i rozpiska uwzględniająca zmiany: Bar Plugs (Korki do kierownicy): Bottle Cage (Koszyk na bidon): Specialized Rib Cage Pro 44g Cables (Pancerze i linki): Clarks 55g Brake (Front) (Hamulec przedni): Formula R1-RX 208g Brake (Rear) (Hamulec tylny): Formula R1-RX 219g Cassette (Kaseta): XTR 11-34 238g Chain (Lancuch): SRAM PC1071 237g Crankset (Korby): Race Face Turbine 39/26 810g Derlr (Front) (Przerzutka przednia): Shimano SLX 150g Derlr (Rear) (Przerzutka tylna): Sram X.9 232g Fork (Widelec): Fox F100 RL Kashima FIT 1655g Frame (Rama): FM 056 21,5" 1335g Grips (Gripy): Accent Lite 8g Handlebar (Kierownica): Pro Koryak 188g Headset (Stery): dół B Force/góra Dartmoor Premier 73g Pedals (Pedaly): Look Quartz Carbon 260g Rotors (Tarcze): Dartmoor Nano 176g Seat (Siodlo): Ritchey WCS Carbon Streem 146g Seatpost (Sztyca): Aerozine 31,6x400 204g Seatpost clamp (Zacisk sztycy): Dartmoor 19g Shifters (Manetki): Sram X.0 Gripshift 171g Skewers (Zaciski kol): Novatec/Shimano 98g Spacers (Podkladki pod mostek): brak 0g Stem (Mostek): New Ultimate 100mm 102g Tire (Front): Schwalbe Rocket Ron 29x2.1 Performance 540g Tire (Rear): Geax Barro Race 29x2.0 464g Tubes (Dętki): mleczko+Yellow Tape+wentylki 170g Wheelsets: Wheel Front: (Kolo przednie): 699g -Hub (Piasta): srebrny Novatec D711SB -Rim (Obrecz): ZTR Crest 29er -Spokes (Szprychy): Pillar PSR TB 2016 -Nipples (Nyple): alu Wheel Rear (Kolo tylne): 845g -Hub (Piasta): DT Swiss 350 -Rim (Obrecz): ZTR Crest 29er -Spokes (Szprychy): Pillar PSR TB 2016 -Nipples (Nyple): alu total 9306g
  15. BbartekK

    [rower] Składanie 29er

    odezwij się do mnie na PW, to podeślę Ci geo na maila Złożyłem i pomagałem składać już jakieś tam 29ery i wybór, bez jakichś fajnych dojść do klamotów w mega cenach jest ograniczony do tych dwóch. Owszem, jest np. Kross Level B9, ale to już o połowę więcej niż moja rama. Ramy topowych producentów, to już w ogóle bliżej pięciocyfrowych kwot się kręcą. A aluminium już się chyba prawie nikt na poważnie nie zajmuje chcąc zrobić ramę z prawdziwego zdarzenia, skoro jest carbon O amortyzatorów jest conajmniej tyle opinii ile jest postów na całym tym forum dopóki nie sprawdzisz, to nie będziesz wiedział Gotowe rowery, będą miały wrzucone tragiczne koła, rurki, siodełko, a "zabłysną" tylną przerzutką. Bez sensu. A więszkości z tych słabszych klamotów nie sprzedasz, bo ciężko się pozbyć rzeczy naprawdę nic nie mówiących nikomu, brandowanych przez producenta roweru :/ Co do obręczy, to sporo tańsze od Crestów są remerxy magic i widać ich ostatnio coraz więcej więc pewnie nie są takie złe. Albo przynajmniej warte przemyślenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...