Skocz do zawartości

miku

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    120
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika miku

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. O to mi właśnie chodziło
  2. Można prosić o wrzucenie fotki odbiornika zainstalowanego na kierownicy albo mostku
  3. Sklep rowerowy w Trydencie
  4. Sklep rowerowy w Trydencie
  5. sklep rowerowy w Trydencie
  6. miku

    gt

  7. Właśnie zastanawiałem się czy końcówki wężyków mogą być różne, ale wszystkie wyglądają podobnie. Spróbuję dzisiaj się tym pobawić ew. podjadę do jakiegoś serwisu. Planuję zakup jeszcze jednej reby dla mojej kompanki wypadów rowerowych, ale koniecznie potrzebuję egzemplarza z piwotami. Wygląda na to, że nowe modele zostały pozbawione piwotów. Jeśli się mylę to proszę oświećcie mnie
  8. Właśnie stałem się użytkownikiem reby sl 2009. Miałbym do Was pytanie: czy rodzaj pompki do amortyzatorów ma jakieś znaczenie w precyzji ustawienia ciśnień? Chodzi o to, że jak ścigam wężyk z zaworu to bardzo dużo powietrza ucieka, ok 40 psi ale nigdy tyle samo. Nie ma mowy o uzyskaniu precyzji rzędu +/- 5 psi czy jednakowym ciśnieniu w obu komorach. Moja pompka: http://www.skiteam.pl/akcesoria-rowerowe/Specialized/WINDPIPE_FRAME_SHOCK_PUMP/
  9. Sprawa wyjaśniona. Za syczenie w xc 600 odpowiada zawór powietrza w lewej goleni (znajduje się pod pokrętłem eta). Wymiana zaworu wyeliminowała dźwięki i wycieki. Do zrobienia we własnym zakresie. Potrzebny jest klucz do kaset i oczywiście nowy zawór. Być może zawór został zablokowany przez jakieś nieczystości i wystarczyło go przeczyścić, jednak w serwisie został wymieniony na nowy w ramach gwarancji. Myślę że koszt zaworu i tak byłby niewielki.
  10. Myślę, że to do końca nie jest prawidłowe ze względu na to, że przed serwisem taki objaw nie występował. Poza tym gdy wczoraj odwróciłem rower "do góry kołami" zauważyłem, że z lewej lagi wypłynęło trochę oleju. Wydaje mi się, że pod śrubą znajduje się jakaś uszczelka, która podczas serwisu mogła zostać źle założona ew. uszkodzona. Zastanawiam się czy coś z tym robić czy może zaczekać do końca sezonu?
  11. W moim XC 600 pojawił się kolejny dźwięk, oprócz stuków, trzasków doszło syczenie z lewej goleni (przy uginaniu). Czym to może być spowodowane? Dodam tylko, że amor zaczął syczeć po przeglądzie serwisowym.
  12. Fox przetestowany więc pytanie o długość już nieaktualne. Jeśli można w twoim temacie tobo, dodam kilka słów na temat tego Foxa. Z moich obserwacji wynika, że przy wadze jeźdźca w granicach 55 kg amortyzator nie wybiera małych nierówności, jednak i tak jest o niebo lepiej niż do tej pory (xc600). Na szczęście osobie, która jeździ na tym sprzęcie, aż tak bardzo to nie przeszkadza. Obecnie amor ustawiony na 45 psi - wg tabeli dolna granica (sag ok 3 cm). Przy hamowaniu znacznie nurkuje. Większe nierówności wybiera bardzo płynnie - szczególnie przy szybszych odcinkach. Dobrze współpracuje z tylnym zawieszeniem (i-drive 5 i fox float ok 95 psi). Wykorzystuje prawie cały skok, ale tyko przy stromym zjeździe - hamowanie. Myślę, że był to dobry zakup, tym bardziej cena okazyjna i udało się obniżyć ciężar roweru o prawie 0,5 kg.
  13. Tobo czy byłbyś w stanie napisać jaka jest długość tego foxa tz. odległość od osi do korony?
  14. O ile uginają się wasze xc600? Mój przy skoku 100 mm ugiął się max o 85 mm. Zastanawiam się czy przy mniejszym ciśnieniu ugnie się jeszcze bardziej. Chodzi mi o to aby widelec pracował pełnym skokiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...