Skocz do zawartości

Schwefel

Zasłużony user
  • Liczba zawartości

    9 068
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    6

Ostatnia wygrana Schwefel w dniu 10 Października 2013

Użytkownicy przyznają Schwefel punkty reputacji!

5 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

18 746 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Schwefel

Pro

Pro (9/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

429

Reputacja

  1. Możesz mi wyjaśnić jakim cudem po wyjęciu plastiku, który jest grubszy niż tarcza, sama tarcza nie mieściła się?
  2. To nie oring tylko mosiężna oliwka taka jak ta http://allegro.pl/shimano-oliwka-i-wklad-do-przewodu-sm-bh59-i5081882670.html Imho dokręcić a jak nie pomoże to wymienić razem z wkładem.
  3. Dokładnie tak było, OEMy pod Garego były pod geometrię G2 czyli miały bardziej wysunięte do przodu golenie.
  4. Co tu jest zagadkowego? Masz napisane, że to Epicon robiony jako OEM dla Centuriona, a dokładniej dla No Pogo z 2011.
  5. On ma całkowicie normalne zębatki, na oko jakieś 52-54T. Cała tajemnica to dogonienie takiego TIRa i później działa aerodynamika zasysając rowerzystę przez co pedałować trzeba tylko tyle żeby utrzymać się w odległości 1-2m od zderzaka.
  6. Gwiazdkę wbijasz ale nie do końca. Ważne żeby równo wbić. Rurę musisz przyciąć albo dać podkładki żeby była 2-3mm niżej niż koniec mostka.
  7. Stery A-head 1 1/8" z zewnętrznymi miskami http://allegro.pl/stery-accent-hst-b11-1-1-8-ahead-kulkowe-mocne-i4262910048.html Mostek A-head 1 1/8" pod średnicę kiery pewnie 25,4mm.
  8. Były gwintowane. Wyjdziesz jeszcze lepiej na tej wymianie, bo mostek a-head da dużo sztywniejsze połączenie i mnie upierdliwe kasowanie luzów.
  9. RT-96 ma dość wąską roboczą powierzchnię i nie do każdego zacisku przypasuje. Co do RT-51 to zjeździłem na nich (miałem łącznie 4) dobrze ponad 20tys.km na metalicznych klockach Accenta i nie wyglądały tak jak twoja. Masz wyjątkowo twarde klocki i elementem ciernym stała się tarcza.
  10. Z XTRem 970 szału nie ma, bardzo poprawny hamulec i tyle. Pod względem siły hamowania nowe są o klasę albo i dwie lepsze. Co do klamek to wolę stare XT/XTR bo mniej miejsca zajmują. Zmiana ma sens, ale pytanie na co, bo ja nie dostrzegam różnic w pracy SLXa i XTRa.
  11. Jak było IS to wszyscy narzekali dlaczego nie PM. Teraz mają PM i wystarczy raz się zagapić żeby wymienić całą ramę albo golenie. Jak komuś udało się przekręcić gwint w ISie to miał do wymiany adapter za 30zł.
  12. Schwefel

    [widelec] karbon i stal

    A po co ma być dłuższy?
  13. Większy lans na dzielni Bierz 160/160 albo 180/160mm.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...