-
Liczba zawartości
1 431 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
9
Ostatnia wygrana Punkxtr w dniu 7 Lutego
Użytkownicy przyznają Punkxtr punkty reputacji!
Metody kontaktu
-
Strona www
http://serwisbajka.pl
Dodatkowe informacje
-
Imię
Grzegorz
-
Skąd
Warszawa/Starachowice
Osiągnięcia użytkownika Punkxtr
-
Też uważam, że grupa jest paskudna. Ale (niestety) za długo żyję na tym świecie żeby nie wiedzieć, że ludzie mają to gdzieś. To jak z nowym logo PZU. Jak zastępowano stare każdy mówił, że nowe jest paskudne. Dziś wszyscy się przywyczaili i każdy ma to w tyłku. Tak naprawdę dużo rzeczy jest wg mnie brzydkich, ale i tak zmienia się je co roku więc mam wrażenie, jakby twórcom nie zależało.
-
Jeszcze nigdzie, grupa nie została oficjalnie zaprezentrowana. Na razie to pierwsze przecieki. A, że nick zobowiązuje... 😉
-
Punkxtr obserwuje zawartość → [Marketing i reklama] Czy dzisiaj producentom się nie chce? , [Napęd] Nowy XTR Di2 , [Zlot retro MTB] Najgrubsza impreza sezonu dla fanów MTB sprzed 25 lat ; i 3 innych
-
Także tego... Zwróćcie uwagę na manetkę, w tym przypadku widać mocne odejście od dotychczasowych konstrukcji.
-
[Zlot retro MTB] Najgrubsza impreza sezonu dla fanów MTB sprzed 25 lat ;
Punkxtr odpowiedział Punkxtr → na temat → Imprezy i wydarzenia rowerowe
@pecio jasne, zorganizuję relację 🙂 -
[Zlot retro MTB] Najgrubsza impreza sezonu dla fanów MTB sprzed 25 lat ;
Punkxtr odpowiedział Punkxtr → na temat → Imprezy i wydarzenia rowerowe
Dzięki Panowie! Powiem szczerze, że dopiero ta impreza mnie podjarała po raz pierwszy od wielu, wielu lat 😉 Duży udział ma w tym Kolega Łukasz, który zmotywował mnie aby ruszyć z tematem. Samych rowerów powinno być sporo. Nie zabraknie DH, będzie także szosa 😉 Będę się starał, aby impreza była cykliczna i docelowo w którymś z ciepłych miesięcy. Plany są ciekawe, zobaczymy po pierwszym zlocie, czy jest to potrzebne. -
22 lutego o godz. 11:00 startujemy ze "Zlotem retro MTB". Miejscem spotkania będzie warszawska siedziba mojego serwisu, przy ul. Indiry Gandhi 27. Długo się do tego przygotowaliśmy i wygląda na to, że będzie co oglądać i z kim rozmawiać. Szykujemy również kilka niespodzianek, ale na razie rozmowy są w toku 😉 🫵Agenda: Tego dnia sklep i serwis będziemy mieć tylko dla siebie. Motywem przewodnim będzie MTB sprzed lat, chęć poznania ludzi z podobną pasją, a nawet - jeśli ktoś ma ochotę - uskutecznienie wymian handlowych 🙂 🚵♂️Przedstawimy kultowy sprzęt z tamtych czasów, m.in.: - Biria Unplugged, czyli koncept roweru MTB z lat 90 (1 z 17 sztuk na świecie) z takimi częściami jak Paul, EGS, JP Morgan itp. Czyli top of the top - kultowy Giant NRS Team obwieszony kolorowymi gratami, które oglądaliśmy niegdyś w katalogach. Roox, FRM, Tune, hydrauliczne przerzutki Acros A-GE itp. - tytanowy Van Nicholas Tuareg dla fanów weightweenies i bling bling, czyli Extralite, Tune, Chris King Titanium, Yumeya, etc. Oprócz w/w, masa kultowych części. Shockster, AMP, Mountain Cycle San Andreas, szary XTR, itd. Nie zabraknie również prasy z epoki do poczytania. Pokażemy tak interesujące egzemplarze, jak książka Shimano na 100 lecie istnienia firmy czy przedsprzedażowy egzemplarz polskiego pisma w dużym formacie, które nigdy nie trafiło do sprzedaży. Na pewno nie zabraknie kawy☕☕☕, postaramy się o drobne przekąski. Dla chętnych możliwość zakupienia obiadu w sąsiedzkiej restauracji (dobra pizza, makarony). 🍕🍕🍕 Na ścianie wisi duży telewizor, także nie zabraknie retro filmów 🙂 📺📺📺 Uwaga: jeśli chciałbyś/chciałabyć wystawić u nas tego dnia swój rower czy cokolwiek innego jako eksponat - jest taka możliwość. Po prostu napisz wcześniej mail: 📧kontakt@serwisbajka.pl z dopiskiem "Zlot Retro MTB".
-
Jako, że organizuję kolejnę odsłonę "Kolarskich rozmów", chciałbym zaprosić do uczestnictwa wszystkich zainteresowanych. Spotkanie jest bezpłatne i odbędzie się w sobotę 15 lutego o godzinie 16:00 w Warszawie przy ul. Indiry Gandhi 27. Jest to adres mojego serwisu, tuż obok znajduje się stacja metra oraz wygodny (bezpłatny) parking. Krótka agenda: Warsztaty w formie dyskusji z możliwością zadawania pytań poprowadzi dla Was fizjoterapeuta Piotr Kalużny. Motywem przewodnim tego dnia będą: 1. Najczęstsze kontuzje w kolarstwie - przyczyny, leczenie, profilaktyka 2. Przygotowanie motoryczne (trening ogólnorozwojowy) w kolarstwie - podstawowe zasady, najważniejsze założenia, najczęściej popełniane błędy 3. Rozciąganie, rolowanie - czy są rzeczywiście konieczne? Fakty i mity Na spotkanie zarezerwujcie sobie min. 1,5h. Jeśli pytań będzie dużo (a przewidujemy naprawdę interesującą i ożywioną dyskusję), ów czas może się wydłużyć. Jak zawsze będzie czekała na Was aromatyczna kawa i przepyszne ciasto, wśród zebranych wylosujemy voucher na serwis do zrealizowania w naszym studio. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, prosimy o rezerwację: - telefonicznie: 601 071 072 - mailowo: kontakt@serwisbajka.pl Oczywiście jeśli będzie więcej chętnych niż miejsc nikogo nie wyrzucimy, ale pozostaną tylko stojące 😉 Link do wydarzenia na fb: https://www.facebook.com/events/2337137779984547?acontext={"event_action_history"%3A[{"extra_data"%3A""%2C"mechanism"%3A"left_rail"%2C"surface"%3A"bookmark"}%2C{"extra_data"%3A""%2C"mechanism"%3A"calendar_tab_event"%2C"surface"%3A"bookmark_calendar"}]%2C"ref_notif_type"%3Anull} Zapraszamy Was serdecznie! 🙂
-
Jako, że temat carbonowych szprych jest aktualnie na czasie, postanowiłem nagrać krótki film poruszający kilka kwestii z nimi związanych. Jak wygląda naciąg szprych w nowym kole z Chin? Dlaczego podczas centrowania szprycha może pęknąć? Ile to waży i czy warto? Myślę, że w wielu przypadkach szczególnie istotna jest odpowiedź na drugie pytanie. Ze wzgl. na swoją konstrukcję, niektórych kół z węglowymi szprychami nie można centrować w klasyczny sposób choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać, że jest inaczej:
-
- 3
-
-
@tom404 to co prawda nie do końca okolice, których szukasz ale zapraszam do mnie: Serwis Bajka Indiry Gandhi 27, Warszawa Nieopodal stacji metra Imielin - dosłownie 2 min. drogi od wylotu z ekspresówki. https://serwisbajka.pl/
-
[Marketing i reklama] Czy dzisiaj producentom się nie chce?
Punkxtr odpowiedział Punkxtr → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
@pecio gdybyś chciał przekazać plakat w dobre ręce, chętnie odkupię 🙂 -
[Marketing i reklama] Czy dzisiaj producentom się nie chce?
Punkxtr odpowiedział Punkxtr → na temat → Rowerowe forum na max - ogólna dyskusja
Dzięki chłopaki za Wasze głosy. Temat jest dla mnie interesujący, bo zajmowałem się kiedyś tego typu rzeczami nie tylko w branży rowerowej. Ale kiedy wsiąkłem zawodowo w dwa kółka - współpracowałem z portalami, czasopismami czy też firmami produkującymi rowery. Jedni mieli gorsze, drudzy lepsze podejście do reklam. Niemniej nie traktowano (z reguły) odbiorcy jak debila. Dziś nie reklamuje się - zauważcie - konkretnego produktu, tylko feeling, odczucia. Vide wspomniana reklama Jaguara - jak tak ma przemawiać do mnie marka zajmująca się tylko i wyłącznie samochodami, to ja podziękuję 🙂 Że kiedyś to było, a dziś nie ma? Nie można się zamykać w swojej bańce sprzed 20 czy 30 lat, tylko być otwartym na nowe. Przynajmniej ja tak uważam, bo na starość człowiek zgnuśnieje. Ale też warto dyskutować, czy coś idzie w złym kierunku. Zresztą od lat reklamy bazują na nostalgii. Począwszy od samochodów i neoretro sprzed lat, skończywszy na branży rowerowej. Vide Scott i jego Endorphin 29", malowanie ram Cannondale nawiązujących do najlepszych lat marki czy nawet facebookowy profil Shimano. Co jakiś czas możemy znaleźć tam posty ze zdjęciami starych części (jak szary XTR) z informacją, że Japończycy są w branży od lat i stworzyli kultowe podzespoły. Z drugiej strony nie widzę na tę chwilę możliwości odwrócenia trendu, bo sami ludzie tego nie chcą (tj. większość). Dlatego z nieukrywaną ciekawością pytam jakie są Wasze odczucia w tej kwestii. -
@ChuChu dzięki 🙂 Film miał na celu pokazanie ciekawostki w tym smutnym kraju ale uśmiechu niektórym brakuje. Można oczywiście kupować te same, tanie rzeczy (i wiele będzie działało tak samo) ale z drugiej strony pamiętam jeszcze czasy, w których chodziliśmy w niemal identycznych ciuchach, jeździliśmy takimi samymi, dziadowskimi samochodami. A po mój rower Reksio (takim samym jeździli koledzy) mama musiała jechać do Bielska-Białej pociągiem, bo akurat się pojawiły. Kiedy się czymś pasjonuję, to lubię wydawać na to właściwie nieograniczone środki. Tylko nie dlatego, że sram pieniędzmi (bo pewnie realnie mam mniej kasy niż większość z Was ;-)), tylko sprawia mi to przyjemność. I często spotykam się z tym, że gdy pokazuję coś droższego - wielu ludziom się to nie podoba. Dlaczego? To już pewnie wie Tadeusz Sznuk, parafrazując jedną z jego wypowiedzi 😉 To zresztą chyba absurdalnie wręcz podstawowe rzeczy, których nikomu nie trzeba wyjaśniać.
-
Napisałem krótki artykuł rozwijający temat, a poniżej jego streszczenie: https://serwisbajka.pl/realizacje/reklama-w-branzy-rowerowej/ Przeglądałem ostatnio część swoich zbiorów z lat minionych i w ręce wpadł mi kultowy plakat Shimano. Bezdroża, rowerzysta padł z wycieńczenia, a sępy zamiast go zjeść - wyrywają elementy roweru (czyli nową wówczas grupę Deore XT). Genialny w swojej prostocie przekaz, za którym jednak stali ludzie nieprzypadkowi. Jako, że naprawdę długo siedzę w branży pamętam dobrze reklamy sprzed lat. Wiele z nich było pomysłowych, dobrze skrojonych, z jajami. Weźmy np. akcję koncernu SRAM z artystami z całego świata, kiedy tworzyli rzeżby 3D z części będących w portfolio marki: Dzisiejsze kampanie w większości są, kurcze, słabe i robione pod konsumenta, który w przeciągu kilku minut ogląda fb, YT, Insta, Tik-Toki i co tam jeszcze jest. A zaraz i tak o większości zapomni oraz nic mu się nie podoba. Kiedyś plakat czy czasopismo rowerowe trzeba było znaleźć, kupić. Dzisiaj ludzie siedzą prze komputerem i nie chce im się zapoznać z tematem, na który trzeba poświęcić więcej niż kilkanaście sekund. I są jak rzymscy cesarze, oceniający kciukiem w dół lub w górę (przyjajmniej w swoim mniemaniu) 😉 Zastanawiam się, czy moje obserwacje są słuszne czy może macie zupełnie inne i bredzę 😉 Widzieliście ostatnio naprawdę dobrą reklamę z branży rowerowej, która przekonała Was do zakupu? Albo spowodowała, że poczuliście więź z marką? Przy czym ta druga opcja wydaje mi się być znacznie bardziej interesująca.
-
@wr81 "Wymienię mostek Kurasia na talerz zupy. Nie liczę na więcej niż żur". To ogłoszenie sprzed ćwierć wieku w bB mówiło wiele zarówno o Popieraniu Produktu Krajowego, jak i zastosowanych materiałach 🙂 Dziś fajny relikt dawnych lat, mam na półce. @ks.indian nad młotkiem podobnej klasy nie. Ale jak coś lubisz, to wydajesz więcej kasy na rzeczy, które sprawiają Ci przyjemność.