Skocz do zawartości

ulvgar

Elita
  • Liczba zawartości

    1 854
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ulvgar w dniu 19 Czerwca 2011

Użytkownicy przyznają ulvgar punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://paweljankowski.ludziesportu.pl/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Toruń/Lubawa

Ostatnie wizyty

5 828 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ulvgar

Znachor

Znachor (6/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

18

Reputacja

  1. Melduję, że blokada działa ale wezmę pod uwagę ten olej bo już raz miałem z tym do czynienia ale zapomniałem szczegółów co wtedy się zadziało, że wysłałem do serwisu. Najwidoczniej trzeba wysłać raz jeszcze
  2. Jednak mam nieciekawe wieści. Po ustawieniu +90/-80 amortyzator złapał wiatru w żagle do czasu aż wypuściłem się na zjazdy i zaczął dobijać. Po gruntownym przyjrzeniu się okazało się, że zamiast standardowej "setki" skoku mam 95 mm, SAGu 27 mm (czyli 25%) ale nie pracuje u mnie 37 mm! Przez co amor tak szybko dobijał na zjazdach. Albo coś siedzi w bebechach bo stukania przy odbiciu nie wyeliminowałem albo mam jakiś felerny model.
  3. Placek, kup pompkę Beto MP-035 --> http://allegro.pl/pompka-beto-mp-035-do-amortyzatorow-amortyzatora-i2287463669.html wtedy wynik będzie niezafałszowany. BTW, wczoraj bawiłem się z ciśnieniami jak proponował Andrew i jestem nieco skonfundowany - po pierwsze na najwolniejszym odbiciu amor wydaje odgłosy chlupania, które się zmniejszają wraz z zwiększaniem szybkości odbicia. Po drugie - przy najszybszym odbiciu, gdy amor się prostuje jest dziwny i wyraźny stuk. To normalne? Miał ktoś jeden z powyższych problemów?
  4. Jak dasz radę to zapodaj inny link bo ten do aukcji z allegro za kilka tygodni wygaśnie i będzie lipa.
  5. Taniej niż na allegro Przy najbliższej okazji się rozejrzę, dzięki.
  6. Hej, a macie jakiś pomysł gdzie tanio można kupić szczotki do czyszczenia kasety i ciasnych przestrzeni w rowerze jak np. korba i okolice suportu? Ewentualnie, którą z TYCH byście polecili?
  7. Macie pomysł co robić aby syf nie przylegał do kółeczek przerzutki? Mam z tym notoryczny problem, praktycznie wiąże się to z rozłożeniem układu na czynniki pierwsze i dokładne wyczyszczenie a i tak po kilka jazdach jest to samo. Używam zielonego Finish Line'a do łańcucha.
  8. Ja też, ale poziom zaawansowania zależy od ilości spożytego wcześniej alkoholu
  9. I w okolice kujawsko-pomorskiego A póki co szkolimy języki.
  10. Zależy w jakiej cenie kupujesz, no i który model. Przy cenie zbliżonej do katalogowej można złożyć dużo lżejsze koła więc lepiej się zastanów czy warto przepłacać. Tematów z kołami (również porównanie do XTR) trochę już jest więc czeka Cię małe przewalanko na Forum. Po zmianie kół warto pójść w wymianę części, które się systematycznie zużywają - napęd, opony, kokpit. W kokpicie jest problem bo lekkie części grożą szybszym zużyciem a te trwalsze są odpowiednio do tego drogie... Sam mam Zaskara w podobnej konfiguracji co Twój ale z kołami XT (udało się kupić okazyjnie). Fajnie byłoby zejść w okolice 10 kg.
  11. Możesz pokusić się o nowe koła, a te przeznaczyć na treningi albo inne wyjazdy lub po prostu jako zapasowe. Do tego kierownica, mostek (Truvativ XR wagą nie grzeszy). Reszta to już walka o każdy gram, a co z tym idzie - koszta. U Ciebie zmiana kół da najwięcej.
  12. Jak używasz bandamę, chustę lub czapkę pod kaskiem to siatka Ci niepotrzebna. Ja nie widzę konieczności posiadania siatki, wystarczy mi bandama
  13. Nie ma. Z serii PC dopiero PC-15 miało podświetlenie.
  14. Jakie łożyska są używane w tej wersji - kulkowe czy 'maszynowe'? Odnośnie poprzednich modeli Crank'ów to razem ze znajomymi używaliśmy trzy wersje od dołu czyli MXR, Eggbeaters C i Eggbeaters SL i każde miały jakąś przypadłość (zapieczenie łożysk, zerwanie osi, urwanie skrzydełka) oprócz modelu C, który z powodzeniem używam do dziś. Na szczęście 7Anna nie robiło problemów z wymianą i sprawnie to szło. Kąt wypięcia kiedyś był regulowany zmianą bloków z prawego na lewy i odwrotnie i wynosił 25 i 15 stopni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...