
roswell
Użytkownik-
Liczba zawartości
576 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Dodatkowe informacje
-
Imię
Damian
-
Skąd
Sanok
Osiągnięcia użytkownika roswell
-
Witam, pilnie kupię MTB XC, rozmiar ok 19", mam 184 cm Budzet - 2000-3000 zł Jestem z Rzeszowa lub wysyłka Pozdrawiam
-
Gdyby to było takie proste... Identycznego roweru nie znajdę, a przymierzanie się do podobnej w wymiarach ramy, prawdopodobnie jeszcze na kołach 26" w czym może pomóc? Przecież pozycja, chociażby z racji kierownicy 685mm będzie i tak diametralnie różna.
-
No właśnie, 20mm to naprawdę dużo, obawiam się tego. Z kolei wersja 17,5 myślę, że byłaby ok. Rura podsiodłowa jest 20mm niższa niż w Maxari, ale w nim wystarczała sztyca 350mm, więc nie będzie problemu.
-
Byłem posiadaczem ramy Matts Pro, ale w rozm. 20" - było OK. Niestety do 18" nie przymierzałem się. Wersja 19" odpada? Dlaczego? Niestety, tylko ta rama wchodzi w grę.
-
Witam, stoję przed zamówieniem ramy 29er, chciałbym prosić o pomóc osób doświadczonych w wyborze odpowiedniej dla mnie ramy. Mam 183cm wzrostu, stosunkowo długie nogi i krótki tułów. Rama bedzie użytkowana w zawodach XC/XCM. Wcześniej ścigałem się na 26" MaxAri R Carbon, która była dla mnie idealna przy takich wymiarach: 595 mm - dł. efektywna górnej rury 490mm - rura podsiodłowa C-T 130mm - główka ramy kąty 71/73 Wyniki pomiarów z competitive cyclist: Wyniki pomiarów z wrench science: Geometria ramy, którą chcę zamówić: Z góry bardzo dziękuję!
-
Jeszcze jedno pytanie - czy do mocowania typu PostMount w ramie da się zastosować tarczę 140mm? Hamulce to Formula R1, tarcza na 6 śrub
- 23 odpowiedzi
-
- Wyścigówka
- Lightbike
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Cieszę się, że rozwialiście moje wątpliwości, faktycznie trochę niepoprawnie podałem wymiary w I poście. jaka kierownica i mostek, jaki rozmiar, giecie?
- 23 odpowiedzi
-
- Wyścigówka
- Lightbike
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Jest to wartość efektywna (horyzontalna), niestety. Przy 17" musiałbym delikatnie przekroczyć max. wysunięcie przy 400mm, przy 410mm byłoby idealnie. Dalej jednak nie rozumiem, dlaczego ta jest niby za duża...
- 23 odpowiedzi
-
- Wyścigówka
- Lightbike
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
nabial Dlaczego jestem za mały, pod jakim względem? Mam stosunkowo długie nogi - ok 90cm. Jest jeszcze rozmiar 17, będzie dla mnie lepszy? Obawiam się o rurę podsiodłową - w obecnym 26" mam rurę podsiodłową C-T 480mm i sztyca ok 360mm, wysunięta na max. A – 585 – górna rura C-C B – 432 – rura podsiodłowa C-T C – 100mm – główka ramy D – 74st – kąt podsiodłow E – 72st – kąt widelca F- 445mm – tylny widelec G - 630 mm – odległość od osi widelca do środka suportu
- 23 odpowiedzi
-
- Wyścigówka
- Lightbike
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Witam, właśnie otrzymałem klubową ramę 29er - a więc przesiadka jest nieunikniona Oto jej specyfikacja: 19”, suport BSA, mocowanie hamulca PM, stery zintegrowane Tapered,, sztyca 31,6 mm, waga rzeczywista 1170g A – 605mm – górna rura C-C B – 482mm – rura podsiodłowa C-T C – 110mm – główka ramy D – 74st – kąt podsiodłow E – 72st – kąt widelca F- 445mm – tylny widelec Moje parametry: 183cm, waga 67-69 kg, styl jazdy średnio-agresywny Planowane starty: Cyklokarpaty.pl dystans MEGA, Skandia Maraton, lokalne XC - Puchar Tarnowa, Akademickie MP Bardzo proszę Was o poradę w zakresie części jakie do niego założyć. Chciałbym przesiąść sie w miarę niedużym kosztem, ale aby nie ucierpiała na tym jakość. Najważniejsza dla mnie jest niezawodność, potem waga, trwałość części już nieco mniej. W sprzęcie 29er nie jestem biegły, więc chętnie usłyszę wszelkie opinie. Oto obecny sprzęt, co się da chciałbym przełożyć: Brake (Front): Formula R1 Carbon Red + adapter PM/IS w/ alu bolts 171g + bolts 20g Brake (Rear): Formula R1 Carbon Red + adapter PM/IS w/ alu bolts 191g + bolts 20g Brake rotors: Dartmoor Nano Red 160mm (85g) + 140mm (67g) - 12x TI bolts - 15g -> 167g, Cables: Alligator I-Link + PowerCordz liner 52 Cassette: Shimano XTR CS-M970 11-34, w/ ProBolt Red alu lockring 245g Chain: Shimano XTR CN-7701 106 links 266g Crankset: Shimano XTR FC-M970 – 722g -Crank Arms: Shimano XTR FC-M970 536g -Bottom Bracket: from Shimano XTR FC-M970 + 3 spacers 85g -Outer Ring: Stronglight 41T 104mm 61g -Inner Ring: Stronglight 27T 64mm 28g -Crank Bolts: KCNC Alu Red + Shimano Alu 12g Derlr (Front): Shimano Dura-Ace FD7900 w/alu bolts 75g Derlr (Rear): Sram X.0 20th Anniversary medium w/XTR 980 pulleys 189 g Fork: Rock Shox Sid World Cup ’07 + poplock, 19,5 cm steerer w/ base plate 1349g Frame: NoSaint MaxAri R Carbon 19" w/hanger w/ stickers w/bolts w/Tioga cups 1119g Grips: Author AGR-F136 cut to 70mm 16g Handlebar: BBB BHP-14 FiberTop 560mm 25,4mm 107 g Headset: Tioga NS (semi integrated) w/o cups, base plate 52g Pedals: CrankBrothers 3TI (one cage from CB SL) 201 g Seat: Smud-Carbon.eu 65g Seatpost: KCNC TI Prolite 8000 31,6 x 350 w/TI bolts 157g Seatpost clamp: Woodman DeathGrip Red TI w/ TI bolt 12g Shifters: Sram X.0 w/ alu bolts 170g Skewers: JL Titanium Red bolt-on 43g Spacers: Amoeba 10+5mm 5g Stem: Ritchey WCS 100mm 25,4 w/ TI bolts 97 g Tire (Front): Schwalbe Rocket Ron Evolution 26x2,1" 391 g Tire (Rear): Schwalbe Rocket Ron Evolution 26x2,1" 3PaceStart - 415g Top Cap: KCNC w/alu bolt 7g Tubes: NoTubes sealant 50ml 100g Wheel Front: 582g -Hub: Mack 24h Super Light Front Hybrid Boca Bearings 92g -Rim: NoTubes 355 24h 361g -Spokes: Sapim CX-Ray 105g -Nipples: Pillar Alu Red 12mm 8g -Rim tape: Yellow Tape + valve 16g Wheel Rear: 697g Hub: Mack 28h Super Light Rear 228g Rim: NoTubes Alpine 28h 322g Spokes: Sapim CX-Ray 120g Nipples: Pillar Alu Red 12mm 9g -Rim tape: Yellow Tape + valve 18g Razem: 7705g
- 23 odpowiedzi
-
- Wyścigówka
- Lightbike
-
(i 1 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Na pewno chodzi o wersje 29"? Waga jest podejrzanie niska, nie ma mowy o pomyłce? tutaj podają rzeczywistą 1760g: http://www.bike-arena.pl/index.php?p1922,rock-shox-reba-rl-29-2011-biala-poplock-stery-cane-creek-zste
-
Witam! Chciałbym się zwrócić do Was z prośbą o pomóc w odchudzeniu szosy. Celem jest zejście do bariery UCI – satysfakcjonująca mnie waga to 6,8kg. Nie podaję budżetu – odchudzanie szosy traktuję jako proces. Wiem, że nie będzie łatwo Chciałbym uniknąć kilkukrotnej wymiany części – każda zmieniona ma zostać w rowerze, gdy osiągnie on ~6,8kg Najważniejsze dla mnie cechy, w kolejności: 1) Niezawodność 2) Wygoda 3) Trwałość 4) Waga/cena Założenia: Jest to rower TRENINGOWY, jednak planuję kilka startów na szosie jako uzupełnienie ścigania się w MTB. W sezonie robię 8-10 tys km, rower będzie używany w różnych warunkach pogodowych, ale tylko od marca do października - w zimie jest podpięty do trenażera. Ważę 66-68kg, mam 183cm wzrostu. Staram się unikać dziurawych dróg, ale różnie to bywa, czasem jest to nieuniknione, czasem się ich nie ominie, dlatego sprzęt musi być w miarę wytrzymały. Jeżdżę głównie w terenie pagórkowatym, ale również po płaskim. Nie zależy mi na markach, na napisie/logo – chciałbym odchudzić go jak najtaniej, ale pamiętając o niezawodności i trwałości. Mogę kupować części za granicą. Bardzo proszę o wszelkie porady, informacje, propozycję kupna części, opinie. Z góry bardzo dziękuję! Galeria części na wadze: https://picasaweb.google.com/dwojtowicz10/ProjektSzosaAuthor79kg Bar Plugs: Fizik – 6g Bottle Cage: 2x Zefal – 37g+ 38g Brake (Front): Campagnolo Veloce – 183g Brake (Rear): Campagnolo Chorus – 160g Brake Levers: Campagnolo Record QS 10s – 350g Cables: Jagwire – 176g Cassette: Campagnolo (Centaur?) 12-25T 10s – 268g (w/lockring 19g) Chain: Campagnolo C10 – 108 links – 266g Crankset: Campagnolo Centaur Carbon -Crank Arms: Campagnolo Centaur Carbon 175mm – 441g + mounting bolts 35g -Bottom Bracket: Campagnolo – 312g -Outer Ring: Campagnolo 53T 10s Ultra Drive – 86g -Inner Ring: Campagnolo 39T 10s – 36g -Crank Bolts: Campagnolo steel 5pcs – 30g Derlr (Front): Campagnolo Chorus 10s – 31,8 – 94g Derlr (Rear): Campagnolo Chorus Carbon 10s – 205g (w/ pulleys 20g) Fork: Ritchey WCS Carbon Road 22cm steerer tube – 398g (w/ steel base plate) Frame: Author A7704 (COLUMBUS Airplane dural/karbon Aero) – 56cm TopTube – 1490g (w/headset cups) Handlebar: Ritchey WCS Classic 31,8 x 420mm – 250g Handlebar Tape: Fizik Microtex – 69g Headset: Accent Professional Series Cartridge – 52g (w/o base plate, cups) Pedals: Look Keo Sprint – 260g Seat: Selle Italia SLR Gel Flow – 219g / Selle Italia SLR TT 135g white – 152g Seatpost: Easton EC70 seatback 27,2 – 174g (estimated; 350mm – 209g ) Seatpost clamp: Campagnolo 31,8 – 22g Shifters: included in Brake Levers Skewers: J&L Titatnium Red – 30g Spacers: noname 4x5mm – 13g Starnut: noname expander – 45g (included TopCap) Stem: Boplight Race 110mm x 31,8 – 130g Tire (Front): Tufo S3Lite <215g Tubular Tire (Rear): Tufo S3 Special – 251g + Glue 18g Top Cap: integrated w/ Starnut Wheel Front: 653g (913g w/ Tubular Tire, Glue) -Hub: Novatec(82g) -Rim: Matrix ISO-2(387g) -Spokes: DT Revo 292mm x 32./2 krzyże Nipples: mosiężne Sapim Polyax Wheel Rear: 885g (1154g w/Tubular Tire, glue) -Hub: Novatec (282g) -Rim: Matrix ISO-2 (390g) -Spokes: NDS: DT Revolution 296mm x 16szt./3 krzyże / DS: DT Competition 294mm x 16szt./3 krzyże -Nipples: mosiężne Sapim Polyax Overall: 7936 (7869g w SLR TT)
-
Sorry za odświeżenie tematu, ale też się właśnie biorę za operację obdzierania mojego SLRa 135g, tylko ta tasma/klej znajdująca się pod gąbką strasznie mocno się trzyma. Jak sobie z tym radziliście, jak to sprawnie zedrzeć?
-
pomirot Dzisiaj się o tym przekonałem. Faktycznie nieprzyjemne uczucie :/ Mocniejszy powiem wiatru i strasznie rzuca na boki, ale coś za coś. Nie omieszkam przetestować piast w różnych warunkach, wtedy będę mógł się wypowiedzieć, na razie wrażenia bardzo pozytywne. 1415chris Pytałem tak czysto teoretycznie, z ciekawości jaką byś widział wizję rozwoju tego sprzętu. Prawdę mówiąc poza wspomnianymi hamplami oraz setem sztyca/siodełko nie przewiduję dalszego odchudzania - ponieważ oznaczałoby to pakowanie się w części manufaktur w stylu Extralite/Tune, części kosmicznie drogich, a do tego nie zawsze odwdzięczają się trwałością i niezawodnością. Zysk wagowy w tym momencie już tak czy inaczej nie będzie znaczny, a mogę stracić na pewności sprzętu...
-
nabial Na razie nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie - przebieg jest znikomy. Na pewno jednak koła nieporównywalnie lepiej przyśpieszają w porównaniu do poprzednich 1530g (XTR975/DT Revo/XR 4.2d). Nie odczułem póki co jakiegokolwiek braku sztywności. Żeby jednak je ocenić musi minąć min. 2-3 miesiące. 1415chris Po przejeżdżonym sezonie startowym cały czas uważam, że rama jest świetna. Jedyna wymiana wchodząca w grę to Full Suspension. Jeżeli chodzi o HT to nie widzę sensu wymiany na cokolwiek innego. LockRing Probolt trafiłem na allegro i wymieniłem go tylko ze względów estetycznych, waga jest taka sama jak XTR (ok 5g) Przednia obręcz - no cóż sam nie jestem do końca z tego zadowolony, ale kupiłem gotowe kola. Zapomniałem napisać w poprzednim poście - proszę o propozycję, konkretne porady co byś zmienił?