Skocz do zawartości

bartekxc

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kielce

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika bartekxc

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Przy "dobrych" zjazdach pompuje więcej i nie ma szans na dobicie...
  2. Cieszy mnie że rowerek się podoba Mając 1,7 bara z przodu i 1,4 z tyłu można sobie pozwolić na zjazdach na bardzo wiele.Przy takim ciśnieniu jeździ się jak na FS. Po wczorajszym objeździe koła nadal są idealnie proste
  3. Przekonaliście mnie,zakupiłem już SLRa,teraz tylko czekać jak przyjdzie i kolejne gramy w dół
  4. Przód 1.5-1.9 bara , tył 1.8-2.0 Podaje w zakresach od do bo wszystko zależy od terenu i warunków. Zębatki tak jak wspomniał Dornif są 44/32
  5. O koła się nie martwię,mimo tak niskiej wagi są naprawdę sztywne.
  6. Na 32/32 będę startował w Pucharze Tarnowa i maratonach ŚLR,zresztą już w zeszłym sezonie tak jeździłem. Na bardziej górskie maratony prawdopodobnie będę musiał zakładać małą zębatkę. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę że czerwone wstawki w R1 zakłócają kolor ale nie miałem już czasu anodować ich na złoto. Rower zacząłem składać od Listopada z tym że samą ramę miałem już od września,zakupiłem ją w Twomarku. Najwięcej problemów miałem ze znalezieniem białej R7'ki 80mm tylko pod tarcze z rocznika 08/09,na szczęście trafiła się w Austrii.
  7. Co do gwiazdki to zostały w niej spiłowane skrzydełka i nit łączący oba skrzydełka. W korbie tuningowi zostały poddane zębatki spiłowałem je dość znacznie i "wypiłowałem" nowe prowadnice dla łańcucha.Sztywność korby jak i zębatek się nie zmieniła a przerzutki moim zdaniem wchodzą lepiej niż ze standardowymi zębatkami.http://picasaweb.google.com/bartekxc/GiantXTCCarbon#5453038508444953746 W przedniej przerzutce zostało odcięte prowadzenie linki dolnym ciągiem http://picasaweb.google.pl/bartekxc/GiantXTCCarbon#5453419036642017458 Z kierownicy jak na razie jestem bardzo zadowolony mimo tak niskiej wagi jest naprawdę sztywna. A co do siodełka to wiem że nie wygląda zbyt ładnie ale za bardzo nie mam go na co wymienić,tune mi się nie podoba,Saevid jest twardy,SLR carbonio jest ok ale carbonowe pręty mogą nie wytrzymać.
  8. Oto mój rower na sezon 2010.W planach miał ważyć o jakieś 200g mniej ale z racji że od tygodnia jestem bezrobotny muszę się wstrzymać z dalszym odchudzaniem. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) –Prasowany korek - 4g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) – Specialized - 36g Brake (Front): (Hamulec przedni) –Formula R1 - 164g Brake (Rear): (Hamulec tylny) –Formula R1 - 180g -Rotor: (Front): (Tarcza prz.) –Hope 160mm alu spider - 90g -Rotor: (Rear): (Tarcze tyl.) - Hope 140mm alu spider - 70g -Rotor bolts: (Sruby moc. tarcze) - 12x ti - 13g -Rear Adapter: (Adapter 140mm) Hope + 2xTi m6x20 - 20g Caliper bolts: (Sruby zac.) – 4xTi- 9g Cables: (Pancerze i linki) -Nokon- 69g Cassette: (Kaseta) -Shimano XTR M-970,11-32 - 224g Chain: (Lancuch) – Shimano XTR CN7701- 267g Crankset: (Korby) – Shimano XTR M-960 Tuned+Suport XTR 746g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) –Shimano XTR M-970 DS Tuned - 138g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) –Shimano XTR M-952 Long cage- 231g Fork: (Widelec) –Manitou R7 MRD 80mm- 1306g Frame: (Rama) –Giant XTC Carbon S- 1348g Grips: (Gripy) –No name- 16g Handlebar: (Kierownica) –Mortop Earldom- 84g Headset: (Stery) –Giant TCR- 64g Pedals: (Pedaly) –Exustar E-PM25Ti- 206g Seat: (Siodlo) – Selle Italia Flite TT- 167g Seatpost: (Sztyca)-KCNC Ti PRO LITE Scandium 350mm - 136g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) -Giant- 29g Shifters: (Manetki) – Shimano XTR M-952- 226g Skewers: (Zaciski kol) -KCNC- 45g Spacers: (Podkladki pod mostek) –Carbon 3mm- 3g Starnut: (Gwiazdka) –No name Tuned- 7g Stem: (Mostek) –Smica Lite Pro 6xTi Bolt- 96g Tire (Front): (Opona przednia) –Maxxis Flyweight 330 1.95- 318g Tire (Rear): (Opona tylna) – Schwalbe Racing Ralph 2.1-409g /Maxxis Flyweight 330 1.95- 320g Top Cap: (Top cap) -Boplight- 4g Tubes: (Detki) –No Tubes Sealant 1x60ml 1x50ml,2x valve,2x yellow tape - 132g Wheel Front: (Kolo przednie) -Hub: (Piasta) –Mack 32H- 92g -Rim: (Obrecz) –No Tubes ZTR Podium MMX 32H- 288g -Spokes: (Szprychy) –DT Revolution 16x262mm,16x266mm- 142g -Nipples: (Nyple) -Pilar- 10g -Rim tape: (Opaska) –wliczona w zestaw uszczelniający - 0g Wheel Rear: (Kolo tylne) -Hub: (Piasta) –Mack 32H- 220g -Rim: (Obrecz) - No Tubes ZTR Podium MMX 32H - 289g -Spokes: (Szprychy) –DT Revolution 32x264mm- 141g -Nipples: (Nyple) -Pilar- 10g -Rim tape: (Opaska) - wliczona w zestaw uszczelniający - 0g Total: 7960g Więcej zdjęć: http://picasaweb.google.com/bartekxc/GiantXTCCarbon#
×
×
  • Dodaj nową pozycję...