No cóż, jednak to było zbyt trudne. Opona ma jeszcze inne parametry, oprócz szerokości.
A wracając do rowerów...
http://www.cult-bikes.com/SyntaceKolaW-Series.htm
Z tą szerokością, głównie chodzi o zachowanie się opony na zakręcie. Im szersza obręcz, oczywiście w granicach rozsądku, tym mniejsze są odkształcenia opony i ciężej ją "zdjąć" z koła.
Demek
U mnie działa, właśnie sprawdziłem, ale to na tapatalku.
A ten?
http://www.forumrowerowe.org/index.php?/topic/164898-[Projekt]-Nuseti---nowy-pomysł-wg.-Grzegorza-Zielińskiego
Chciałbym tylko zauważyć, że rowery elektryczne, są już jakiś czas i żyją sobie obok tych tradycyjnych od dość dawna. Wprowadzenie amortyzatorów czy hamulców tarczowych, również nie spowodowało przeobrażenia roweru w motocykl.
Kolega ma chyba ewidentnie jakiś problem. Podejrzewam, że gdyby rodziców byłoby stać na XTR-a, problem by nie istniał. Zaczniesz pracować, dużo zarabiać i sobie kupisz. Taka zazdrość jest mało elegancka.