Małe PODSUMOWANIE:
1. Jak jedziesz na Krossie Level A4 to Panienki się oglądają (jak masz fajne światełka, to wszyscy się oglądają. Złodzieje też )
2. Jeździ się wygodnie, ale wymiana sztycy (grubośc 27,2) na dłuższą >> 35 cm poprawi komfort jazdy:)
3. Odczepienie odbblasków poprawi, już doskonały designe rowerku (mam czarno-biały).
4. Przy zakładaniu licznika polecam owinąc linke wokół linki hamulca - rzadna przypadkowa gałąź jej wtedy nie zerwie (chyba że licznik bezprzewodowy).
5. Neopren obowiązkowo - pod łańcuch, który wg. mnie jest za długi. Skruciłem go o dwa oczka, ale jeszcze nie jeździłem - zapewne będziee ok.
6. Zwróc uwagę w serwisie, żeby Wszystko dobrze podokręcali(szczególnie przednią korbę). Ja miałem jedną luźną szprychę (pukało przednie koło w czasie jazdy), ale możesz ją spokojnie sam dokręcic w domu kombinerkami .
7. Polecam również, jeśli oczywiście masz w zanadżu 200 PLN, zakup spodenek z pampersem (ja mam takie fajne luźne, z dopinanym pampersem, którego w ogóle nie widac - wiec wyglada się w nich jak w zwykłych spodenkach. Dodam że papmers jest z takiej jakby siatczki - a wkładka z coolmaxa.
http://www.sportful.com/eng/ciclismo/mtb.p...coli&id=0110206
Pierwszy przegląd:
1. Likwidacja luzu w tylniej kasecie
2. Regulacja przerzutek i hamulców też (ale one raczej powinny działac bez zarzutów)
3. Ewentualnie sparowanko amorka.
Po zakupie nowej sztycy nie zapomnij jej nasmarowac jakimś gęstym smarem.
No i na koniec wszystkim przyszłym właścicielom KROSSA LA4 gratuluję wyboru
POLAKOM GRATULUJEMY KROSSA