Skocz do zawartości

wodkaman

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika wodkaman

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Regulacja nie jest taka prosta jak się z pozoru wydaje - szczególnie bez stojaka jakiegoś, ja mój reguluje dogóry nogami i to nie to samo co w serwisie - do góry nogami wszystko się inaczej układa itp. No chyba że dokręcasz linkę podnosisz - pedałujesz i tak do bulu trochę z tym zabawy jest ale fakt, że da się zrobić. P.S. Dzisiaj byłem w GO Sporcie i mi facet cały całą przednią kasetę przexzyścił, wyregulował przerzutki, hamule i nasmarował amora - wszystko za freeko - super obsługa jak dla mnie !!!dość ważne!!! To spostrzeżenie może się przydać wielu właścicielom Krossa (a może niekomu Otóż po wizycie w serwisie - gość rozebrał przy mnie całą przednią część napędu - korba kaseta - przesmarował i co? Jade do domu nadal coś stuka (trze) - to samo co od nowości praktycznie!!! Kurde myśle sobie to na bank nie kaseta!!! Ktoś kiedyś rzucił że pedały trzeszczą - no i by nawet pasowało wymieni się... ALE jadąc na rowerze ciężko sprecyzować skąd dokładnie dany dźwięk pochodzi - a to stukanie niby to kaseta lub pedały (jak kto woli) okazało się ocieraniem linki od lewego hamulca tuż przy jej wylocie z manetki (w tym metalowym pokrętle regulacyjnym) - linka obciera gdy ruszamy lub przyspieszamy czyli przy ruchach amorka góra - dół (wpósciłem tam pale kropelek olejku (Rolhoffa) i jest gitt już nic nie skrzypi i nie trzeszczy - rowerek cycuś jest ))) Pozdrawiam wszystkim i mam nadzieję że pomogłem
  2. Dzisiaj mi strezelił 1000 kilometr i szczerze to deorka nie była regulowana od ok. 200 - 300 kilometrów i wszystko w miare działa. Troche łańcuch słychać - normalka, ale przerzutki przeskakują jak trzeba Mam skrucony o dwa ogniwa łańcuch i smaruję go co ok. 50 - 150 kilometrów (zależy od pogody). Oczywiście raz w tygodniu porządne czyszczenie zębatek i łańcucha. Może to pomoże. A jak nie to do sklepu i niech wymienią deorkę (naciąg linki chyba nie ma tu nic do rzeczy - chociaż można spróbować trochę śrubkę przytrzymującą linkę dokręcić - może po tych 60 km luz łapie???) Pzdr
  3. Właśnie przeglądałem mojego Krossika i tylni bierznik w porównaniu z przednim wyraźnie starty. Pierwsza myśl - wymienić oponę. Przejechane mam blisko 1000 km. Ale po namyśle zostawiam bo z tym startym dużo lepiej się jeździ, na chodniku nie rzuca na boki - rowerek lepiej trzyma się drogi a na zime )) http://www.probikes.pl/index.php?item=490 Pzdr
  4. Ja o dwa ogniwa, ale planuje jeszcze o dwa skrócić, i kupić drugi od razu.
  5. Na to nie wpadłem Chodziło mi raczej czy ten chudy na górze czy ten gruby na dole
  6. Hehe ja mam wymiary dokładnie jak Xsystoff - ale to raczej w genach wyniosłem bo do tej pory jak rocznie zrobiłem z 500 km to było nieźle. W tym roku w miesiąc 1000 prawie strzelił, a jeżdże mało A ten krosik toc jako mój prawie piękny - ja powywalałem wszystkie odblaski ( z pedałów jeden odpadł gdzieś na trasie więc reszte też zdjąłem) i jak trzeba zakładam światełka. >>Do axolotl: Ta sztyca to SunTour'a ? Jak działa? Moją wymieniłem na taką amerykańską ART No i krosik się spisuje (tylko troszke przerzutki muszę podregulowac - przód się trochę rozregulował po 800 km. a z tyłem mam problem od momentu jak gume złapałem Ale ponaciągam linki i powinno byc ok. Pzdr A tu jeszcze fotozagadka - który to Krossik ? http://img187.imageshack.us/my.php?image=dsc00146hn7.jpg Pozdro dla wszystkich "Krossowców" i innych roweromaniaków również
  7. Ja na moim zrobiłem dopiero 800 km w miesiąc i strzelanie w przedniej korbie, a raczej w pedałach przy dużym nacisku, szczególnie w czasie ruszania ustało po ok. 200 - 300 km. Co więcej łańcuch sugeruje smarowa co 50 - 100 km. Ja używam Pedrosa Ice wax - dlatego smaruje co ok. 50 km. Jego zaletą jest to że nie przyciąga kurzu i w mieście łańcuch i kaseta praktycznie się nie brudzą . ZNAJOMY używa jakiegoś innego smaru i mówi że nawet na 200 km. mu starcza, ale ja wole mojego pedrosika. co 50 km smarowanko i chodzi rowerek jak złoto. Dodam jeszcze że łódzki GO SPORT w Galerii jest godnu polecenia. Jak coś się z rowerkiem dzieje - jade i za freeko naprawiają. Smarowania nie polecam bo tłustego smaru używają. Ale dzisiaj mi za darmo koło wycentrowali i wyregulowali hamulce i przerzytki, i amorka też nasmarowali. Wszytko bezpłatnie w ramach gwarancji robią. GORĄCO POLECAM!!!
  8. Osłonka neoprenowa : http://www.cyklotur.pl/x_C_Sz2.html?PT=53044899&PZTA=8&HNT=T Ja mam akurat BBB (ładniejsza - cała czarna - pasuje do koloru roweru) Zakładasz to na ramę pod łańcuchem: 1. Łańcuch nie będzie niszczył ramy 2. Ogranicza hałas powodowany przez łańcuch uderzający w ramę podczas przejazdu przez pszeskody (chociażby krawęźnik). Kross LA6 którego zdjęcie prezentuje Rulez w tym wątku ma ten neopren authora założony - http://img402.imageshack.us/my.php?image=img00959xm2il.jpg
  9. Małe PODSUMOWANIE: 1. Jak jedziesz na Krossie Level A4 to Panienki się oglądają (jak masz fajne światełka, to wszyscy się oglądają. Złodzieje też ) 2. Jeździ się wygodnie, ale wymiana sztycy (grubośc 27,2) na dłuższą >> 35 cm poprawi komfort jazdy:) 3. Odczepienie odbblasków poprawi, już doskonały designe rowerku (mam czarno-biały). 4. Przy zakładaniu licznika polecam owinąc linke wokół linki hamulca - rzadna przypadkowa gałąź jej wtedy nie zerwie (chyba że licznik bezprzewodowy). 5. Neopren obowiązkowo - pod łańcuch, który wg. mnie jest za długi. Skruciłem go o dwa oczka, ale jeszcze nie jeździłem - zapewne będziee ok. 6. Zwróc uwagę w serwisie, żeby Wszystko dobrze podokręcali(szczególnie przednią korbę). Ja miałem jedną luźną szprychę (pukało przednie koło w czasie jazdy), ale możesz ją spokojnie sam dokręcic w domu kombinerkami . 7. Polecam również, jeśli oczywiście masz w zanadżu 200 PLN, zakup spodenek z pampersem (ja mam takie fajne luźne, z dopinanym pampersem, którego w ogóle nie widac - wiec wyglada się w nich jak w zwykłych spodenkach. Dodam że papmers jest z takiej jakby siatczki - a wkładka z coolmaxa. http://www.sportful.com/eng/ciclismo/mtb.p...coli&id=0110206 Pierwszy przegląd: 1. Likwidacja luzu w tylniej kasecie 2. Regulacja przerzutek i hamulców też (ale one raczej powinny działac bez zarzutów) 3. Ewentualnie sparowanko amorka. Po zakupie nowej sztycy nie zapomnij jej nasmarowac jakimś gęstym smarem. No i na koniec wszystkim przyszłym właścicielom KROSSA LA4 gratuluję wyboru POLAKOM GRATULUJEMY KROSSA
  10. Specyfikacja techniczna prosto od Krossa - możę się komuś przydac: WID SF-XCR-LO 26' Black L=178 w/pivots Widelec Ra 26" Al XC wg. proj.XC002U21 Rama WID SF-XCR-LO 26' Black L=193 w/pivots Widelec Chwyty VLG-311 L=130;Bk,pełne Chwyt Detka 26x2,1 Butyl v/presta Dętka Dźw Prze KSTM510L180L DEORE ST-M510 3-Spe. Black Dźwignia przerzutki Dźw Prze KSTM510R205L DEORE ST-M510 9-Spe. Black Dźwignia przerzutki Fartuch 26" 20-0,5x0,7mmL=820mm otwór o7mm Fartuch Ham Single Digit 5; Black Front/Rear; Hamulec Kaseta PG-950 MTB cassette PowerGlide II, 9-speed Kaseta Kier LE; blast Black; fi31.8; l=640; a=25; Kierownica Łańcuch Z9000 1/2"x11/128" 9-speed ogn. 110 Łańcuch Łoż ster VP-AC41 AC 28,6/44/30 h=8.5 Black +MD-1D Łożysko steru MK ISO-Flow;Pspline;L=170;pitchblack;44S-32S-22S Mechanizm korbowy Logo aluminiowe KROSSart.nr.071021 C Naklejka Płetwa Rekina z grafiką KROSS nr. proj N06PA Naklejka Obr X2100 26" 32H CSW; blackv/presta Obręcz Opona 10132600 Black Jack 26x2,1 Bk Opona Pedaly VP-519A;oś 9/16",w/ reflector,w/Cage ED Bk Pedały Piasta P 751SB QR 32H:100MM;108MM Black Mat Piasta przód Piasta T 802SB QR 32H 9-SPEE:135MM:145MM Black Mat Piasta tył Przerz P KFDM330TM6 ACERA FD-M330 TOP-ROUTE 31.8MM Przerzutka Przerz T KRDM510SGSSREARDEORE RD-M510 9-Spe.SILVE Przerzutka Szprycha 258mm St 14G Bk Szprycha Szprycha 260mm St 14G Bk Szprycha Siodło FM9001/R X6 Active w/o clamp Siodło WOdbl Obejma 04922-1Q28-30mm+adapter 4201-0066 Wspornik WSiod SP-19 f27,2x300black mat Wspornik WKier XR 3D; blastBlack;fi31.8; l=110; a=5; Wspornik
  11. Kolorystyka - Prawie jak Kross Level A4... http://sklep.rower.com/products/big/287.jpg
  12. ja za tydzień jade trase szczecin - gdynia (Bornholm po drodze) (w tydzień) ok. 500 km. Przed tym zajrze do serwisu na dokręcanie i regulacje a po powrocie napisze co i jak z krosikiem Jak ktoś ma ochote na liście sa jeszcze wolne miejsca http://www.wezel.salezjanie.pl/aktual/#237
  13. Ja na moim już przejechałem około 200 KM i nic się nie odkręciło. Pukanie w przednim kole - szczególnie w trwakci nacisku (przenoszeniu ciężaru ciała na przód) oraz skrętów - okazało się byc efektem luźnej szprychy (sztuk 1) - dokręciłem i przestało. teraz coś trochę puka w okolicy pedałów ale jeszcze nie rozpracowałem 1. Przerzutki - do regulacji (minimalnej) 2. Łańcuch zdecydowanie do skrucenia o 2 ogniwa - zresztą było o tym wcześniej 3. Wymiana sztycy na dłuższą - po skoku tak z 1 metr (zwykłe pedały) - sztyca się wygieła a siodełko zmieniło swoją geometrię - ale naprawiłem (sztyca do wymiany UWAGA!!! BEZ KOSZYKÓW LUB SPDów NIE SKAKAĆ I jeszcze troszkę luz jest w tylniej kasecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...