Skocz do zawartości

swimfan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 017
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

3 046 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika swimfan

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Reaktywny
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

20

Reputacja

  1. jest dobrze😊odskoczyla podkladka metalo-gumowa .To raczej wyjdzie standardowo pierwsze lozysko bliskie endcapowi👍.Zmylio mnie ,bo myslalem ze w 340 w bebenku jest tzw. ratchet nut taki sam jak w korpusie piasty (a tu mowicie ze to monolit ,ciekawe). Ups patrze na to lozysko blozsze endcapowi i ma luz do wymiany a to blizsze ratchwtowi jeszcze smiga😁.Kiedys to robili bebenek lekko 150tys nalatane kosmos🤣
  2. Bębenek z zewnatrz taki sam z tym ze siedzi w nim lożysko 6902 a nie 6802 jak w tym przypadku.Wszystko jak piszesz jest tulejka ktora sie da przesunac. tego nie rozumiem edit: Po prostu wybijasz najpierw wewnętrzne łożysko a potem to bliższe endcapowi - obydwa przez otwór od strony ratcheta. nie ma szans od strony racheta nie wyjdzie🙄.Chyba że Ci chodzilo ze wybijam od strony racheta najpierw to bliższe endcapowi🤔to bym się zgodził.
  3. Niestetety nawet połmetrowa grzechotka nie daj rady🤔(mam nadzieje zw tam jest prawy gwint).Najbardzej logicznie byloby odkrecic nakretke ratchet i tamtedy wybijac.Na wszystkich filmach przy wyjmowaniu lozysk widzialem ze wybijane sa w strone capa.I tak bym wybijal z tym ze metalowa podkladka przy wybijaniu raczej zniszczy gwint kasety przy wybijaniu.
  4. cos takiego,a ktos ogolnie odkrecal pierscien od strony racheta w bebenku
  5. tam nie ma pierscienia segera tylko cos w stylu podkladki od strony capa
  6. Cześć,chciałem wymienić łożyska w bębenku, piasta dt swiss 340.Bliźniaczo podobny do 440 z tym że od strony capa znajduje sie przed lożyskiem podkładka metalowa.Próbowałem wybijać uderzajając od strony rachet (ale nie drgnie) i nie wiem czy ta podkładka nie blokuje.Mam pytanie moż ktoś kojarzy czy w tych bębenkach nie trzeba odkrecac pierścienia od rachet (próbowałem go odkrecić ale zapieczony na maxa) i tą stroną wybijać łozyska.
  7. Cześć,chciałem wymienić łożyska w bębenku, piasta dt swiss 340.Bliźniaczo podobny do 440 z tym że od strony capa znajduje sie przed lożyskiem podkładka metalowa.Próbowałem wybijać uderzajając od strony rachet (ale nie drgnie) i nie wiem czy ta podkładka nie blokuje.Mam pytanie moż ktoś kojarzy czy w tych bębenkach nie trzeba odkrecac pierścienia od rachet (próbowałem go odkrecić ale zapieczony na maxa) i tą stroną wybijać łozyska.
  8. To ja się zafiksowałem na XTR za grube pieniadze🤔.Mysle ze wozek garbaruka moglby cos pomoc.Jeszcze pobawie sie ustawieniami ale raczej to nie bedzie działać,ale i tak szacun ze 11-50dziala👍
  9. Dokladnie to sa polsrodki troche nie przemyslalem.To jaka przerzutka ogarnie 11-51 skoro takie kasety robia.Bo z tego co kojarze tylko shimano jakos probuje ale jak widac nie do konca.
  10. Hak prosty zalozylem nowy.Ogólnie linia lacucha 51mm seryjnie.A jak to dokladnie zmierzyc przod/tył.
  11. a myslicie ze korekta linni lancucha moze cos pomoc
  12. Jak najbardziej masz racje tylko co to znaczy nie wspolpracuje🙄.Bo dla mnie jak nie wspolpracuje to:przerzutka nie wrzuca na okreslona koronke.A tu na stojaku jest ok jak reguluje,a podcobciazeniem przeskakui najlepiej zevna jednej.Myślisz ze to wina przerzutki.Jedynie co moze byc nie tak ze podczas powstaja jakies naprezenia na samej ramie (obciazenie tylu po gore).Tyle ze mam mega sztywny karbon i watpie ze tak pracuje jak niektore aluminiowe ramy.
  13. z tym ze w 50T na tej samej linnii lancucha jest 42 i dziala a 45T juz nie😉.To nie jest, to ile 45 ta jest wyzsza🙄.Jak jade ba plaskim lub na malym wzniesieniun to dziala tak do 7%.Jak depne to zrywa🙄 i jak jeszcze dam rade przerzucic nie gubiac rownowagi na 51 to jade dalej .Ogolnie jakby krzaczylo na 39T i 51T to bym powiedzial,ze lancuch za dlugi.Ale gdzie 118 ogniw jak przy takim wyprostowanym wozku😉,ja bym powiedzial ze moze nawet za malo ja mam chainstay 439mm wiec kobyla.
  14. Teoretycznie nie obsluguje praktycznie tak bo na ostatnich zebatkach 51 i 50 dziala🙄Naregulowalem sie ustawiajac kólko od zebatek we wszystkich konfiguracjach🤔(łancuch 118 ogniw dlusze sa tylko dla e bikow).Mialem i kasete XT 11-46 i miod malina.Patrzac ze obsluguje na papierze 46 to i 45 powinno by jej podejsc.Jednej rzeczy nie kumam dlaczego krzaczy na 45T a na 51T jest ok.Bo jakby na 45T i 51T krzaczyl to bym nawet nie podjal tematu😉.Moze cos w fabryce po..,jak tu zmierzyc te zeby zeby byc pewnym ze sa ok.
  15. Tak kaseta 50T moze ma pol roku ale do niej inny zestaw lancuchow trzech.Do 51T tez kupilem 3 nowe lancuchy,zeby nie bylo.50T ma indeksacje (ostatnie koronki 36-42-50) wszystko chodzi jak nalezy 51(ostatnie koronki 39-45-51),45T krzaczy przy obciazeniu.Nie ogarniam🙄.Jakby byl hak krzywy to 50T tez by krzaczylo.Myslem ze moze linia lancucha ma znaczenie ale 51T i 50T działaja poprawnie.Zeby 45T wizualnie proste,zreszta jakby byly krzywe to be obciazenia na tej zebatce to by mi zrzucalo ba inne tarcze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...