Dla zainteresowanych A6 -ką:
Test 1 część:
http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/1434/3/
Test 2 część:
http://www.bikeworld.pl/rower/artykul/1580/3/
A mója A4 - ka przejechała już 500 km i we wtorek zabieram ją na przegląd.
Do regulacji jest tylna przerzutka, tylne koło do lekkiego wycętrowania no i kasetę trzeba dokręcić bo ma mały luz.
Po tych 500 km przejechanych w 70% w terenie mogę stwierdzić, że:
Odrazu musiałem zmienić sztycę bo orginalna jest dla mnie za krótka.
Opony nie nadają się do jazdy po głębokim piachu i wogóle dają mi kiepski komfort jazdy. Potrafię nimi wpaść w poślizg nawet na suchym asfalcie .
Po 200 km odkręciła się korba (nie uważam tego za jakiś mankament), po dokręceniu jest ok.
Po 300 km zaczeło coś strzelać w pedale, dokręciłem platformy bo były luźne i strzela mniej ale nadal coś jest nie tak, sądzę że łożysko.
Po zakupieniu roweru dobrze jest sobie oklejić miejsca gdzie linki dotykają ramy, bo u mnie starły już prawie cały lakier.
No i więcej złego o A4 nie mogę nic napisać.
Rowerkiem jeździ mi się świetnie. Czasami dostawał mocno w kość. Przejechałem się nim pare razy po torach dirtowych i większych hopkach. Amorek to nie żadna rewelacja ale luzów nie ma i spełnia swoje zadanie.
Hamulce rewelacja. Potrafię ze sporej prędkości hamując przednim hamulcem przejechać z 6 m z tylnym kołem uniesionym w powietrze (fajnie to wygląda).
Przednia przerzutka cały czas pracuje idealnie, tylnią trzeba trochę doregulować.
Po asfalcie jeździ się wyśmienicie, rowerek toczy się leciutko i szybko przyśpiesza (mała masa i maszynowe łożyska).
Choć to Kross to rower wzbudza spore zainteresowanie i podziw u innych roweżystów. Moim zdaniem zawdzięcza to ładnej kolorystyce i ogólnie ładnej prezentacji no i całkiem dobremu osprzętowi .
Po zobaczeniu mojego roweru ziomek na mieście kupił sobie takiego samego, niestety nawet w takim samym kolorze .
To tyle.
W następnym tygodniu zdam relację jak spisał się serwis na przeglądzie mojego rowerku.
Pozdrawiam forumowiczów.