częściowo zapowietrzony ale puki nie zmienia sie charakterystyka pracy kompresji i tłumienia możesz jeszcze śmigać
jak wie powietrzy ten skok jałowy i będzie bardziej świszczeć to serwis.
z tego powinieneś sie cieszyć, znaczy ze jest smarowanie, jak przestanie całowicie pluć toznaczy że jest do serwisu ponownie, bo? zatrze się i anoda zejdzie
Widzę że jak robiliście amortyzatory nikt nie dał paru ml red rum lub float fluid (to samo tylko kolory inne) za czasów jak miałem rebe ustawioną 115mm dużo osób pytało się jak to możliwe że tak pieknie chodzi? Otóż to float fluid robi swoje. Miałem jeszcze dodatkowo pierścień plastikowy na głównym tłoczysku aby ciaśniej siedział oring.
Witam!
Szukam pracy jako serwisant rowerowy na terenie Rybnika, Gliwic czy niedalekich okolić Rybnika. Posiadam spore doświadczenie. Potrafię serwisować i składać rowery od najmniej skomplikowanych ht do full suspession łącznie z serwisem zawieszenia. Serwis amortyzatorów czy hydrauliki nie jest mi obcy.
Pozdrawiam,
Kamil
Odświeżę temat. Pare dni temu kupiłem Geaxa Saguarro skusiłem sie na wersję drut. Zalałem Slime około 100ml. Jest dośc gęsty i trzeba się bardzo bawić aby opona się uszczelniła. Kiedyś kupiłem spray koło zapasowe i "ztublessowałem" conti mountain king no i szybko ładnie się uszczelniło. Teraz z slimem jednak trzeba było się bawić, trząść kołem kręcić itp..
nie. mam spisane jakieś oringi, prawdopodobnie są to do tory ale pewności nie mam
12x3,5
24x2,5
25x2,5
21x3,6
21x3
10x3
22x2,5
25,5x3,5
po ile szt też nie wiem